zahřát auto na volnoběh nebo hned vyject?
-
jakdojinej
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
-
VaclavC
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: stř 12.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1486
-
Zdenal
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: pát 20.03.2009 01:00
-
Soptiiik
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Klubové ID: 2331
-
fikusfiala
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
u benzinu je to uplne jedno , mazaci tlak na volnobeh je dostacujici na dane otacky , v zime kdyz je olej ledovej , tak se hodi kdyz nejakej ten okamzik kdyz to brble
nejlip se motor zahreje v zaberu v danych otackach v ohledu na teplotu motoru 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
geronimoh
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: pon 06.10.2008 00:00
- Klubové ID: 1707
-
jakdojinej
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
taky jsem nemyslel ze tam u toho stojim pul hodiny nez vyjedu, ale ty tri ctyri minutky, nez udelam "predvyjezdovou kontrolu"
, to tak vychazi... spis me jde o to jestli se tim neco zbytecne nekurvi... (?)
a po vyjeti to stejne nikam nezenu, hezky pomalu zahrivat, tak 5 km urcite nez zacnu tocit 3000 a vic.
a po vyjeti to stejne nikam nezenu, hezky pomalu zahrivat, tak 5 km urcite nez zacnu tocit 3000 a vic.
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
Wocky
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 20.02.2005 01:00
- Bydliště: Dolní Kralovice
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
-
detrhomer
- Registrovaný
- Příspěvky: 100
- Registrován: ned 08.02.2009 01:00
- Klubové ID: 2016
-
Dlugy
- Registrovaný
- Příspěvky: 219
- Registrován: pát 11.05.2007 00:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 1659
-
pepino5xx
- Registrovaný
- Příspěvky: 2506
- Registrován: úte 15.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1859
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
na volnobeh se to zahrejva tejden, studenej motor se kurvi. na jizdu je potreba vic paliva, nez na udrzeni volnobehu, takze vznika logicky vic tepla. a z toho plyne rychlejsi ohrati motoru. jasny ze 5 minut je uplne putna, ale nechat karu komplet ohrat na vonobeh je nesmysl. komu vadi promrzla kara, at si poridi vyhrejvany sesle, volant, nebo rovnou bufik. jo nevite nekdo o nakym elektrickym predehrevu na M50. bufik je pro me nesmysl, garazuju.
-
ViktorDDD
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
a čo je lepšie v zime pre auto? studená alebo teplá garáž? auto(e34 TDS) mi stojí v garáži kde mám aj kúrenie takže nemám problém garážovať auto v izbovej teplote aj keď je vonku -20 ale zasa mi viacerí vraveli že to autu škodí tak neviem kde je pravda, ale podľa mňa je to pre motor a prevodovku dobré keď naštartujem, a po 2-3kilometroch mám motor zohriatý nech je vonku hocijaká zima
