Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 Tour 2,3i 1998

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#1 Příspěvek od rzich »

porad me nejak nesedi spotreba....Po ranu pri prvnim nastarovani je citit neprijemny smradek. Je to jenom bohatsi smes?JDiagnostika nenasla nic.Emise perfektni motor ma 171000km.
Cert
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Žďár n/Sáz
Klubové ID: 2238

#2 Příspěvek od Cert »

a kolik je ta "neposedná" spotřeba?
mě m52b25 taky po ránu "čpí" a spotřeba je myslím normal (dálnice 7,3 / kombinovana 8,5)
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#3 Příspěvek od aristoloser »

to samý auto,stejný věci-emise zjistili bohatou směs.bylo to separátorem/podtlakový ventil/oleje,bazmek prapodivnej za 1200 kč,byl tam ještě původní,byl zanešenej a fungoval tak blbě,že nějak přísíral olej do spalování-proto ten puch,vyměnilo se to a je klid,má se měnit rozhodně častěji než po 260 tisíci km,jako v mým případě..... :roll:
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Viky »

Můžu se připojit? Mám M52B28, spotřebu mám 11 město - 7,5 dálnice - 9,5 kombinovaná takže celke OK. Akorát teda ten smrad občasný z výfuku a kouř mě dost zaráží. Blok je OK, Hlavu jsem nechal celou udělat + celej motor jsme přetěsňovali. Můžete mi někdo říc co je to vlastně ten separátor oleje, čislo dílu a jak funguje? Auto si bere na 1000km asi 0,7 L oleje tak bych to viděl asi na stejnou příčinu. Najeto 262 000. Poučte mě někdo...
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

může to být milion věcí u mě jsem to řešil půl roku a nedořešil kombinovanou mám stále 14l, je to od lambd, váhy vzduchu, separátor oleje, snímač polohy klapky, přicpaný katalyzátor, vadné svíčky, špatné cívky, EVAP ventil, atd atd, ale pokud ti to smrdí tak zkus ten separátor oleje je to 2 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/ a zkus odpojit hadici 1 a musí ti začít haprovat motor pokud se nic nezmění, tak je zničený separátor, ale taky to může začít haprovat a přitom může být membrána v separátoru naprasknutá, já bych ho v každém případě vyměnil a měnil bych co 50 tkm
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Viky »

Kde jste ho kdo sehnali? nemůžu ten separátor na netu nikde objevit na prodej.... :-(
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Renocar Brno
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Viky »

Tak dneska jsem zjistil že když odpojím hadici , tak se žádný haprováni neděje. Pouze mi lehce poklesne volnoběh. Tak co s tím?
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Brátn Moderátor »

vyměnit separátor
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#10 Příspěvek od JaneCk »

Tak tomu separátoru dávám teda naději. Já v podstatě už od koupě auta pozoruju trošku kouř z výfuku, dost to smrdí a motoricky bych řekl, že to je v pořádku...
Super tip.
________________________________________________
E39 523iA 1998
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Viky »

Naději že je v prdeli nebo není? Já bych teda bral aby byl K.O.. Vymenim ho za par korun a mam klid, prestane to tak strasne hulit, smrdet a zrat ten drahej 10W-60
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

#12 Příspěvek od gunner »

Mam 523i rv.98 a spotrebu mesto 10l po okrskach se dostanu na 7l a po dalnici mi to bere pri 130-150 8l najel jsem s tim cca 40tis a nedolejval jsem zatim ani kapku oleje... mam v tom agip 5w-40 extra HTS a bawo ma nalitano poctivejch 210tis.
Odpovědět