Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 Tour 2,3i 1998
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
to samý auto,stejný věci-emise zjistili bohatou směs.bylo to separátorem/podtlakový ventil/oleje,bazmek prapodivnej za 1200 kč,byl tam ještě původní,byl zanešenej a fungoval tak blbě,že nějak přísíral olej do spalování-proto ten puch,vyměnilo se to a je klid,má se měnit rozhodně častěji než po 260 tisíci km,jako v mým případě..... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Můžu se připojit? Mám M52B28, spotřebu mám 11 město - 7,5 dálnice - 9,5 kombinovaná takže celke OK. Akorát teda ten smrad občasný z výfuku a kouř mě dost zaráží. Blok je OK, Hlavu jsem nechal celou udělat + celej motor jsme přetěsňovali. Můžete mi někdo říc co je to vlastně ten separátor oleje, čislo dílu a jak funguje? Auto si bere na 1000km asi 0,7 L oleje tak bych to viděl asi na stejnou příčinu. Najeto 262 000. Poučte mě někdo...
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
může to být milion věcí u mě jsem to řešil půl roku a nedořešil kombinovanou mám stále 14l, je to od lambd, váhy vzduchu, separátor oleje, snímač polohy klapky, přicpaný katalyzátor, vadné svíčky, špatné cívky, EVAP ventil, atd atd, ale pokud ti to smrdí tak zkus ten separátor oleje je to 2 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/ a zkus odpojit hadici 1 a musí ti začít haprovat motor pokud se nic nezmění, tak je zničený separátor, ale taky to může začít haprovat a přitom může být membrána v separátoru naprasknutá, já bych ho v každém případě vyměnil a měnil bych co 50 tkm