Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna E39 530d za 530i - co myslíte?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kim
Registrovaný
Příspěvky: 212
Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava-Dubina
Klubové ID: 2313

#21 Příspěvek od kim »

Naftu beru za 21.00 Kč a papá mi to cca 6.5l/100km tzn. E39 530D :wink:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#22 Příspěvek od DirtyHarry »

Já dokážu naftu udělat v pohodě i za 13 - 14 l na sto,když se chci opravdu projet (předjíždění čehokoliv,brzda-plyn,rozjezdy od semaforu na horký gumy,škádlení ochcábek a passatů...),ovšem beru za dvacet kč,tak není co řešit. Mít v ruce velkej šestihrnec a koukat,aby to nepapalo a jezdit kloboučníka,tak je asi 530 a 540 zbytečný,ne?
kim
Registrovaný
Příspěvky: 212
Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava-Dubina
Klubové ID: 2313

#23 Příspěvek od kim »

13 - 14 l - Tuhle spotřebu snad ani nejde u 530D dosáhnout a i kdyby, nevím kde v téhle republice je na takovou jízdu prostor :roll:
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#24 Příspěvek od dejvidek »

kim píše:Naftu beru za 21.00 Kč a papá mi to cca 6.5l/100km tzn. E39 530D :wink:
Je mi jeno kde bereš naftu za tyhle prachy :-D ale jen mě zajímá, jestli jí přelejváš z kanistru nebo jestli je normálně z pumpy, protože já sem na kanistrovku dost doplatil... prej to naftě nedělá dobře když se přelejvá a přichází o kvalitu.... jak je to?
kim
Registrovaný
Příspěvky: 212
Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava-Dubina
Klubové ID: 2313

#25 Příspěvek od kim »

Není ani tak důležité odkud kam naftu přelíváš, spíše jde o to, aby to byla nafta!
Pravda je ale ta, že s naftou je to u nás velmi neuspokojivé, jako u všeho, kde se dá pohodlně šidit, podvádět a krást. Češi :( , jó to je galérka!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#26 Příspěvek od Risa525 »

DirtyHarry píše:Já dokážu naftu udělat v pohodě i za 13 - 14 l na sto,když se chci opravdu projet (předjíždění čehokoliv,brzda-plyn,rozjezdy od semaforu na horký gumy,škádlení ochcábek a passatů...),ovšem beru za dvacet kč,tak není co řešit. Mít v ruce velkej šestihrnec a koukat,aby to nepapalo a jezdit kloboučníka,tak je asi 530 a 540 zbytečný,ne?
tuhle spotřebu ti nevěřim...mám naftu 2,5 a jezdim celkem rozumne(trochu nad předpisy) za 6,3L prumer a když sem fakt lítal a udělal nádrž za 2-3dny tak sem tam měl max 7,6l...18" 245...
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#27 Příspěvek od pepicek »

Čau ve spolek, tak jak tady čtu tak teda jen tiše závidím mám 34tds a jezdím jenom město a mam co dělat abych se dostal pod 10l.A to jedu opravdu tak že vím že tu spotřebu měřím,to si nedovedu představit kdybych na to občas šlápnul.Je pravda že mam,asi nakoplý čerpadlo protože mi nějak pomalu padá s otáček,možná je tím i větší spotřeba,ale to už jsem tady řešil.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#28 Příspěvek od Kail »

To máš něco špatně,zdravé TDSo se nad 10l dlouhodobou nedostane ani s hodně těžkou nohou...
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#29 Příspěvek od pepicek »

No já vim zrovna ty jsi mi myslim odpovídal na to proč mi padá pomalu s otáček,akorád jsme neřešili jestli to má vliv i na spotřebu.
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#30 Příspěvek od pepicek »

mimochodem jak to že některý TDSo má 2 vejfuky a některý jevom 1
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#31 Příspěvek od Kail »

Tak čerpadlo určitě má,nebo může mít...Stejně tak vstřiky.Kouří to hodně?
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#32 Příspěvek od pepicek »

no to prvě vubec i gdyž mu naložím jenom tak trochu jako třeba gdejaký TDI
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#33 Příspěvek od Levrone »

pepicek píše:mimochodem jak to že některý TDSo má 2 vejfuky a některý jevom 1
Cau cau. Myslis ale dva vyfuky na jedne strane ze??? Vlevo je jedna roura nebo dve roury. Nevim kamos kupoval vyfuk u BMW a mel jednu rouru. Dalsi kupoval smejda v Polsku a mel dve roury. Jestli to souvisi s timhle nevim ale zkusim to u borcu pres BMW zjistit. To by me taky zajimalo.
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#34 Příspěvek od pepicek »

No jasne na jedne straně 1 nebo 2 roury z tlumiče.Uz jsme to s klukama taky právě řešili a na nic kloudnýho jsme nepřišli.
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#35 Příspěvek od Levrone »

pepicek píše:No jasne na jedne straně 1 nebo 2 roury z tlumiče.Uz jsme to s klukama taky právě řešili a na nic kloudnýho jsme nepřišli.
poptam a dam vedet ale vzhledem k tomu ze v narazniku je i takova priprava na 2 roury (s jednou rourou je kolem te roury takovy plast navic,kdyz tam das tlumic se 2 rourami ten plast musis dat pryc) tak to nejaky vyznam musi mit kdyz je to uz z originalu takhle nachystane takze zkusim se optat a uvidime. :!:
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#36 Příspěvek od pepicek »

O.K. Jsem zvědavej.
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#37 Příspěvek od Levrone »

StepanMatl píše:Fakt je tam tak obrovská spotřeba? Já jezdím s 530d za 6 - 8 litrů...
Cau. Vseobecne konstrukce ctyrdoby benzinovy motor ma vzdy ve stejnem obsahu vetsi spotrebu!!! Kdysi byl benzin benzin a diesel traktor ale dnes jednoznacne diesel je lepsi a ve stejnem obsahu i skoro silnejsi. Kdysi to neexistovalo!!!!!!!!!!!
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od RuDoSh »

Kail píše:To máš něco špatně,zdravé TDSo se nad 10l dlouhodobou nedostane ani s hodně těžkou nohou...
pokud ma automat tak 10l mesto klidne muze byt :-)
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#39 Příspěvek od pepicek »

Nene.Kluc, mam manual a skoro bez plynu.Ale jak říkám musim nechat udělat to čerpadlo,jak to padá pomalu s tech otáček a uvidíme.
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#40 Příspěvek od Levrone »

pepicek píše:O.K. Jsem zvědavej.
pepicek píše:O.K. Jsem zvědavej.
Kdysi jsem vlastnil E34 525TDS a mel jsem tam jen jednu tu rouru. Kamarad tam mel 2. Ale az po vymene v servisu ale nebyl to servis BMW. Jo E34 bylo dobre auto mel jsem 95 najeto 200tis,manual. Absolutne bez problemu!!!!!!!!!!! Trosku linejsi to bylo z nizkych otacek ale pak to slo jak se tomu nalozilo!!!! Prvni slusny diesel od BMW.
Odpovědět