Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 pri velke rychlosti netahne

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#1 Příspěvek od schade »

Ahoj vcera sem jel z Kladna a vse v poradku ale po ceste domu jedu asi z rychlosti 100km/h prestane tahnout. jinak na rozjezd jede jako jela vse v poradku ale proste pak pri tech trab 140 to tam neleze je to divne.toci to dost otacek ale nejede. mam e39 530D 135kw automat. nevite cim by to mohlo bejt? a dkyz sem jel dnes z kopce tka to normal tahlo az do konce co sem to hnal.
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#2 Příspěvek od Martem »

Mam stejný problem,ale vůbec nevím co s tím.
chefino
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: stř 28.01.2009 01:00

#3 Příspěvek od chefino »

Čo povedala diagnostika?
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#4 Příspěvek od schade »

zatim se nebyl cekam az mi prijde a popripade zajedu ke znamemu.taky vubec nevim cim to muze bejt. je mi divne ze z kopce kdyz to nemelo takovy odpor to jelo normalne
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#5 Příspěvek od KamilAC »

Spousta věcí. Třeba snímač otáček klikovky či vačky. ŘJ podle toho vyhodnotí zátěž motoru a podle toho vstřikuje palivo...
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od brumlae34 »

Podavaci cerpadlo, co je u ridice pod nohama. Nedavno jsem jel s 530d v automatu a kdyz jsem ji nalozil a vytocil do omezovace, tak nechtela preradit. Protoze motor měl málo nafty a jednotka to nepustila. Tak myslim, ze kdyz je to v tahu, tak potřebuje větši množstvi nafty a je to podobný problém. Zkusit jestli diagnostika nepise neco s predradnym tlakem nafty, nebo poslechnout jakej ma to cerpadlo zvuk. Melo by jen tak lechce vrnet.
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#7 Příspěvek od Martem »

No,tak to jsem treba ja daval nove. :?
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#8 Příspěvek od pepicek »

Čau,kluci jenom takovej dotaz,určiě jste to udělali jako první ,ale nikde se o tom nezminujete tak se zeptám,vyměnili ste naftovej filtr?Protože tenhle problem jsem měl u jinýho auta a byloto filtrem a pak sem se stím setkal i u kámoše co měl problem s tahem při jízdě do kopce.
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#9 Příspěvek od Martem »

Taky nový a navic za studena je vše ok.
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#10 Příspěvek od schade »

filtry mam komplet nove.obcas to jede ok a obcas ne je to divne
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#11 Příspěvek od schade »

tak snad zavada odstranena sundal sem kryt na motoru a bylo vse ocouzene a tady na foto je oznacena vec z ktere mi utikal tlak
Přílohy
zavada.JPG
zavada.JPG (98.31 KiB) Zobrazeno 154 x
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#12 Příspěvek od Kail »

To je trubka k EGR ventilu,teoreticky by to mohlo být ono...
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#13 Příspěvek od schade »

to doufam - jeslti ne tak me poser a hodim to ze skaly :lol:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#14 Příspěvek od Kail »

V Chlebově u pískovny je dobrá skála - taky jí mám vyhlídnutou :wink:
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#15 Příspěvek od schade »

udelame bmw vrakač? muzu i prihodit tu moji e46 :-) no zitra tam naperu novou trubku a bude doufam ze to bude ok.vim na 100% ze to predtim nez to prestalo tahnout ze to cerne ofoukane vse kolem nebylo. tak snad je to ono
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ten díl, který je na fotce výše označen, je něco jako zhášeč/přerušovač plamene - to kdyby náhodou do EGR ventilu přiváděné výfukové plyny od turba ještě chtěli hořet. Ty výfukové plyny jsou přiváděny zpět a EGR ventil je podle určitého systému znova pouští do sání. Ale unikat by tudy výfukové plyny neměly, i když jistý přetlak by to taky vydržet mohlo. Ale podle mne to nemůže mít vliv na malý výkon motoru, spíše naopak. Nedávno jsem EGR ventil zaslepil, jede to stejně nebo líp a výfukové plyny mi okolo toho označeného dílu neunikají.

Ale pokud tudy unikají, tak to kromě netěsnosti, může to ukazovat, že v té trubce je velký tlak těch výfukových plynů přiváděných od výfukové strany turba. Takže ve výfuku je velký tlak nebo odpor, motor nemá kam odfouknout výfukové plyny a turbo se nemůže správně roztočit. A teď nikomu nechci vnucovat svůj příběh, ale stal se :

Měl jsem podobný problém s výkonem. BMW530d, které jsem koupil, mělo najeto poctivých a prověřených 103 tis. km. Jen to prostě nejelo, jak by mělo. Po odstranění problémů nalezených na diagnostice to stále nejelo a vše ukazovalo na nízký tlak turba. Docela náhodou jsem na zvedáku sáhnul na katalyzátory a filtry pevných částic. Jsou tam dvě větve a jedna byla studená, takže ucpaná. Po výměně dílů 1 a 2 viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 auto zase jede.

Zkus si po nastartování sáhnout na ty katalyzátory, nejlépe na kanále. Obě větve musí být stejně horké.
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#17 Příspěvek od schade »

ale me to treba od 20 - 80jede tka jak ma a pak trebe jen jede ale nepridava. ale jel sem nedavno a v poho.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#18 Příspěvek od Kail »

starML píše:...

Tak já nad tím přemýšlel tak že když je EGR sepnutý (tak že do sání pouští plyny z výfuku) a byla by tam někde netěsnost tak by se to mohlo chovat podobně jako netěsnost v sání,ne?Možná je to blbost,ale v tom potrubí k EGR musí být taky tlak...
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#19 Příspěvek od Martem »

No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav

#20 Příspěvek od schade »

Martem píše:No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??


jak sem tak pochopil tka uplne stejny problkem nemame muzes to resit jinde? pak nevim jelsit pisou me nebo tobe .diky
Odpovědět