Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 pri velke rychlosti netahne
Ahoj vcera sem jel z Kladna a vse v poradku ale po ceste domu jedu asi z rychlosti 100km/h prestane tahnout. jinak na rozjezd jede jako jela vse v poradku ale proste pak pri tech trab 140 to tam neleze je to divne.toci to dost otacek ale nejede. mam e39 530D 135kw automat. nevite cim by to mohlo bejt? a dkyz sem jel dnes z kopce tka to normal tahlo az do konce co sem to hnal.
Podavaci cerpadlo, co je u ridice pod nohama. Nedavno jsem jel s 530d v automatu a kdyz jsem ji nalozil a vytocil do omezovace, tak nechtela preradit. Protoze motor měl málo nafty a jednotka to nepustila. Tak myslim, ze kdyz je to v tahu, tak potřebuje větši množstvi nafty a je to podobný problém. Zkusit jestli diagnostika nepise neco s predradnym tlakem nafty, nebo poslechnout jakej ma to cerpadlo zvuk. Melo by jen tak lechce vrnet.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ten díl, který je na fotce výše označen, je něco jako zhášeč/přerušovač plamene - to kdyby náhodou do EGR ventilu přiváděné výfukové plyny od turba ještě chtěli hořet. Ty výfukové plyny jsou přiváděny zpět a EGR ventil je podle určitého systému znova pouští do sání. Ale unikat by tudy výfukové plyny neměly, i když jistý přetlak by to taky vydržet mohlo. Ale podle mne to nemůže mít vliv na malý výkon motoru, spíše naopak. Nedávno jsem EGR ventil zaslepil, jede to stejně nebo líp a výfukové plyny mi okolo toho označeného dílu neunikají.
Ale pokud tudy unikají, tak to kromě netěsnosti, může to ukazovat, že v té trubce je velký tlak těch výfukových plynů přiváděných od výfukové strany turba. Takže ve výfuku je velký tlak nebo odpor, motor nemá kam odfouknout výfukové plyny a turbo se nemůže správně roztočit. A teď nikomu nechci vnucovat svůj příběh, ale stal se :
Měl jsem podobný problém s výkonem. BMW530d, které jsem koupil, mělo najeto poctivých a prověřených 103 tis. km. Jen to prostě nejelo, jak by mělo. Po odstranění problémů nalezených na diagnostice to stále nejelo a vše ukazovalo na nízký tlak turba. Docela náhodou jsem na zvedáku sáhnul na katalyzátory a filtry pevných částic. Jsou tam dvě větve a jedna byla studená, takže ucpaná. Po výměně dílů 1 a 2 viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 auto zase jede.
Zkus si po nastartování sáhnout na ty katalyzátory, nejlépe na kanále. Obě větve musí být stejně horké.
Ale pokud tudy unikají, tak to kromě netěsnosti, může to ukazovat, že v té trubce je velký tlak těch výfukových plynů přiváděných od výfukové strany turba. Takže ve výfuku je velký tlak nebo odpor, motor nemá kam odfouknout výfukové plyny a turbo se nemůže správně roztočit. A teď nikomu nechci vnucovat svůj příběh, ale stal se :
Měl jsem podobný problém s výkonem. BMW530d, které jsem koupil, mělo najeto poctivých a prověřených 103 tis. km. Jen to prostě nejelo, jak by mělo. Po odstranění problémů nalezených na diagnostice to stále nejelo a vše ukazovalo na nízký tlak turba. Docela náhodou jsem na zvedáku sáhnul na katalyzátory a filtry pevných částic. Jsou tam dvě větve a jedna byla studená, takže ucpaná. Po výměně dílů 1 a 2 viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 auto zase jede.
Zkus si po nastartování sáhnout na ty katalyzátory, nejlépe na kanále. Obě větve musí být stejně horké.
No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??
Martem píše:No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??
jak sem tak pochopil tka uplne stejny problkem nemame muzes to resit jinde? pak nevim jelsit pisou me nebo tobe .diky