Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 TDs nastartovalo a pak zdechlo a už nic....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#21 Příspěvek od Ji-rka »

takže žádnou diodu nevidim....

na chcípák mi při zaplém klíčku a i při startování nejde napětí a nic se nesepne,pokud tam dám to plus na tvrdo,tak vše sepne,zažhaví a nastartuje.

tu diodu a ani ten pdežhavovací relé či co to je jsem nenašel.
kde to je????

foto:
http://bxclub.com/obrazky/2312.jpg

http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak kam Ti to napětí jde a kam nejde, kuk na schéma v příloze (dole). Nebo kam ten (+) přivedeš, když to jde ? Na Pinu (1) (=oko chcípáku) X2009 při zapnutém klíčku napětí asi nemáš, a co pojistky A8680? Víš kde jsou, v jakém jsou stavu ?
Přílohy
E39 Einspritzpumpe.JPG
E39 Einspritzpumpe.JPG (53.26 KiB) Zobrazeno 1533 x
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#23 Příspěvek od Ji-rka »

napětí nejde na ten chcípák na čerpadle,jak při zaplym klíčku,tak při startování...
...ale pokud ho tam přivedu,tak to normálně sepne čerpadlo podávací a relátko,zažhaví a nastartuje a běží.

schéma nevidim,přílohu nevidim.

X2009 a A8680 nevim co je a kde je????

napiš klidně sms 724 722 029,zavolám zpět.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#24 Příspěvek od Ji-rka »

tak ty A8680 jdu hledat,v jiném článku jse našel příspěvek od tebe i s foto...
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#25 Příspěvek od Ji-rka »

tak před spolujezdcem jsou jen dvě jednotky a dvě relátka.

před řidičem jsme taky nic nenašel v pojistkovce

EDIT: ty pojistky jsem fakt nenašel.jsou tam fakt jen ty dvě jednotky a dvě relátka
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#26 Příspěvek od Ji-rka »

r.v. 1992
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak ty pojistky A8680 beru zpět, asi tam nebudou. K Touringu ze září 1992 nemám prakticky nic a velmi nerad bych si něco vymýšlel.

Nápady :
- pojistky jsou ještě vzadu, ale vlastně nevím, kde máš baterku
Obrázek

- pojistky jsou i pod kobercem u spolujezdce
Obrázek

A tyhle plíškové pojistky mohou být utavené, i když vypadají dobře !!

Schémata na tahle starší auta jsou na http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm , ale tady bych si vybral asi 1986 524TD, protože novější jsou už jen benzíny. V kapitolách najdeš :

* 0670 schéma pojistek a relátek včetně relé žhavení
* 1220 je žhavení
* 1250 je řízení motoru
* 1360 je vstřikování

Když se podíváš na to schéma 1220 a porovnáš s obrázkem níže (BCtds.jpg jsem Ti už i poslal mailem), zjistíš, že ten tlustý červený drát (10RD = průřez 10mm, barva red) jde od baterky na oko, které je kryto křídlovou krytkou. Máš tam napětí - doufám že ano? Potom následuje pojistka (FUSE 80AMP) - to je ten černý obdélník s plíškem mezi křídlovou krytkou a tím černým 12-ti pólem. Ta pojistka je určitě dobrá ??

No a ten černý 12-ti pól není nic jiného, než to relé žhavení (GLOW PLUG CONTROL MODUL), jenže je otočené kontakty vzhůru, obráceně, než jsou ta dvě další a ty vidíš jen ten 12-ti pólový konektor.

Obrázek

A teď už jde jen o to, co se stalo, když jsi pohnul tím volantem. Neupadl třeba drát od spínací skříňky(0,75BK/YL=black-yelow), který vede jako (50) na ten dvanáctipól. Schválně změř, jestli tam při zapnutém klíčku 12 Voltů je.

Víc už po internetu fakt nejde, snad pomůžou majitelé podobných vozů.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#28 Příspěvek od Ji-rka »

baterku mam pod sedačkou vzadu.

jdu měřit.snad to nějak dopadne.

díky ti moc :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :Poklona: :Poklona: :Poklona:
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#29 Příspěvek od Ji-rka »

při zaplym klíčku nemam na spínačce na tom žluto-černym napětí.

jinak na tom červenym kabelu mam napětí a i na tý didoě a i ta pojistka je OK.

pod sedačkou jsem nějak na pojistky u spolujezdce nenarazil.asi vymontovat koberec???
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#30 Příspěvek od Ji-rka »

ten kabel jsem i prozvonil..od spínačky ažna relé žhavení a je ok a nepřerušen.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#31 Příspěvek od Ji-rka »

takže dal jsem plus ze spínačky přes pojistku a vypínač(pro sychr) na chcípák.auto startuje a jede.

svítí,ale kontrola vstřiku,brzdy jsou jako bez posilovače-horší jak u š100 a jede to jak kdyby osel táhnul 100tun.

tímto veřejně kapituluji
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Když nemáme originál schéma, tak se to těžko hledá. Nemáte někdo schéma pro 525tds, rok výroby 92 ?

Podle schématu 1220 je spínací skříňka trvale pod napětím, proud je přiváděn (schéma 1230) tlustým červeným 4RD. Máš na něm napětí, svorka (30) ? Pokud ne, hledej po drátě k C200, C100, obrázek na schématu 7000.

Co tajné vypínače předchozcích majitelů ? Dále bývaly vychtávky, kdy nešlo nastartovat s otevřenými dveřmi řidiče nebo spolujezdce, nezapnutými pásy viz schéma 6131.

Jenže Tobě motor běžel a zdechnul. Co ty další prvky v http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg, malé pojistky jsou jasné, relátka taky a to mezi tím jsou pojistky nebo jen záslepky? :(
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Neviděl jsem předchozí příspěvek - tak přece nějaká indicie. Jestli svítí kontrola vstřiku a nejde posilovač, kuk na schéma 1250. Vpravo dole je ta kontrola vstřiku a vlevo uprostřed je MAIN RELÉ, přes které je to TIMING CONTROL UNIT napájené. Main relé je na obrázku 0670, ale kde to bude konkrétně u Tebe ? Na schématu 7000 Fig.3, půjdou k němu tlusté červené dráty. Opět může být otočené vzhůru nohama (kontakty) a kromě těch červených drátů tam bude i jeden od spínačky. Při zapnutí klíčku musí cvaknout. Není náhodou pod tou plíškovou pojistkou, obrázek BC-tds.jpg?
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#34 Příspěvek od Ji-rka »

auto jsem odvezl kamarádovy mechanikovy a přesměruju mu tenhle topic.

tak uvidíme
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#35 Příspěvek od koty88 »

kdyz ti sviti oranzova kontrolka ve tvaru vstriku- je jasny ze to nepojede, je z provozu ridici vstrik a auto jede jako by tahlo sto tun ale zaroven ukazatel spotreby ukazuje min nez kdyz vse faka... neni mozny ze je tam nejakej alarm nebo neco s imobilizerem co by jakoby odpojilo ten chcipak, nebo neodesla spinacka?
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#36 Příspěvek od Ji-rka »

možná spínačka nevim....

na spínačce by mělo bejt napětí na černožlutym silnym.já tam žádný nemam.když tam dám plus,tak to začne točit startérem....

já to už vzdal........

teď to řeší kámoš....pak to půjde kdyžtak k autoeletrikářovi
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#37 Příspěvek od Ji-rka »

tak furt nic...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#38 Příspěvek od Kail »

Ahoj,měl jsem stejnej problém (psal jsem v topicu vedle) a byl to tajnej vypínač pod sedačkou řidiče (asi se nějak zmáčknul sám...),přesně jako tobě,svítila kontrolka žhavení a vstřiku...

Takže hledej tajnej vypínač,pod sedačkou,pod manžetou řadičky nebo tak...Nebo zavolej bývalému majiteli jestli o něm neví...
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#39 Příspěvek od Ji-rka »

Přátelé a kamarádi,

dnes večer či zítra navečer možná dojde k velkému rozuzlení kdy asi budu řvát zoufalstvím na demencí němce Franka jenž měl vůz předemnou.......

no,rád bych....varianta č.2 která míní začít od znova se mi nepáčí
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#40 Příspěvek od Kail »

Tomu nerozumím...
Odpovědět