Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 TDs nastartovalo a pak zdechlo a už nic....
takže žádnou diodu nevidim....
na chcípák mi při zaplém klíčku a i při startování nejde napětí a nic se nesepne,pokud tam dám to plus na tvrdo,tak vše sepne,zažhaví a nastartuje.
tu diodu a ani ten pdežhavovací relé či co to je jsem nenašel.
kde to je????
foto:
http://bxclub.com/obrazky/2312.jpg
http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg
na chcípák mi při zaplém klíčku a i při startování nejde napětí a nic se nesepne,pokud tam dám to plus na tvrdo,tak vše sepne,zažhaví a nastartuje.
tu diodu a ani ten pdežhavovací relé či co to je jsem nenašel.
kde to je????
foto:
http://bxclub.com/obrazky/2312.jpg
http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg
napětí nejde na ten chcípák na čerpadle,jak při zaplym klíčku,tak při startování...
...ale pokud ho tam přivedu,tak to normálně sepne čerpadlo podávací a relátko,zažhaví a nastartuje a běží.
schéma nevidim,přílohu nevidim.
X2009 a A8680 nevim co je a kde je????
napiš klidně sms 724 722 029,zavolám zpět.
...ale pokud ho tam přivedu,tak to normálně sepne čerpadlo podávací a relátko,zažhaví a nastartuje a běží.
schéma nevidim,přílohu nevidim.
X2009 a A8680 nevim co je a kde je????
napiš klidně sms 724 722 029,zavolám zpět.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tak ty pojistky A8680 beru zpět, asi tam nebudou. K Touringu ze září 1992 nemám prakticky nic a velmi nerad bych si něco vymýšlel.
Nápady :
- pojistky jsou ještě vzadu, ale vlastně nevím, kde máš baterku
- pojistky jsou i pod kobercem u spolujezdce
A tyhle plíškové pojistky mohou být utavené, i když vypadají dobře !!
Schémata na tahle starší auta jsou na http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm , ale tady bych si vybral asi 1986 524TD, protože novější jsou už jen benzíny. V kapitolách najdeš :
* 0670 schéma pojistek a relátek včetně relé žhavení
* 1220 je žhavení
* 1250 je řízení motoru
* 1360 je vstřikování
Když se podíváš na to schéma 1220 a porovnáš s obrázkem níže (BCtds.jpg jsem Ti už i poslal mailem), zjistíš, že ten tlustý červený drát (10RD = průřez 10mm, barva red) jde od baterky na oko, které je kryto křídlovou krytkou. Máš tam napětí - doufám že ano? Potom následuje pojistka (FUSE 80AMP) - to je ten černý obdélník s plíškem mezi křídlovou krytkou a tím černým 12-ti pólem. Ta pojistka je určitě dobrá ??
No a ten černý 12-ti pól není nic jiného, než to relé žhavení (GLOW PLUG CONTROL MODUL), jenže je otočené kontakty vzhůru, obráceně, než jsou ta dvě další a ty vidíš jen ten 12-ti pólový konektor.
A teď už jde jen o to, co se stalo, když jsi pohnul tím volantem. Neupadl třeba drát od spínací skříňky(0,75BK/YL=black-yelow), který vede jako (50) na ten dvanáctipól. Schválně změř, jestli tam při zapnutém klíčku 12 Voltů je.
Víc už po internetu fakt nejde, snad pomůžou majitelé podobných vozů.
Nápady :
- pojistky jsou ještě vzadu, ale vlastně nevím, kde máš baterku

- pojistky jsou i pod kobercem u spolujezdce

A tyhle plíškové pojistky mohou být utavené, i když vypadají dobře !!
Schémata na tahle starší auta jsou na http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm , ale tady bych si vybral asi 1986 524TD, protože novější jsou už jen benzíny. V kapitolách najdeš :
* 0670 schéma pojistek a relátek včetně relé žhavení
* 1220 je žhavení
* 1250 je řízení motoru
* 1360 je vstřikování
Když se podíváš na to schéma 1220 a porovnáš s obrázkem níže (BCtds.jpg jsem Ti už i poslal mailem), zjistíš, že ten tlustý červený drát (10RD = průřez 10mm, barva red) jde od baterky na oko, které je kryto křídlovou krytkou. Máš tam napětí - doufám že ano? Potom následuje pojistka (FUSE 80AMP) - to je ten černý obdélník s plíškem mezi křídlovou krytkou a tím černým 12-ti pólem. Ta pojistka je určitě dobrá ??
No a ten černý 12-ti pól není nic jiného, než to relé žhavení (GLOW PLUG CONTROL MODUL), jenže je otočené kontakty vzhůru, obráceně, než jsou ta dvě další a ty vidíš jen ten 12-ti pólový konektor.

A teď už jde jen o to, co se stalo, když jsi pohnul tím volantem. Neupadl třeba drát od spínací skříňky(0,75BK/YL=black-yelow), který vede jako (50) na ten dvanáctipól. Schválně změř, jestli tam při zapnutém klíčku 12 Voltů je.
Víc už po internetu fakt nejde, snad pomůžou majitelé podobných vozů.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Když nemáme originál schéma, tak se to těžko hledá. Nemáte někdo schéma pro 525tds, rok výroby 92 ?
Podle schématu 1220 je spínací skříňka trvale pod napětím, proud je přiváděn (schéma 1230) tlustým červeným 4RD. Máš na něm napětí, svorka (30) ? Pokud ne, hledej po drátě k C200, C100, obrázek na schématu 7000.
Co tajné vypínače předchozcích majitelů ? Dále bývaly vychtávky, kdy nešlo nastartovat s otevřenými dveřmi řidiče nebo spolujezdce, nezapnutými pásy viz schéma 6131.
Jenže Tobě motor běžel a zdechnul. Co ty další prvky v http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg, malé pojistky jsou jasné, relátka taky a to mezi tím jsou pojistky nebo jen záslepky?
Podle schématu 1220 je spínací skříňka trvale pod napětím, proud je přiváděn (schéma 1230) tlustým červeným 4RD. Máš na něm napětí, svorka (30) ? Pokud ne, hledej po drátě k C200, C100, obrázek na schématu 7000.
Co tajné vypínače předchozcích majitelů ? Dále bývaly vychtávky, kdy nešlo nastartovat s otevřenými dveřmi řidiče nebo spolujezdce, nezapnutými pásy viz schéma 6131.
Jenže Tobě motor běžel a zdechnul. Co ty další prvky v http://bxclub.com/obrazky/2313.jpg, malé pojistky jsou jasné, relátka taky a to mezi tím jsou pojistky nebo jen záslepky?

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Neviděl jsem předchozí příspěvek - tak přece nějaká indicie. Jestli svítí kontrola vstřiku a nejde posilovač, kuk na schéma 1250. Vpravo dole je ta kontrola vstřiku a vlevo uprostřed je MAIN RELÉ, přes které je to TIMING CONTROL UNIT napájené. Main relé je na obrázku 0670, ale kde to bude konkrétně u Tebe ? Na schématu 7000 Fig.3, půjdou k němu tlusté červené dráty. Opět může být otočené vzhůru nohama (kontakty) a kromě těch červených drátů tam bude i jeden od spínačky. Při zapnutí klíčku musí cvaknout. Není náhodou pod tou plíškovou pojistkou, obrázek BC-tds.jpg?
kdyz ti sviti oranzova kontrolka ve tvaru vstriku- je jasny ze to nepojede, je z provozu ridici vstrik a auto jede jako by tahlo sto tun ale zaroven ukazatel spotreby ukazuje min nez kdyz vse faka... neni mozny ze je tam nejakej alarm nebo neco s imobilizerem co by jakoby odpojilo ten chcipak, nebo neodesla spinacka?
Ahoj,měl jsem stejnej problém (psal jsem v topicu vedle) a byl to tajnej vypínač pod sedačkou řidiče (asi se nějak zmáčknul sám...),přesně jako tobě,svítila kontrolka žhavení a vstřiku...
Takže hledej tajnej vypínač,pod sedačkou,pod manžetou řadičky nebo tak...Nebo zavolej bývalému majiteli jestli o něm neví...
Takže hledej tajnej vypínač,pod sedačkou,pod manžetou řadičky nebo tak...Nebo zavolej bývalému majiteli jestli o něm neví...