Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nefunkcni okna+central+sterace+radio+vyhrev zadniho okna e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#1 Příspěvek od koty88 »

Zdarec lidi, nesetkal jste se nekdo s timto problemem u e34? mam 530i R6, pojistky jsou ok... vsechny... plus jsem zkousel menit to obrovsky rele ci co to je pod sedackou... nefaka... fakalo to vse ok, pak jsem prijel tri dny nechal auto stat a pak uz ani prd... diky za jakoukoliv odpoved
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brátn Moderátor »

nevím jak u E34 ale E39 má i pojistky v kufru ty jsi kontroloval?
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#3 Příspěvek od Holly Moderátor »

Bratn: E34 v kufru žádný pojitky nemá, honiči příspěvků :lol: :lol: :twisted: 8)

Jinak závada je to prapodivná, centrál a okna mají řj pod sedadlem, měly by tam být dvě velký (ABS + zbytek), plus pojistky (zkontrolovalt) kdežto stěrače a rádio... Za mě bych zkusil vyndat odpojit na chvíli batrku popřípadě jí dobít, poklesy napětí v autech vytváří roztodivný závady o kterých se člověku ani nesní. dále bych zkusil zkontrolovat tu velkou pojistku mezi baterkou a motorem (taký ten veeelikánský plíšek), pokud je rádio neorigo tak bude mít vlastní pojistku krom té co je v pojistkovce, (možná i to origo, to nevím jistě), někde buď na kabelu nebo přímo v těle rádia, a pokud autem proběhlo něco co nemělo (myslím zkratovej výboj) tak je možná spálený i napájení vyhřívání na zadním sloupku (společně s anténou-předzesilovač). Jak přesně se ta závada projevuje jde nastartovat, světla svítěj a tak??
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#4 Příspěvek od koty88 »

nastartovat to jde, svetla svitej, blika to, troubi, zrcatka jdou, vse krome techto veci, ta velka pojistka se nachazi presne kde? jinak baterka byla odpojena, dokonce vymenena, pojistky pod sedackou co jsou u tech rj tak jsem kontroloval plus tu vetsi-myslim ze je centralu a oken jsem menil za sto pro funkcni.... mno je to prapodivny, a obvzlast ty sterace me serou...
Holly píše:Bratn: E34 v kufru žádný pojitky nemá, honiči příspěvků :lol: :lol: :twisted: 8)

Jinak závada je to prapodivná, centrál a okna mají řj pod sedadlem, měly by tam být dvě velký (ABS + zbytek), plus pojistky (zkontrolovalt) kdežto stěrače a rádio... Za mě bych zkusil vyndat odpojit na chvíli batrku popřípadě jí dobít, poklesy napětí v autech vytváří roztodivný závady o kterých se člověku ani nesní. dále bych zkusil zkontrolovat tu velkou pojistku mezi baterkou a motorem (taký ten veeelikánský plíšek), pokud je rádio neorigo tak bude mít vlastní pojistku krom té co je v pojistkovce, (možná i to origo, to nevím jistě), někde buď na kabelu nebo přímo v těle rádia, a pokud autem proběhlo něco co nemělo (myslím zkratovej výboj) tak je možná spálený i napájení vyhřívání na zadním sloupku (společně s anténou-předzesilovač). Jak přesně se ta závada projevuje jde nastartovat, světla svítěj a tak??
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#5 Příspěvek od koty88 »

dneska jsem prosel nejaky kabely zbytek relatek vsechny co jsem v aute nasel vse je ok, jeste se chci zeptat, k cemu je ta mala ridici jednotka vedle ridici jednotky motoru? proste nad tim furt premejslim, rekl bych ze to musi bejt neco co maj vsechny veci spolecnyho... podle me... bud nejakou jednotku, nebo nejakej kabel. Jo a navic jsem si dneska vzpomnel, ze v lete mi asi dvakrat nebo trikrat udelalo to ze mi tak na minutu prestali jit okna- dycky bliklo svetlo ve stropu a prestalo to jit pak se rozsvitilo a zacalo jit- rekl bych ze ani nesli ostatni veci, ale tim si nejsem jistej pac neprselo, a nepotreboval jsem zrovna central abych to zjistil...
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od benny24 »

řekl bych že ti tam někam natekla voda a udělala pěknou paseku. odkud jsi to se takhle blbě opravuje klidně ti na to kouknu já jsem z plzně.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

omg :lol:
tak zaprvé.... všechny tvoje problemy bydlí pod zadní sedačkou...
jsou tam dvě (někdy tři) plastove velke jednotky. GM(general modul),RM(relay modul) a třeti je alarm... ještě je tam množství pojistek, a relátek....
to, že ti nejde radio, stěrače a okna a central atd.. ma prave na starosti ten GM(hlavni "mozek", ridi vnitrni elektroniku,central, okna vsechno,ale nejde proudove zatizit, na to ma ten RM) a RM(spina vsechno co mu GM rekne), pokud jeden z nich nejde, nebo nejde dobře, tak to nejde... musiš to vyzkoušet, RM je jen plnej relatek a ty ve vlhku radi hnijou a pak přesně jak říkáš... zmačkneš okna a zhasnou ti světla.... tzn malo proudu, RM se vyrestartoval... takže bud prohnily RM modul.. nebo je tam ještě jenda prdel a to to velké černé relé.. to dodavanapajení pro ten RM, a to je pekna prdel. to jak prohnije (ja jich na sedmach vymenil nekolik) tak přesně jakejkoli větší spotřebič (central, radio, okna, stěrače..) sepne přes RM tak to jen v tom velkym černym zacvaka a nepude nic...
takže nejlepe z jineho auta dat tohle rele + GM + RM... min. na test...
jsou v e32/34 stejne (pokud ta e32 nema imobilzer) a musi se to vyřešit(kdyžtak napiš mam jich plnou tašku :lol: )...
a pokud ne tak je tam ještě ten maly tenčí červeny kabel od baterky kterej napaji celej ten podsedačkovej bazmek.. ale to by ti nesvitil ani interier ani nešlo BC... motor ti pojede pořád ten ma všechno sam za sebe...
jo a to že ti dou zrcatka atd... to protože vubec přes rm i gm nejdou..
všechno co si vyjmenoval co ti nejde ma na starosti jen GM a RM+jeho napajeci rele... je to naprosto běžná zavada... 8)
jo a je to cele jen o vzdušne vlhkosi popř. stáří modulu a opálený kontkakty na relátkách... pod sedačku se malokdy voda dostane a ty jednotky visí "ve vzduchu" min. 5cm... to by musel bejt dobrej rybnik :D
takhle sem to třeba řešil u e32 :lol:
Přílohy
GM (Small).jpg
GM (Small).jpg (60.53 KiB) Zobrazeno 396 x
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#8 Příspěvek od koty88 »

jak jsem si precetl tvuj prispevek, uplne jsem si rekl ze to proste v tom bude, tak jsem s radosti letel pro tu lehci jednotku, ted nevim jestli rm nebo gm, a hned jsem ji vymenil porad prd... uz jsem z toho zoufalej... ta jednotka sla, mel jsem ji v aute na nd a veskera elektrika v aute slapala... a davat penize za jinou kdyz to v tom treba nebude, zvlast ted kdyz smrdim korunou se mi nechce:-( ale dekuju mooc za kazdou radu...


Snejk píše:omg :lol:
tak zaprvé.... všechny tvoje problemy bydlí pod zadní sedačkou...
jsou tam dvě (někdy tři) plastove velke jednotky. GM(general modul),RM(relay modul) a třeti je alarm... ještě je tam množství pojistek, a relátek....
to, že ti nejde radio, stěrače a okna a central atd.. ma prave na starosti ten GM(hlavni "mozek", ridi vnitrni elektroniku,central, okna vsechno,ale nejde proudove zatizit, na to ma ten RM) a RM(spina vsechno co mu GM rekne), pokud jeden z nich nejde, nebo nejde dobře, tak to nejde... musiš to vyzkoušet, RM je jen plnej relatek a ty ve vlhku radi hnijou a pak přesně jak říkáš... zmačkneš okna a zhasnou ti světla.... tzn malo proudu, RM se vyrestartoval... takže bud prohnily RM modul.. nebo je tam ještě jenda prdel a to to velké černé relé.. to dodavanapajení pro ten RM, a to je pekna prdel. to jak prohnije (ja jich na sedmach vymenil nekolik) tak přesně jakejkoli větší spotřebič (central, radio, okna, stěrače..) sepne přes RM tak to jen v tom velkym černym zacvaka a nepude nic...
takže nejlepe z jineho auta dat tohle rele + GM + RM... min. na test...
jsou v e32/34 stejne (pokud ta e32 nema imobilzer) a musi se to vyřešit(kdyžtak napiš mam jich plnou tašku :lol: )...
a pokud ne tak je tam ještě ten maly tenčí červeny kabel od baterky kterej napaji celej ten podsedačkovej bazmek.. ale to by ti nesvitil ani interier ani nešlo BC... motor ti pojede pořád ten ma všechno sam za sebe...
jo a to že ti dou zrcatka atd... to protože vubec přes rm i gm nejdou..
všechno co si vyjmenoval co ti nejde ma na starosti jen GM a RM+jeho napajeci rele... je to naprosto běžná zavada... 8)
jo a je to cele jen o vzdušne vlhkosi popř. stáří modulu a opálený kontkakty na relátkách... pod sedačku se malokdy voda dostane a ty jednotky visí "ve vzduchu" min. 5cm... to by musel bejt dobrej rybnik :D
takhle sem to třeba řešil u e32 :lol:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

vymenit jeden komponent ( nejspiš dobrý ) nema cenu protože defekt obou dalšch zařízení zpusobí pořád tu stejnou chybu.... takže ještě zkoušej dál. bo mi to sem dovez. vyzkoušime, proměřime. v tyhle elektrice neni nic co by neslo najit.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od BMWAK »

na + kabelu je v černým pouzdře pojistka bud u baterky pod sedačkou nebo v motorovým prostoru...bude přepálená.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Snejk »

hmm to by ale nesvitily ani intr svetylka ani palubni PC apod... tady očividně nejdou jen věci co sežerou vic proudu, ale stači aby byla narušená a je to stejna kaše... musi se to proměřit no. ted si jen nejsem jistej jestli ale tenhle kabel s tou pojistkou nenapaji i E-BOX do junction point B.. takže by mu to ani nejelo...
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov

#12 Příspěvek od VlastikS »

Tipuju to na přerušené kabely, na 70% podél pravého prahu, kromě hlavního napájecího kabelu toho hrubého. Možné příčiny, koroze, vlhkost, úprava koberce, doporučuju se na to mrknout. Stačí sundat koberec. Je to omotaný páskou. Jinak GM a černé relé bych asi odšrknul, když je v háji, tak blikají výstražné. Bude to v kabelech. Nebo ještě načatý kabel co napájí zmiňovaný GM, z baterky, při manipulaci s baterkou se může kabel dost poškodit, pak GM nemá dostatek proudu k sepnutí, ale to by asi opět šlo slyšet, že GM cvaká naprázdno.
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#13 Příspěvek od koty88 »

jak beres strany? na pravo takze u spolujezdce nebo napravo u ridice?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Snejk »

gm necvaka ničim tam neni rele ani jedno... jen RM, a to napajeci rele... pokud to rele cvakalo už od leta.. tak muže bejt tak vypaleny že už necvaka... a bejt poškozenej ten kabel tak nejde vubec nic... a blinkry blikaj jen při poškozenym crash-alarm modulu (ta hněda kostka) ktera je vepředu u pojistek.. a u starejch a možna i e34 pod sedačkou to jo.. ale i tak na to gm nema vliv...
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov

#15 Příspěvek od VlastikS »

Co si vzpomínám tak pravo tedy u spolujezdce, ale nejlepší je povolit koberec, abys okem kouknul na trasu kabelu mezi řídící jednotkou pod zadní sedačkou a bude stačit pod přední spolujezdcovou sedačkou nebo u řidiče, pokud je svazek netknutý a okolí také, tak tam závada nebude. Někdy se totiž stává, že předchozí majitel musel pohnout s celým svazkem kvůli opravě prahů nebo havárie z boku atd. Je to další varianta.
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#16 Příspěvek od koty88 »

ve ctvrtek mi snejku prijde to rele, tak to jeste zkusim projdu ty kabely jak rika kolega a pak kdyztak zalarmuju tebe a toho davida a dali bychom si spicha v tom pisku coz?
Odpovědět