Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nefunkcni okna+central+sterace+radio+vyhrev zadniho okna e34
Bratn: E34 v kufru žádný pojitky nemá, honiči příspěvků
Jinak závada je to prapodivná, centrál a okna mají řj pod sedadlem, měly by tam být dvě velký (ABS + zbytek), plus pojistky (zkontrolovalt) kdežto stěrače a rádio... Za mě bych zkusil vyndat odpojit na chvíli batrku popřípadě jí dobít, poklesy napětí v autech vytváří roztodivný závady o kterých se člověku ani nesní. dále bych zkusil zkontrolovat tu velkou pojistku mezi baterkou a motorem (taký ten veeelikánský plíšek), pokud je rádio neorigo tak bude mít vlastní pojistku krom té co je v pojistkovce, (možná i to origo, to nevím jistě), někde buď na kabelu nebo přímo v těle rádia, a pokud autem proběhlo něco co nemělo (myslím zkratovej výboj) tak je možná spálený i napájení vyhřívání na zadním sloupku (společně s anténou-předzesilovač). Jak přesně se ta závada projevuje jde nastartovat, světla svítěj a tak??




Jinak závada je to prapodivná, centrál a okna mají řj pod sedadlem, měly by tam být dvě velký (ABS + zbytek), plus pojistky (zkontrolovalt) kdežto stěrače a rádio... Za mě bych zkusil vyndat odpojit na chvíli batrku popřípadě jí dobít, poklesy napětí v autech vytváří roztodivný závady o kterých se člověku ani nesní. dále bych zkusil zkontrolovat tu velkou pojistku mezi baterkou a motorem (taký ten veeelikánský plíšek), pokud je rádio neorigo tak bude mít vlastní pojistku krom té co je v pojistkovce, (možná i to origo, to nevím jistě), někde buď na kabelu nebo přímo v těle rádia, a pokud autem proběhlo něco co nemělo (myslím zkratovej výboj) tak je možná spálený i napájení vyhřívání na zadním sloupku (společně s anténou-předzesilovač). Jak přesně se ta závada projevuje jde nastartovat, světla svítěj a tak??
nastartovat to jde, svetla svitej, blika to, troubi, zrcatka jdou, vse krome techto veci, ta velka pojistka se nachazi presne kde? jinak baterka byla odpojena, dokonce vymenena, pojistky pod sedackou co jsou u tech rj tak jsem kontroloval plus tu vetsi-myslim ze je centralu a oken jsem menil za sto pro funkcni.... mno je to prapodivny, a obvzlast ty sterace me serou...
Holly píše:Bratn: E34 v kufru žádný pojitky nemá, honiči příspěvků![]()
![]()
![]()
![]()
Jinak závada je to prapodivná, centrál a okna mají řj pod sedadlem, měly by tam být dvě velký (ABS + zbytek), plus pojistky (zkontrolovalt) kdežto stěrače a rádio... Za mě bych zkusil vyndat odpojit na chvíli batrku popřípadě jí dobít, poklesy napětí v autech vytváří roztodivný závady o kterých se člověku ani nesní. dále bych zkusil zkontrolovat tu velkou pojistku mezi baterkou a motorem (taký ten veeelikánský plíšek), pokud je rádio neorigo tak bude mít vlastní pojistku krom té co je v pojistkovce, (možná i to origo, to nevím jistě), někde buď na kabelu nebo přímo v těle rádia, a pokud autem proběhlo něco co nemělo (myslím zkratovej výboj) tak je možná spálený i napájení vyhřívání na zadním sloupku (společně s anténou-předzesilovač). Jak přesně se ta závada projevuje jde nastartovat, světla svítěj a tak??
dneska jsem prosel nejaky kabely zbytek relatek vsechny co jsem v aute nasel vse je ok, jeste se chci zeptat, k cemu je ta mala ridici jednotka vedle ridici jednotky motoru? proste nad tim furt premejslim, rekl bych ze to musi bejt neco co maj vsechny veci spolecnyho... podle me... bud nejakou jednotku, nebo nejakej kabel. Jo a navic jsem si dneska vzpomnel, ze v lete mi asi dvakrat nebo trikrat udelalo to ze mi tak na minutu prestali jit okna- dycky bliklo svetlo ve stropu a prestalo to jit pak se rozsvitilo a zacalo jit- rekl bych ze ani nesli ostatni veci, ale tim si nejsem jistej pac neprselo, a nepotreboval jsem zrovna central abych to zjistil...
omg
tak zaprvé.... všechny tvoje problemy bydlí pod zadní sedačkou...
jsou tam dvě (někdy tři) plastove velke jednotky. GM(general modul),RM(relay modul) a třeti je alarm... ještě je tam množství pojistek, a relátek....
to, že ti nejde radio, stěrače a okna a central atd.. ma prave na starosti ten GM(hlavni "mozek", ridi vnitrni elektroniku,central, okna vsechno,ale nejde proudove zatizit, na to ma ten RM) a RM(spina vsechno co mu GM rekne), pokud jeden z nich nejde, nebo nejde dobře, tak to nejde... musiš to vyzkoušet, RM je jen plnej relatek a ty ve vlhku radi hnijou a pak přesně jak říkáš... zmačkneš okna a zhasnou ti světla.... tzn malo proudu, RM se vyrestartoval... takže bud prohnily RM modul.. nebo je tam ještě jenda prdel a to to velké černé relé.. to dodavanapajení pro ten RM, a to je pekna prdel. to jak prohnije (ja jich na sedmach vymenil nekolik) tak přesně jakejkoli větší spotřebič (central, radio, okna, stěrače..) sepne přes RM tak to jen v tom velkym černym zacvaka a nepude nic...
takže nejlepe z jineho auta dat tohle rele + GM + RM... min. na test...
jsou v e32/34 stejne (pokud ta e32 nema imobilzer) a musi se to vyřešit(kdyžtak napiš mam jich plnou tašku
)...
a pokud ne tak je tam ještě ten maly tenčí červeny kabel od baterky kterej napaji celej ten podsedačkovej bazmek.. ale to by ti nesvitil ani interier ani nešlo BC... motor ti pojede pořád ten ma všechno sam za sebe...
jo a to že ti dou zrcatka atd... to protože vubec přes rm i gm nejdou..
všechno co si vyjmenoval co ti nejde ma na starosti jen GM a RM+jeho napajeci rele... je to naprosto běžná zavada...
jo a je to cele jen o vzdušne vlhkosi popř. stáří modulu a opálený kontkakty na relátkách... pod sedačku se malokdy voda dostane a ty jednotky visí "ve vzduchu" min. 5cm... to by musel bejt dobrej rybnik
takhle sem to třeba řešil u e32

tak zaprvé.... všechny tvoje problemy bydlí pod zadní sedačkou...
jsou tam dvě (někdy tři) plastove velke jednotky. GM(general modul),RM(relay modul) a třeti je alarm... ještě je tam množství pojistek, a relátek....
to, že ti nejde radio, stěrače a okna a central atd.. ma prave na starosti ten GM(hlavni "mozek", ridi vnitrni elektroniku,central, okna vsechno,ale nejde proudove zatizit, na to ma ten RM) a RM(spina vsechno co mu GM rekne), pokud jeden z nich nejde, nebo nejde dobře, tak to nejde... musiš to vyzkoušet, RM je jen plnej relatek a ty ve vlhku radi hnijou a pak přesně jak říkáš... zmačkneš okna a zhasnou ti světla.... tzn malo proudu, RM se vyrestartoval... takže bud prohnily RM modul.. nebo je tam ještě jenda prdel a to to velké černé relé.. to dodavanapajení pro ten RM, a to je pekna prdel. to jak prohnije (ja jich na sedmach vymenil nekolik) tak přesně jakejkoli větší spotřebič (central, radio, okna, stěrače..) sepne přes RM tak to jen v tom velkym černym zacvaka a nepude nic...
takže nejlepe z jineho auta dat tohle rele + GM + RM... min. na test...
jsou v e32/34 stejne (pokud ta e32 nema imobilzer) a musi se to vyřešit(kdyžtak napiš mam jich plnou tašku

a pokud ne tak je tam ještě ten maly tenčí červeny kabel od baterky kterej napaji celej ten podsedačkovej bazmek.. ale to by ti nesvitil ani interier ani nešlo BC... motor ti pojede pořád ten ma všechno sam za sebe...
jo a to že ti dou zrcatka atd... to protože vubec přes rm i gm nejdou..
všechno co si vyjmenoval co ti nejde ma na starosti jen GM a RM+jeho napajeci rele... je to naprosto běžná zavada...

jo a je to cele jen o vzdušne vlhkosi popř. stáří modulu a opálený kontkakty na relátkách... pod sedačku se malokdy voda dostane a ty jednotky visí "ve vzduchu" min. 5cm... to by musel bejt dobrej rybnik

takhle sem to třeba řešil u e32

- Přílohy
-
- GM (Small).jpg (60.53 KiB) Zobrazeno 402 x
jak jsem si precetl tvuj prispevek, uplne jsem si rekl ze to proste v tom bude, tak jsem s radosti letel pro tu lehci jednotku, ted nevim jestli rm nebo gm, a hned jsem ji vymenil porad prd... uz jsem z toho zoufalej... ta jednotka sla, mel jsem ji v aute na nd a veskera elektrika v aute slapala... a davat penize za jinou kdyz to v tom treba nebude, zvlast ted kdyz smrdim korunou se mi nechce:-( ale dekuju mooc za kazdou radu...
Snejk píše:omg![]()
tak zaprvé.... všechny tvoje problemy bydlí pod zadní sedačkou...
jsou tam dvě (někdy tři) plastove velke jednotky. GM(general modul),RM(relay modul) a třeti je alarm... ještě je tam množství pojistek, a relátek....
to, že ti nejde radio, stěrače a okna a central atd.. ma prave na starosti ten GM(hlavni "mozek", ridi vnitrni elektroniku,central, okna vsechno,ale nejde proudove zatizit, na to ma ten RM) a RM(spina vsechno co mu GM rekne), pokud jeden z nich nejde, nebo nejde dobře, tak to nejde... musiš to vyzkoušet, RM je jen plnej relatek a ty ve vlhku radi hnijou a pak přesně jak říkáš... zmačkneš okna a zhasnou ti světla.... tzn malo proudu, RM se vyrestartoval... takže bud prohnily RM modul.. nebo je tam ještě jenda prdel a to to velké černé relé.. to dodavanapajení pro ten RM, a to je pekna prdel. to jak prohnije (ja jich na sedmach vymenil nekolik) tak přesně jakejkoli větší spotřebič (central, radio, okna, stěrače..) sepne přes RM tak to jen v tom velkym černym zacvaka a nepude nic...
takže nejlepe z jineho auta dat tohle rele + GM + RM... min. na test...
jsou v e32/34 stejne (pokud ta e32 nema imobilzer) a musi se to vyřešit(kdyžtak napiš mam jich plnou tašku)...
a pokud ne tak je tam ještě ten maly tenčí červeny kabel od baterky kterej napaji celej ten podsedačkovej bazmek.. ale to by ti nesvitil ani interier ani nešlo BC... motor ti pojede pořád ten ma všechno sam za sebe...
jo a to že ti dou zrcatka atd... to protože vubec přes rm i gm nejdou..
všechno co si vyjmenoval co ti nejde ma na starosti jen GM a RM+jeho napajeci rele... je to naprosto běžná zavada...![]()
jo a je to cele jen o vzdušne vlhkosi popř. stáří modulu a opálený kontkakty na relátkách... pod sedačku se malokdy voda dostane a ty jednotky visí "ve vzduchu" min. 5cm... to by musel bejt dobrej rybnik![]()
takhle sem to třeba řešil u e32
hmm to by ale nesvitily ani intr svetylka ani palubni PC apod... tady očividně nejdou jen věci co sežerou vic proudu, ale stači aby byla narušená a je to stejna kaše... musi se to proměřit no. ted si jen nejsem jistej jestli ale tenhle kabel s tou pojistkou nenapaji i E-BOX do junction point B.. takže by mu to ani nejelo...
Tipuju to na přerušené kabely, na 70% podél pravého prahu, kromě hlavního napájecího kabelu toho hrubého. Možné příčiny, koroze, vlhkost, úprava koberce, doporučuju se na to mrknout. Stačí sundat koberec. Je to omotaný páskou. Jinak GM a černé relé bych asi odšrknul, když je v háji, tak blikají výstražné. Bude to v kabelech. Nebo ještě načatý kabel co napájí zmiňovaný GM, z baterky, při manipulaci s baterkou se může kabel dost poškodit, pak GM nemá dostatek proudu k sepnutí, ale to by asi opět šlo slyšet, že GM cvaká naprázdno.
gm necvaka ničim tam neni rele ani jedno... jen RM, a to napajeci rele... pokud to rele cvakalo už od leta.. tak muže bejt tak vypaleny že už necvaka... a bejt poškozenej ten kabel tak nejde vubec nic... a blinkry blikaj jen při poškozenym crash-alarm modulu (ta hněda kostka) ktera je vepředu u pojistek.. a u starejch a možna i e34 pod sedačkou to jo.. ale i tak na to gm nema vliv...
Co si vzpomínám tak pravo tedy u spolujezdce, ale nejlepší je povolit koberec, abys okem kouknul na trasu kabelu mezi řídící jednotkou pod zadní sedačkou a bude stačit pod přední spolujezdcovou sedačkou nebo u řidiče, pokud je svazek netknutý a okolí také, tak tam závada nebude. Někdy se totiž stává, že předchozí majitel musel pohnout s celým svazkem kvůli opravě prahů nebo havárie z boku atd. Je to další varianta.