A další.Už se to tu řešilo několikrát.Konektory si ustříhni na vrakáči a naletuj.Redukce se dělaj ,ale jedna stojí asi 200kč.No a s lichtmodulem to není jen tak.Ten se musí nakodovat k autu jinak se ti rozsvítí bod na palubce.Jinak tam jdou snad dát nějaký odpory.
libovka píše:A další.Už se to tu řešilo několikrát.Konektory si ustříhni na vrakáči a naletuj.Redukce se dělaj ,ale jedna stojí asi 200kč.No a s lichtmodulem to není jen tak.Ten se musí nakodovat k autu jinak se ti rozsvítí bod na palubce.Jinak tam jdou snad dát nějaký odpory.
třeba se to několikrát řešilo, ale asi nějaký záhadný klíčový slova, protože jsem to nenašel. Nikdy jsem se s tím nesetkal, tak mně to překvapilo, když jsem už přehozený světlo musel vracet zpátky . Každej den se člověk přiučí něco nového .
Za ty redukce to není žádná závratná částka, tak si je radši koupím, než to bastlit.
zdravim, koupil jsem zadní faceliftové světla e39 touring, mám k nim i origo lichtmoduly (dvě hliníkové krabičky jestli je to teda ono). Bude stačit když to zapojim na před face aby to nehlásilo chybu a nepoblikávali ledky, nebo se to musí i tak nastavit přes diagnostiku?
stallker píše:zdravim, koupil jsem zadní faceliftové světla e39 touring, mám k nim i origo lichtmoduly (dvě hliníkové krabičky jestli je to teda ono). Bude stačit když to zapojim na před face aby to nehlásilo chybu a nepoblikávali ledky, nebo se to musí i tak nastavit přes diagnostiku?
Pokud tam zapojíš ty baypasy, tak to na diag nemusí.
Lepší ale je se na ně vykašlat a deaktivovat hlídání žárovek v BC. Jednak LED moduly se spálí až budeš mít fousaté děcka (= není potřeba tak hlídat jako žárovky), navíc LEDky odchází postupně (= důvod čekování BC zaniká).
Co je však hlavní a plno lidí to přehlíží (většinou z neznalosti), LED sice málo žerou, ale baypas simuluje odběr klasické žárovky, tedy papá stejně jako ona ! Proto ten hliníkovej chladič...
Tedy: Proč tam vrážet zbytečnost, co žere zbytečně 3A, když za 2 kila deaktivuješ čekování žárovek kterých si umaneš a bude to papat v řádech tisícin A ?
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jj Teplice, KamilFKH, u něj byl kámoš a nastavil mu to svícení na e39 po FL, prej ochotnej týpek. Chtěl jsem tam jet taky, (ale mám starou vránu e39 před FL), tak mi po tel. poradil ať nejdřív mrknu na číslo LKM modulu (nebo jak se to jmenuje), mám myslim CI 16 a na tom tenkrát neuměl rozchodit to US denní svícení.