Pánové prosím - na jakém principu funguje automat - konkrétně u mého tds. A kde bere data - z jakých čidel aby přeřadila. Dnes jsem z autem najel 100 km a neskočil mi tam za celou dobu jízdy 5. rychlostní stupeň. |A to jsem vůbec nešlapal na plyn. jen lechce bez prudkého zrychlování .. Prostě čtverka a konec . Nebo je to něco závažného ... Jsou tam nějaká čidla anebo snímače - případně kde je najít.. Díky....
já mám pět rychlostí v tds... a jsem si tím jistý opravdu. e34 maj čtyži ale e39 maj pět a vždy mi tam ta poslední rychlost šla. Na devadesát jsem jel na poslední rychlost okolo 1500 ot a nyní na devadesát motor točí okolo 2300 ot...
V E34 maju 4 rychlosti len M20 a M30 motory s automatom (ak neratam zopar vyrobenych kusov 525i a 520i M50 so 4 stupnovym GM automatom, ale tie sa fakt robili len kratucku dobu), vsetky ine motorizacie a medzi nimi aj tdsko maju 5stupnovy automat.
Kdyby jsi měl málo oleje, tak by to řadilo normálně, ale na to bacha, takhle jsem oddělal automat na 750-ce. Nic jsem si nepřečet o automatech a když se měnil olej, tak jsem ho dolil po horní rysku, ale bohužel bez nastartovanýho motoru. Olej měřit vždy na volnoběh na rovině a okod možno aby byl vlažnej !!!!!!!! Když ti chybí dvě deci, tak to už je dosti, bacha. Jinak by to chtělo někoho, kdo dělá automaty /nemyslím výherní/ a on tě nasměruje. Jestli máš opravdu pětikvalt, tak to může být dosti věcí, počínaje špatným olejem, filtrem, elektrikou ....