Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přehození motoru z 2L na 2,5 a výš.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#1 Příspěvek od Serifus »

Zdravím! Našel jsem pěknou E34, ale je to jen 2L, což je podle mě málo :? . Rozhodně bych to chtěl přehodit. Aspoň 2,5L. Máte někdo zkušenosti? Už trochu vím, co to chce. Ale fakt si nejsem jistej, jestli se nevyplatí víc sehnat interiér, než přehodit motor.

Je třeba diferák, převodovka, vejfuk, chlazený brzdiče a motor. A ještě to bude v techničáku ilegálně... ale jak říkám, spíš uvítám zkušenosti. 8)
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#2 Příspěvek od Helldiver »

V podstate len motor a rj. Akurat budes mat potom kratsi diferak, takze lepsi zatah, ale bude viac tocit ako origo 525i.
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#3 Příspěvek od Serifus »

A převodovku ne? To je divný :?

Edit Admin:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#4 Příspěvek od Helldiver »

Pokial menis s M50B20 na M50B25 (alebo M20B20 na M20B25), tak nie, spodok toho motoru je konstrukcne uplne rovnaky a teda aj uchytenie prevodovky onho a samotna prevodovka, maximalne bude mat troooosicku ine prevodove pomery, aspon takto je to u E30, u E34 tusim ani to nie a su uplne zhodne.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nejde jen o motor, ale i o brzdy - 520i měla vpředu až na výjimky nechlazené.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Starosta
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Klubové ID: 1604

#6 Příspěvek od Starosta »

Helldiver píše:V podstate len motor a rj. Akurat budes mat potom kratsi diferak, takze lepsi zatah, ale bude viac tocit ako origo 525i.
Takze by tocila stejne, jako stavajici dvoulitr, nebo dokonce vic?
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#7 Příspěvek od Serifus »

Francis píše:Nejde jen o motor, ale i o brzdy - 520i měla vpředu až na výjimky nechlazené.
O tom jsem psal... 8) :D
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#8 Příspěvek od Serifus »

Helldiver píše:Pokial menis s M50B20 na M50B25 (alebo M20B20 na M20B25), tak nie, spodok toho motoru je konstrukcne uplne rovnaky a teda aj uchytenie prevodovky onho a samotna prevodovka, maximalne bude mat troooosicku ine prevodove pomery, aspon takto je to u E30, u E34 tusim ani to nie a su uplne zhodne.
Poměry jsou jinak. Kdyby to bylo shodný, tak bych se neptal :cry:
Odpovědět