Nevíte někdo, jak to funguje? Na display je Timer1 a Timer2, pokud chci aby auto bylo vyhřáté dejme tomu v 7hod, co mám a jak zapnout?Pokud zapnu Timer1 na 6.40hod, tak to fouká jen studeně a fouká to tak 20min.Nevíte někdo, jak se to nastavuje?Předem díky.
Chtělo by to manuál, ale ten se mi nějak nedaří sehnat.
PAULI píše:Nevíte někdo, jak to funguje? Na display je Timer1 a Timer2, pokud chci aby auto bylo vyhřáté dejme tomu v 6hod, co mám a jak zapnout?pokud zapnu Timer1 na 6.40hod, tak to fouká jen studeně.Nevíte někdo, jak se to nastavuje?Předem díky. Chtělo by to manuál, ale ten se mi nějak nedaří sehnat.
To su dva nezavisle casovace. Timer 1 napr na rano a Timer 2 na vecer. Ak ti to fuka len studeny vzduch, tak bude problem v topeni samotnom, ze sa ani nerozbehne (len ventilator). Asi zhaviacia sviecka alebo nieco podobne. Uz sa to tu na fore parkrat myslim riesilo. Dokonca mne sa vcera stalo, ze mi nabehlo normalne a fukalo teply vzduch a potom akoby vypadlo a uz isiel len studeny vzduch. Pripajal som ohrievac vody na siet, a ked pokleslo napatie, tak to nejako "vyhaslo".... Ale dnes rano uz bezalo zas ok.
Kdysi jsem sem dával fotky k webastu, i origo manuál v Němčině. Pokud máš nastaven časovač 1 třeba na 6 hodin ráno tak v 6 se zapne topení a běží zhruba 20 min a pak samo vypne aby se nevybila baterka. Pokud přídeš do auta a máš tam zimu nebo pokud fouká furt studenej vzduch tak ti topení nenaskočí,furt to jakoby přeskakuje, má to samostatnou žhavičku která je v hajzlu a nepodpálí bufik. Měl jsem stejnej problém u TDS. Vyzkoušej nastavit hodiny když bude motor trochu ohřátej a uvidíš jak to naskočí a bude krásně topit.
mari píše:Kdysi jsem sem dával fotky k webastu, i origo manuál v Němčině. Pokud máš nastaven časovač 1 třeba na 6 hodin ráno tak v 6 se zapne topení a běží zhruba 20 min a pak samo vypne aby se nevybila baterka. Pokud přídeš do auta a máš tam zimu nebo pokud fouká furt studenej vzduch tak ti topení nenaskočí,furt to jakoby přeskakuje, má to samostatnou žhavičku která je v hajzlu a nepodpálí bufik. Měl jsem stejnej problém u TDS. Vyzkoušej nastavit hodiny když bude motor trochu ohřátej a uvidíš jak to naskočí a bude krásně topit.
Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší.
Já nemůžu otevřít obrázky s ovladačem toho topení, zkusim ti to zítra poslat. Já tam měl asi 4 čudliky neměl jsem dálkovej ovladač. jeden byl 1, druhej 2, třetí byl obr. s hodinama na štelování hodin, a další byl s plamínkem na okamžitý zapnutí topení. Ten TIMER 1 a 2 se šteloval tak že si podržel třeba 1, našteloval v kolik chceš aby zaplo a hotovo.
Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší. [/quote]
Italové si nepřiplácejí vyhřívané sedadla skoro nikdy,asi se bojej o spermie
Rejchy píše:Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší.
Italové si nepřiplácejí vyhřívané sedadla skoro nikdy,asi se bojej o spermie [/quote]
Mam rovnaký problém autíčko dovezené z Talianska v plnej palbe ,teda okrem toho že Talián neojednal vyhrievanie sedačiek asi to bude fakt v nich.
ja to nastavim a fouka mi to studene a kdyz sem tetkon pprijel motor teplej tak to stejne fouka studene cekam na kamose az mi vymaze komplet pamet zavad a pak to zacnu resit sere mi to
kolik stoji ta svicka kde se nachazi da se promerit cim by to jeste mohlo byt
pindour píše:pokud jde nastavit ventilace a auto má příhřev, tak stačí naprogramovat jednotku a je z toho i plnohodnotný nezávislý topení, stojí to cca 1000kč.
Mas recht.
Staci zohnat niekoho co sa vyzna v programovani cez NCS EXPERT a ma prislusny interface (INPA). Uz skor som pisal v inej teme, ze to je len softwarova zalezitost, ale nejako mi nikto neveril.
pindour píše:pokud jde nastavit ventilace a auto má příhřev, tak stačí naprogramovat jednotku a je z toho i plnohodnotný nezávislý topení, stojí to cca 1000kč.
Mas recht. Staci zohnat niekoho co sa vyzna v programovani cez NCS EXPERT a ma prislusny interface (INPA). Uz skor som pisal v inej teme, ze to je len softwarova zalezitost, ale nejako mi nikto neveril.
já sem po tím pátral a minulej pátek sem si to nechal udělat a je to paráda
Rád bych přátele věděl co to mám v tý káře já. Mám k tomu dálkáč, časování a když to zapnu krásně to vyhřeje. Jen mi není jasný jak to pracuje a jestli se s tím dá topit "celou noc" Protože v návodu píšou, že by se to mělo pouštět maximálně jednou mezi starty a němělo by to běžet více jak půl hodinky aby to nevymlátilo bakterku. Taky by mě zajmalo jestli to žere benzín (523i), nebo trávu? Přece jenom jsem v tom nezkušený!! Ale je to teda super