Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 - Oilservice

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Maloch
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 20.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od Maloch »

Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat jak fungujou u E39 2,0i kontrolky na olej. Rozsvítila se mi oranžová kontrolka a nápis oilservis, tak jsem kouknul na měrku a olej byl na minimu. Domníval jsem se, že po dolití hláška zhasne, ale nestalo se. :?:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 13012
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matal Moderátor »

To je upozornění, že je čas na komplet výměnu náplně.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Klubové ID: 860

#3 Příspěvek od Srandik32 »

A po výměně oleje a filtru vyresetuj oilservis podle tohodle http://www.mjauto.cz/inspekce/bwm.htm nebo tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... nt&tid=197
Maloch
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 20.07.2008 00:00

#4 Příspěvek od Maloch »

Díky moc :)
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Klubové ID: 2336
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Cossie »

Asi jsem úplně blbej, ale prostě nemůžu vyresetovat oilservice :cry: - zkoušel jsem nejdřív propojit pin 7 a kostru a potom zapnout klíček (I poloha - odemknutí volantu i II poloha -rozsvícení kontrolek ), i opačně tedy nejdřív klíček pak propojení - ale pořád nic :evil: . Jako kostru používám minus pol na PP podběhu - je nutné propojit minus také v konektoru ? nebo už opravdu nevim jak to udělat, dneska už sem neměl sílu se s tim drbat, chytil sem krapet nerva už ... :roll:

Může mi prosím tedy sem někdo napsat postupem pro blby jak to vyresetovat u E39 ? Dík
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Peter »

Mazání oleje a inspekce


1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.

2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Klubové ID: 2336
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Cossie »

Díky, dneska se mi to konečně povedlo - svítilo mi všechno, byla to pěkná doba než zhasly hodiny, řekl bych, že snad i minuta a pak už inspekce s diodama šlo v pohodě - každopádně to bylo trochu jinak než jak bylo psáno v návodech, které jsem předtím dostal :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#9 Příspěvek od Birkoff »

A co sem třeba napsat co ti pomohlo? Jako pomoc ostatním,co. Když něco nevím a potřebuju poradit, tak každej píše a řeší a ... A když to vyřeší tak nic, vůbec se neobtěžuje něco napsat.
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Klubové ID: 2336
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Cossie »

Pomohlo mi vyčkat :oops:

Přesnej postup jak to šlo mě :

-zapnout klíček do II polohy
-propojit piny 7 a 19
-čekat ( u mě to trvalo snad 2 minuty ) až zhasly hodiny
-vypnout klíček
-znovu otočit klíčkem na II polohu
-propojit piny 7 a 19
-čekat ( teď už to byla chvilka) až zhasne inspekce a rozsvítí se všech 5 zelených diod
a hotovo

Snad to někomu pomůže - mě se dostaly do ruky asi 3 návody, kde v každém stálo trochu něco jiného a mě to nakonec šlo ještě úplně jiným způsobem :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#11 Příspěvek od mari »

Jde to propojovat obyčejnou zkoušečkou??
Nebo používáte kus drátu???
Dík.
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Klubové ID: 2336
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Cossie »

Nejlepší by bylo sehnat dutinky přesně aby se tam vešly, ale ty nemám - tak jsem našel kabel průřezu, který se tam přesně vešel, aby to pevně sedělo :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#13 Příspěvek od PavelP »

Cossie píše:Nejlepší by bylo sehnat dutinky přesně aby se tam vešly, ale ty nemám - tak jsem našel kabel průřezu, který se tam přesně vešel, aby to pevně sedělo :wink:
Přesně tak.Používám kus drátu spolu s pinem vyndaným z konektoru origo BMW tak aby pasoval do servis konektoru a pohoda.
PP
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#14 Příspěvek od Maxiczech »

To Cossie: u e-39 se to řeší už jen na palubce, ne? 8O Žádné piny ani kostra nic takového. :? Jak vidím u tvého nicku e-39.. :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#15 Příspěvek od airbone »

Maxiczech píše:To Cossie: u e-39 se to řeší už jen na palubce, ne? 8O Žádné piny ani kostra nic takového. :? Jak vidím u tvého nicku e-39.. :)
predfacelift sa robi cez diag zasuvku skratom a FL modely (po 8/2000) cez budiky rychlym procesom.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#16 Příspěvek od Maxiczech »

Aha.. :oops: Tak díkes za info.. :)
Odpovědět