Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozdíl v rychlosti mezi dvěma 540iA e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od eric »

Fugo píše:Udělání správného výfuku není o tom co ten člověk dělal a dělá a na jaký káry. Je to spousta testů na brzdě kde se zkouší zda je lepší to nebo to, což nelze udělat za 13tis kč. Něco jiného by ale bylo kdyby ten člověk dělal přesnou kopie (dle výkresu) takto odzkoušeného (odbržděného)výfuku.


Ale jó,neříkám,vím,že dělat výfuky je docela věda,ale tak snad,když je zachována přesná velikost orig.tlumiče a navíc je to vevnitř bez přepážek a velikost roury v tlumiči i ven z něho je stejná jako na svodech,tak by to mělo bejt ok.Spíš bych řekl,že je docela umění ho zvukově naladit na 8vál.Ale každopadně nechci,aby to vyznělo nějak špatně,jsem vděčnej za jakýkoliv dobrý rady,proto jsem to sem hodil k diskuzi :D
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#22 Příspěvek od Fugo »

a zde je ta chyba, nejsou přepážky není protitlak a směs může jít do výfuku
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hyri »

eric píše:
Hyri píše:podla mna to bude tym ze ty nemas vanosy a on ma , ty mas mechanicky plyn a on ma elektronicky .... + nejake picovinky , ale chip na motoru ... +-0 na prevoddovke , akurat bude jinak radit ,ale na Sko to mas zastejno,


To si děláš srandu,né,že v r.v.97 e39 nejsou vanosy,ty už se flákaly do e36,takže to je dle mýho kravina.Ale s tím plyn.pedálem,na to se zeptám,to není tak od věci :?


to si nedelam srandu :D skur ty nevis co mas pod kapotou , a ten vyfuk moze tez robit svoje ...
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Hyri »

takze takto : The M62B44 is a 4.4 L (4398 cc) version with a 92 mm bore and 82.7 mm stroke. Output is 283 hp (210 kW) at 5750 RPM with 310 ft·lbf (420 Nm) of torque at 3900 RPM. In 1998, BMW introduced the M62TUB44 which included the VANOS system and an electronically actuated throttle. The non-VANOS M62B44 had a slightly less restrictive intake manifold (the difference was very similar to the difference between OBD1 and OBD2 M52/S52.)


nevanos : Obrázek

Vanos : Obrázek


a tam je videt aj rozdil ze tam neni ASC klapka . jina vaha (stekr) a diag zasuvka potom bola vevnitr auta trocha pozdejc. OBD2
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od eric »

to Hyri:No tak stěrka,takže nemám vanos,no to je bomba teda a ten pedál je podle toho taky lankový :( Každopádně díky za upřesňující info.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Hyri »

praveze je full elektronickej,poznas to ked sa na neho podivas , a porovnas s tvojim.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od eric »

Hyri píše:praveze je full elektronickej,poznas to ked sa na neho podivas , a porovnas s tvojim.


No kouknu na to,ale když mám r.v.97,tak je to jasné,né,že je to ta první verze i ten štekr na váhu vzduchu odpovídá,to si tak nějak pamatuju :D
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Hyri »

ja som nemal sancu porovnat vanos/nevanos ... taky mam nevanos.
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Susi »

mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Hyri »

Susi píše:mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?


co tu kdo placa ? od 98 vanosy , double vanosy moze mat jedine s62
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od Susi »

Hyri píše:
Susi píše:mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?


co tu kdo placa ? od 98 vanosy , double vanosy moze mat jedine s62


Nic netvrdim, jen se ptám... Tos asi nepochopil.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Hyri »

asi nepochopil ... ale pohoda ;)
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od Susi »

Hyri píše:asi nepochopil ... ale pohoda ;)


Ten "klobouk dolů" jako před Tebou, kapisto? :wink:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od eric »

Tak chlapi,již jsem si vzpomněl,od který firmy mám ten údajnej chip,je to od ABC tuning a když jsem koukal na netu na jejich recenze,tak ty kráso jsem asi narazil na jádro pudla.prej to jsou absolutní nýmandi a podle jednoho typa s fóra na peugeotu tam mněl jeden chipnutou renault lagunu v dieselu a když to porovnával s kolegou,co jí chipnutou neměl,tak ejhle,ta nechipnutá jela líp.Takže...???

http://www.peugeot-club.cz/forum/viewth ... ?tid=25898
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#35 Příspěvek od Helldiver »

Takze vytiahni svoju rj, vydrb ten EEPROm chip z pamate a daj tam origo. Teda viem ze na M60 to ide takto jednoducho, neviem co sa to da aplikovat na M62 a tusim tam bude aj problem s imobilizerom...
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od eric »

Helldiver píše:Takze vytiahni svoju rj, vydrb ten EEPROm chip z pamate a daj tam origo. Teda viem ze na M60 to ide takto jednoducho, neviem co sa to da aplikovat na M62 a tusim tam bude aj problem s imobilizerom...


No do toho nevidím,ale každopádně bych tam chtěl zpátky ten origo softík,to teda jo!

další odkaz:
http://forum.skodahome.cz/lofiversion/i ... 25629.html

QUOTE(Farnell @ 22.5.2007, 22:23 ) [snapback]473711[/snapback]
Hmm, kdyby z mojí 1.2 40kW udelali 51kW, to by byla paráda ale nev??ím tomu ani trošku už tak jsou HTP?ka co se výkonu týka vyhnaný dost nahoru...
Nevim co a jak ale už jsem byl u jedne firmy co chipuje a o abc me toho hodne ?ekla že na ne jsou same stižnosti a že už par lidi se setkalo s tim že po nachipovani melo auto ješte menši vykon než p?ed chipem.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#37 Příspěvek od Fugo »

tak na abc jsem myslím expert, doporučuju vyhledat a přečíst téma ohledně čipování které jsem založil na TF, radši hodím odkaz. http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... hlight=abc
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od eric »

Takže chlapci,dnes jsem vyměnil oba lanovody,jak na plyn,tak na tempomat a můžu říct,že mám úplně jiný auto!Pedál jsem měl před tím tvrdej jako prase,vůbec nešel za plynem a teď jde naprosto lehce a reaguje v podstatě okamžitě,skoro stejně jako ten elektronickej,co má kámoš v pofaceliftu.Takže všem,co maj před facelift s lanovodama můžu vřele doporučit ty lanka vyměnit,stojí nový obě dohromady 761kč origo v BMW,takže pohodička 8) :lol:
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#39 Příspěvek od 540david »

Docela zajímavý. :) Okouknu to a pouvažuju zda je měnit.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#40 Příspěvek od Strosek »

eric píše:Takže chlapci,dnes jsem vyměnil oba lanovody,jak na plyn,tak na tempomat a můžu říct,že mám úplně jiný auto!Pedál jsem měl před tím tvrdej jako prase,vůbec nešel za plynem a teď jde naprosto lehce a reaguje v podstatě okamžitě,skoro stejně jako ten elektronickej,co má kámoš v pofaceliftu.Takže všem,co maj před facelift s lanovodama můžu vřele doporučit ty lanka vyměnit,stojí nový obě dohromady 761kč origo v BMW,takže pohodička 8) :lol:


Jak náročná je výměna ?
Odpovědět