setrvačník
-
Machy
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned 11.05.2008 00:00
-
Tomcat14
- Registrovaný
- Příspěvky: 123
- Registrován: stř 10.05.2006 00:00
- Klubové ID: 564
-
Maxiczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 1883
- Registrován: pon 11.07.2005 00:00
-
fafejta
-
Susi
- Registrovaný
- Příspěvky: 556
- Registrován: úte 13.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
-
Machy
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned 11.05.2008 00:00
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
fafejta
oldaf píše:Samozřejmě že se dá zavařit ale je problém to pak vyvážit. S tím jsem laboroval začátkem 90-tých let kdy se kromě novýho setrváku nedalo nic jinýho koupit . V dnešní době se s tím nemá cenu babrat. Ale funguje to
Zajímalo by mne kdes to nechával(na čem) vyvažovat,a pak cos tam dal za lamelu.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Lamelu jsem nechal origo. A vyvážení mi dělal známej v bejvalý Vagonce Česká lípa. Bylo to na 2,4td a já sám jsem s tím najel asi 30tisíc než jsem to prodal. A šlapalo to úplně nornálně. Bylo to zavařený na třech místech asi třícentimetrový sváry. Než se to svaří tak se mezi oba dva kusy musejí vyfrézovat podložky kterýma se to musí zajistit protože by to sváry stáhly 
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
-
fafejta
oldaf píše:Lamelu jsem nechal origo. A vyvážení mi dělal známej v bejvalý Vagonce Česká lípa. Bylo to na 2,4td a já sám jsem s tím najel asi 30tisíc než jsem to prodal. A šlapalo to úplně nornálně. Bylo to zavařený na třech místech asi třícentimetrový sváry. Než se to svaří tak se mezi oba dva kusy musejí vyfrézovat podložky kterýma se to musí zajistit protože by to sváry stáhly
No to mi připadá nějaký divný,přeci,když je tam dvouhmota tak má pevnou lamelu,tedy bez tlumiče torzních kmitů(ty pružiny na obvodu),což nahrazuje právě ta dvouhmota,to vzájemné úhlové pootočení.No a když si heftnul ten setrvák,tak tam nic nebylo co by ty rázy tlumilo,čímž si myslím,že to určitě nebylo dobré řešení.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Hlavně to fungovalo. Na E34 535i kde je taky dvouhmota tak na ní jsem dal setrvák z 528i E28 to je jednohmota a neodpruženou lemelu a jezdil jsem s tím pěkně dlouho a nikdy s tím taky nebyl problém. S těma dvouhmotama jsem měl jen problémy. Ted mám TDSo a tam už to taky mlátí při chcípnutí. Ještě jezdím s VW tdi a tam nám jednohmotu a taky neodpruženou lamelu. A překopává to spousta lidí. Není to nic novýho 
-
fafejta
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
Machy
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned 11.05.2008 00:00
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
fafejta
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
