Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prasklá hlava
Tohle je hroznej problém..
Jak jdou tlaky ven z motoru, tak je to dycky na vopocení celého těla..
Reaguji na několik výše uvedených přízpěvků. Mám pocit, že prasklá hlava se za určitých okolností projevuje jako prasklé těsnění.
Jen se zeptám..
Co vás vede k tomu, otevírat motorový prostor a sahat na tvrdost hadic? Když se nic neděje, auto topí, chladí a tak..
Já osobně do motoru vůbec nelezu.
To tady můžeme meditovat do aleluja, esli je to dost tvrdý nebo dost měký..
Ta vlhkost z výfuku je jak píše Pavel H. Normální..
A já už jsem snad tady o tom taktéž něco nablil..


Reaguji na několik výše uvedených přízpěvků. Mám pocit, že prasklá hlava se za určitých okolností projevuje jako prasklé těsnění.
Jen se zeptám..

Co vás vede k tomu, otevírat motorový prostor a sahat na tvrdost hadic? Když se nic neděje, auto topí, chladí a tak..
Já osobně do motoru vůbec nelezu.
To tady můžeme meditovat do aleluja, esli je to dost tvrdý nebo dost měký..

Ta vlhkost z výfuku je jak píše Pavel H. Normální..

A já už jsem snad tady o tom taktéž něco nablil..

Pred trema nedelema jsem delal prasklou hlavu, tak jsem zatim nesvuj jesli jsem to udelal dobre, zda neni jeste praskla hlava na dalsim valci atd .Pred tim diky tomu ze jsem kapotu obcas otevrel jsem zjistil ze se ztraci voda a tvrdou hadice. Kdybych na to neprisel tak bych ho jisto jiste uvaril protoze teplota byla stale stejna.
xboy píše:Dá se poznat jestli je to těsnění, nebo hlava, nebo se to chová stejně?
Já jsem ted vyměnil chladič, protože tekl, ale když jsem ho vyndal, tak jsem zjistil že je nafouknutej.
Horní hadici od chladiče mám horkou a tvrdou, tu spodní moc ne...
Voda se taky valí ven, ale bublinek jsem si nevšiml.
Tak obecně,se nechá poznat prasklá hlava, těsnění pod hlavou či válec přeci tak,,že se systém natlakuje a v případě,že tlak klesá a kapalina neutíká vnějškem,tak utíká dovnitř a to je právě ono.
A myslím si,že každý,kdo dělá profesialně,by si nelajs dávat hlavu atˇ už spravovanou či nejasného původu bez tlakové zkoušky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 595
- Kontaktovat uživatele:
docela mě šokujete, mě se furt ztrácela voda a jak sem vyměnil termostat tak ok a teď po 12 000km to chtělo cca 1 litr a za chvilu na to mě praskl plastový spoj u chladiče na hadici co vede do termostatu, jako evidentně ten plast byl už steřelej (dle způsobu rozpadnutí)...ale jesi je tam příliš tlak?...je to 535i 2002rok
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
tak ja taky prispeju neco k tomuto tematu!praskl me chladic z boku na plastu tak sem koupil novej a nedalo me to a sledoval sem tlak hadic a hadice byli tvrdy jako svina!nechal sem udelat test jestli to nekde netlakuje a byl v poho!koupil sem novy víčko na expancku a furt to tlakovalo jako svina=hadice furt tvrdy jak blazen!ubral sem z expancky docela hodne vody aby to bylo pod rysku a od te doby je klid ,hadice sou v poho!zajimavy je ze pokud bylo auto studeny tak tam kapaliny bylo trosku nad rysku!a kdyz bylo zahraty na provozku tak ta kapalina byla az po vicko!ted jak sem ubral chladici kapalinu tak vse v poho!
tak nejak... znam par pribehu, kdy se resenim neexistujiciho problemu dost zasadni problem umele vyrobil...
topeni topi? olej je normalni? ve vode neni emulze? neleje z vejfuku jak z konve a neni za autem citit sladky zapach? tak to nereste a nedlachnete hadice jak jarynove
topeni topi? olej je normalni? ve vode neni emulze? neleje z vejfuku jak z konve a neni za autem citit sladky zapach? tak to nereste a nedlachnete hadice jak jarynove

“Ability is what you're capable of doing.”
oldaf píše:Tlak vody u ohřátého motoru se pohybuje okolo 1baru tak je přece normální že hadice jsou tvrdý. To je teda nápad otvírat expanzku u ohřátýho motoru. Pokud se nestrácí voda , topí to, a nepřehřívá tak to není třeba řešit.
To přeci není jako u Žigula,aby,když otočíš víčkem o čtvrt otáčky bylo otevřený.Tady těch závitů je dost nato,aby se tlak normálně vyrovnal.Když je chlazení OK,tak se nemůže nic stát.To by si pak houby diagnostikoval,kdyby ses bál otevřít víčko u nemocnýho chlazení,tak asi přeci proto tam dali tolik závitů.
No nevim nevim s tim oteviranim za tepla- me auto topilo spatne a tak sem oteviral vicko za teplyho motoru a nezdalo se mi ze bych nebyl opatrny pomalinku postupne sem oteviral a ten gejzir co najednou vyletel mi popalil ruku tak ze sem dva mesice marodil v bolestech popaleni druhyho stupne po cele ruce a tim si zpusobil zaroven prasklou hlavu nechci tu rozpoutat nejakou hadavou debatu ale tohle je moje zkusenost a otevirani za tepla bych si uz hooodne moc rozmyslel...
No přeci,když hledám závadu na nemocnym chlazení,tak povolim víčko,abych zjistil jestli to bude třeba tlačit vodu ven tak,že to povolim ono to přes tu napůl povolenou zátku bude valit vodu ven,tak přeci nebudu povolovat víc,ale nechám tomu čas,aby se stačil tlak vyrovnat.Nebo myslíš,že se tlak vyrovná,ty zátku sundáš a on tam bude pak ještě zbytkový tlak,který vystřelý jak gejzír s určitým zpožděním?Já jsem se s tím tedy nesetkal.
Ja tu nikomu nic netvrdim jen sem napsal to co se mi stalo a nechci nikomu vycitat jeho nazory s tebou plne souhlasim ale nemocne chlazeni se preci da vyzkouset i pri studenym motoru kdyz otevres vicko nastartujes motor a kdyz se pri pridani plynu pri zahrivani nevali voda ven tak by to melo byt ok...