Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 524TD nejde viac ako 130kmh : vyriesene

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
hookins
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 06.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od hookins »

Zdravim kazdeho. Mam taky problem z 524td , ze netaha viac ako 130kmh a na kazdej rychlosti toci max 3000 otacok . A vzdy ked mu aj jemne zoslapnem plyn tak sa mi rozsvieti kontrolka Trisiek /regulacia elektronickej vstrekovacej supravy/ . Vopred dakujem za vsetky rady
Fidla
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 31.10.2007 01:00

#2 Příspěvek od Fidla »

Ahoj mě to dělalo u 525 TDS.....byly špatný kabely k čidlu otáček,zkus s nima třeba jenom zahejbat
hookins
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 06.08.2007 00:00

#3 Příspěvek od hookins »

Ok. Dnes to beriem kamaratovi , takemu schopnejsiemu na bmw a pozre sa na to , ale ani on sa s tym este nestretol . Skusim tie kable . Zatial dik
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#4 Příspěvek od kavanda »

A nebo to bude v háji řídíci vstřik.
hookins
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 06.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od hookins »

Inac teraz je motor komplet po go aj turbo menene , komplet vyfuk , vsetko premerane a neukazuje ziadnu chybu. A este ked sa dostane do tych 3000otacok tak ako keby zacalo brzdit motor , alebo sa skor zapne obmedzovac. Do tych 3000 otacok ide uplne normalne a potom sa zastavi. Este co mi napadlo je : povodne tam bolo vacsie turbo s gumenou hadicou a teraz tam dali mensie , ale tiez z tohto motora a ma namiesto tej hadice ruru s dvoma vyvodmi , no ten mensi vyvod je len upchaty a nikde nieje napojeny . Alebo nemoze byt zle nastaveny plniaci tlak a moc preplnuje turbo ? Mozno je to blbost . dakujem za odpovede
illa-illa
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od illa-illa »

pise : vsetko premerane a neukazuje ziadnu chybu :idea: :wink:

jestli to nebude tim jinym turbem a jeho pripojenim ... :?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Slid »

a co plinicí tlak turba? to vypadá že je vysoký
hookins
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 06.08.2007 00:00

#8 Příspěvek od hookins »

Vyriesene : ked robili generalku tak vymenili elektronicke vstrekovacie cerpadlo za mechanicke a chyba nastala tam , ze pri elektronickom je 5 trisiek mechanickych a 1 elektronicka a ked dali mechanicke cerpadlo , tak tam zabudli vymenit tu elektronicku trisku za mechanicku . Ani sa mi tomu verit nechcelo . Vsetkym dakujem za rady
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#9 Příspěvek od oldaf »

Měnil jsem už několik el. čerpadel za mechaniku a vždy to jezdilo mormálně i bez výměny řidícího vstřiku. Mechanickýmu čerpadlu je jedno jestli tam je el. řídící vstřik :D
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od voko21 »

Přesně. Taky jsem tam nechal původní vstřik a funguje to. A dokonce líp, je silnější, ale víc kouří.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od dzonnek »

to jsem netusil ze jsou 2 typy cerpadel. A jde to i u 525td zamenit co tam je za mechanicke?? A co spotreba po vymene za mechanicke? Sice vice kouri ale i spotreba vzrostla ci zustala???
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#12 Příspěvek od oldaf »

Hookins má 2,4td tam je mechanický i elektrický. Na 2,5 TD a TDS jsou jen elektrický. Asi by se dalo použít mechanický čerpadlo z 2,4 na TDS . Chtělo by je to porovnat vedle sebe jaký maj rozměry a jestli jsou stejný hřídele od kol.
Odpovědět