Cvaká startér? - vybitá baterka. Ale bacha, radši to netrap, mohl bysis ten startér odpálit, nebo ti může i odejít imobilizér.
Jinak na pár žároviček a central neni potřeba takové napětí...
Začni baterkou!
necváká vubec nic právě.otočíš klíčem a nic, furt blíkáj dvě kontrolky...a ¨pod kapotou to do rytmu cvaká...jako zkusím ráno tu baterku, ale myslím si že tím to nebude, nejel sem 3 dny a včera chytl na drc..
Dresic píše:necváká vubec nic právě.otočíš klíčem a nic, furt blíkáj dvě kontrolky...a ¨pod kapotou to do rytmu cvaká...jako zkusím ráno tu baterku, ale myslím si že tím to nebude, nejel sem 3 dny a včera chytl na drc..
Jak mám rozumět tomu že necvaká ale pod kapotou to do rytmu cvaká???Je to na 99% baterka...
Vidim to na baterku. Zkus napojit od někoho kabely a určitě nastartuješ.
Ten startér cvaká, protože nemá sílu se otočit - jen spíná.
Baterka umí odejít ze dne na den - možná budeš kupovat novou...
Hm po tom videu bych to taky viděl na tu baterku. Ono to umí fakt odejít ze dne na den. Ale vím že jsi tu už psal že máš nějaké problémy stím autem. A vypadalo to na elektriku. Tak snad baterka vše spraví.
No tak to mi dělalo jen jednou a celkem dávno, a teď si nejsem jistý, jestli to tehdy nebyla vyhozená pojistka na palivové čerpadlo, nebo kontakt u palivového filtru, nebo přerušený kablík u řídícího vstřiku.
Slabou baterku jsem měl ale taky. Ale před otočením klíčku s mrtvou baterkou to neblikalo, leda, že by si na tu mrtvou baterku (měl jsem ji často ) to mý auto tehdy nakonec zvyklo.
A joo už si vzpomínám, ta baterka je natolik mrtvá, že nejsou schopné nažhavit žhavičky do optimální teploty, to už jsem ji mohl hodit z auta, no bylo to dávno...
Dělá z následujícího důvodu:
Baterka je tak slabá, že po zapnutí klíčku se aktivuje žhavení ale při odběru jakej má tak poklesne napětí v palubní síti a povolí hlavní relé řídící jednotky a odpojí ji jakmile ji odpojí vypne i žhavení potom zase stoupne napětí a zapne se to a pořád dokola.Pro to to tipuji na Baterku popř. to relé.