Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cidlo teploty chlad.kapaliny

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#1 Příspěvek od dafson »

ahoj kluci sikovní potreboval bych vedet kolik je u E39ky 523i 97 cidel teploty chlad.kapaliny a kde je najdu????Auto sem mel uvareny s prasklou hlavou typek mi to dal do kupy a od ty doby mi to za studena chcipa na volnobeh je mozny ze tim odeslo nejaky cidlo??jinak on mi rikal ze toje nejspis neserizeny casovani ventilu ze to bez kompjutru rucne neseridi v bmw mi rekli ze motor mam serizeny a stale hovno.....????chova seto za studena takhle::: nastartuju na tuknuti motor ma otacky cca 500ot min pridam plyn dobry pustim plyn vse na volnobeh a otacky klesnou hoodne rychle dolu a pak se to prevaluje a pak to zdechne pripada mi ze kdyz neprislapnu plyn ze to jede na min hrncu nez by melo pridam plyn a pohoda.behem jizdy taky v pohode staci aby se rucicka teploty pohla asi o dva mm do prava a motor nechcipne........
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#2 Příspěvek od 130maxi »

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1480/
prvadepodobne to bude toto c.14 Double temperature switch

Mne sa chova auto podobne ,ak to vymenís daj vediet ci sa to zlepsilo..
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#3 Příspěvek od dafson »

dobre dekuju za tip pristi tyden jdu na diagnostiku tak dam vedet jak to dopadlo.......
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marten »

Kdyby jsi potřeboval to čidlo, tak ho mám uplně nové zabalené origo BMW... :wink:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#5 Příspěvek od dafson »

Tak sem se vratil z diagnostiky a jedine co mi nasli je spatna lambda sonda borci na ni koukli a vydeli tam nejspis prodreny dratek o blok motoru rikali ze to na chcipani motoru za studena by mit vliv nemelo takze jak dal??????jinak vim ze lambda ma vliv na spotrebu proto jezdim mesto za 15 a ne za 10 jako vsichni tady ale nevim kolik stoji??? :roll:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Marten »

Já myslím, že za 10 tu město moc lidí nejezdí. Možná tak s TDS.. :lol:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#7 Příspěvek od dafson »

No to je jedno o spotrebu mi ted nejde jde mi jen o to aby to za studena na volnobeh uz nezdechavalo a zda ma na to ta lambda vliv??takze mate nekdo napad kde se mam chytnout??
Karl
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 01.04.2007 00:00

#8 Příspěvek od Karl »

Vyčistiť škrtiacu Klapku, A Vyksúšaj Nechať odpojené čidlo teploty.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#9 Příspěvek od dafson »

vis ja sem amater a nevim kde je co...takze pokud bys mel tolik trpelivosti byl bys mocc hodnej kdybys mi popsal kde presne je :-)
Karl
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 01.04.2007 00:00

#10 Příspěvek od Karl »

Zajtra bude hádam čas tak Spravým Foto :wink: .
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#11 Příspěvek od dafson »

dekuju ti za ochotu....jeste je treba rici ze pokud je motor teply zda semi kdyz si poslechnu zvuk u vyfuku tak neni pravidelny jako pred tou opravou hlavy.ale otacky drzi!!
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#12 Příspěvek od dafson »

tak mi znamej vycistil tu skrtici klapku aa je to porad totez,podle neho je to na 100 procent ta lambda sonda ta kco myslite????muze to byt tim???
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

lambda to klidne za studena muze byt.

ma bezne ma 4 kontakty (nebo 3 a zem)

2 na VYHRIVANI
1 signalni

pokud je prodreno vyhrivani, divny volnobeh za studena je temer zarucen ... za tepla uz se vyhriva z vyfuku a je to ok.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#14 Příspěvek od dafson »

hmm...dnes sem jel do prace a motor sice za tepla nechcipne ale houpe se v nizkejch otackach jako kdyby sel na pet valcu uz me to se......cely auto se klepe-(
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#15 Příspěvek od dafson »

chlapi co mam delat je to cim dal horsi navic jde od motoru divnej smrad jako by se nekde palil plast kdyz zapnu vetrka topeni tak jde i do kabiny kour smradlavej.....jinak auto je mi prijde nejaky bez vykonu a chcipa tak jak sem psal nize-diagnostika jen lamda....kolik mi davate nadeje ze to bude l.sondou????koukal sem do elitu a ta jich je hromada jak poznam kterou mam objednat??
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#16 Příspěvek od Gav328ci »

tady je hodně možností když byla dole hlava,skontroluj nebo nechej skontrolovat hadice co vedou k volnoběžnému ventilu,může být někde prasklina...
Odpovědět