Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nestartuje pokud je teplý motor 530D 135kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od Aktel »

Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od lenoch »

Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Sem amatér, ale někde sem zaslechl, že tohle by mohlo dělat nějak načaté naftové čerpadlo... ale nedej na mě!! Zkus diagnostiku.. popř, když je motor vařicí a má tyhle problémy...
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Demostenes »

Presne tohle delala pritelcina Honda. Bylo to neco s cerpadlem, mam pocit ze rele.
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Klubové ID: 1110
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od AdaM5 »

Jestli to bude relé, tak máš docela štěstí :)
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#5 Příspěvek od Aktel »

Ale jestli tam nějaké to rele je... Honda může být něco jiného. :(
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Doktor1 »

rozhodně diagnostika...
relé to může být taky..
ale taky spousta dalších věcí.. jako čidla kliky a vačky,čerpadla,propouštějící vstřiky,atd..
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#7 Příspěvek od Aktel »

Doktor1 píše:rozhodně diagnostika...
relé to může být taky..
ale taky spousta dalších věcí.. jako čidla kliky a vačky,čerpadla,propouštějící vstřiky,atd..
Tak na diagnostice jsem byl a nic nenašli, jen nějakej špatnej elektromagnet co otvírá a zavírá klapku u turba, víc mi to kourilo. Tak proto nevim co s tim...
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#8 Příspěvek od FrANTOMAS »

Řešil jsem něco obdobného na 730d 142kw, původně to vypadalo na vstřiky a tlak na palivové liště, pak na nějaké relé u pojistek, které bylo usmažený a nakonec se zjistilo, že to děla čidlo, které rozpoznává polohu klikovky při startu v motoru- pokud ji díky chybě nenalezlo, tak se motor nechytil a točil na prázdno. Diagnostika neukazovala také nic, než na to servis přišel, trvalo to 3-4 tejdny. U mě závada vznikala při 56 stupních teploty motoru. Snad ti to pomůže
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hyri »

Zebu vstriky ? a nenaskoci to vobec? volnobeh je stale pravidelny ?
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#10 Příspěvek od Aktel »

Hyri píše:Zebu vstriky ? a nenaskoci to vobec? volnobeh je stale pravidelny ?
Jo volnobeh je super, nekolisaji otacky, proste nic. Nekdy se stane ze to jako by jen na dve otacky chytne a hned to chcipne. Nekdy to jen proste toci na prazdno.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Hyri »

mne kolisali otacky a bolo to kontaktami na cidle tlaku na raily.ale neverim ze v BMW ti s tymto nevedia poradit.takto sa tazko radi..
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fazeey »

tohle mi dělala audi, vždy naskočila chyba "otáčky motoru - chybný signál", ale tady to může bejt uplně něco jinýho
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#13 Příspěvek od airbone »

Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
U VW Passat to robilo ak bol chybny snimac teploty chladiacej kvapaliny/motora. Nemyslim ten, co snima teplotu pre budik, ale ten co je pre RJ. Motor si myslel ze startuje za studena, namiesto toho bol teply. Teda RJ nastavila startovacie palivo a ine parametre ako pre studeny motor a preto teply nechcel chytit.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Hyri »

Pre budik to nebolo urcite je tam zvlast pre RJ a pre budik.. lae to by vyhodila ta diagnostika ,ked tam teda bol.
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#15 Příspěvek od GG »

Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nic :? V servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel :mad: hold jsou jedničky :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

GG píše:Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nic :? V servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel :mad: hold jsou jedničky :lol:
melo by to byt tim cerpadlem, delalo mi to taky, da se to vyresit bud extra tlacitkem na pumpu - zmacknes, nechas cerpadlo 5s protlacit okruh a normalne nastartujes... nebo pridavny zpetny ventil, branici padani benalu zpet do nadrze...

u nafty to muzou delat vstriky tekouci prepadem, delalo to u jednoho motoru to same, repas vsech vstriku do 10tis v Bosch servise
“Ability is what you're capable of doing.”
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#17 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#18 Příspěvek od Aktel »

Paul_von_BMW píše:
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.
Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkuji
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#19 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Aktel píše:
Paul_von_BMW píše:
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.
Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkuji
Sundas ten plastovej kryt co na jedny strane drzi za nadrzku serva a na druhy srane ma sroubek hned pod harmonikou sani, pak jeste drzi uprostred. Vlastni cidlo je na hvezdicce. Posilam sem fotky, mam to zas*any, tag se nelekni :-)
Přílohy
čidlo_vačky.JPG
čidlo_vačky.JPG (155.06 KiB) Zobrazeno 379 x
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#20 Příspěvek od Paul_von_BMW »

detail...
Přílohy
detail.JPG
detail.JPG (149.45 KiB) Zobrazeno 378 x
Odpovědět