Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nestartuje pokud je teplý motor 530D 135kw
Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
Sem amatér, ale někde sem zaslechl, že tohle by mohlo dělat nějak načaté naftové čerpadlo... ale nedej na mě!! Zkus diagnostiku.. popř, když je motor vařicí a má tyhle problémy...Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak na diagnostice jsem byl a nic nenašli, jen nějakej špatnej elektromagnet co otvírá a zavírá klapku u turba, víc mi to kourilo. Tak proto nevim co s tim...Doktor1 píše:rozhodně diagnostika...
relé to může být taky..
ale taky spousta dalších věcí.. jako čidla kliky a vačky,čerpadla,propouštějící vstřiky,atd..
Řešil jsem něco obdobného na 730d 142kw, původně to vypadalo na vstřiky a tlak na palivové liště, pak na nějaké relé u pojistek, které bylo usmažený a nakonec se zjistilo, že to děla čidlo, které rozpoznává polohu klikovky při startu v motoru- pokud ji díky chybě nenalezlo, tak se motor nechytil a točil na prázdno. Diagnostika neukazovala také nic, než na to servis přišel, trvalo to 3-4 tejdny. U mě závada vznikala při 56 stupních teploty motoru. Snad ti to pomůže
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
U VW Passat to robilo ak bol chybny snimac teploty chladiacej kvapaliny/motora. Nemyslim ten, co snima teplotu pre budik, ale ten co je pre RJ. Motor si myslel ze startuje za studena, namiesto toho bol teply. Teda RJ nastavila startovacie palivo a ine parametre ako pre studeny motor a preto teply nechcel chytit.Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nic
V servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel
hold jsou jedničky 



melo by to byt tim cerpadlem, delalo mi to taky, da se to vyresit bud extra tlacitkem na pumpu - zmacknes, nechas cerpadlo 5s protlacit okruh a normalne nastartujes... nebo pridavny zpetny ventil, branici padani benalu zpet do nadrze...GG píše:Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nicV servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel
hold jsou jedničky
u nafty to muzou delat vstriky tekouci prepadem, delalo to u jednoho motoru to same, repas vsech vstriku do 10tis v Bosch servise
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkujiPaul_von_BMW píše:Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Sundas ten plastovej kryt co na jedny strane drzi za nadrzku serva a na druhy srane ma sroubek hned pod harmonikou sani, pak jeste drzi uprostred. Vlastni cidlo je na hvezdicce. Posilam sem fotky, mam to zas*any, tag se nelekniAktel píše:Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkujiPaul_von_BMW píše:Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.
Děkuji Všem.

- Přílohy
-
- čidlo_vačky.JPG (155.06 KiB) Zobrazeno 379 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553