Díky za odborné rady..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spojka E39 528i
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pokud je přítlačák OK není třeba ho měnit ... stačí jen lamelu. Kdyby jsi chtěl mám nově repasovanou s obložením Ferodo Racing .. cena by byla 1600,-, s přítlačákem 2500,- ložisko nemám. V servise to dělámě běžně že pokud je OK tak se mění jen lamela a nikdy s tím nebyl problém ... stejně to mám na autě a kdo ví jak jezdím tak potvrdí že ji nijak nešetřím
-
BMWAK
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
2,8 má stejnou spojku jako 2,3???Huska píše:pokud je přítlačák OK není třeba ho měnit ... stačí jen lamelu. Kdyby jsi chtěl mám nově repasovanou s obložením Ferodo Racing .. cena by byla 1600,-, s přítlačákem 2500,- ložisko nemám. V servise to dělámě běžně že pokud je OK tak se mění jen lamela a nikdy s tím nebyl problém ... stejně to mám na autě a kdo ví jak jezdím tak potvrdí že ji nijak nešetřím
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jak která...... 2,8 má lamelu průměr 240mm a některé 2,3 také jiné 228mm ... já mám navíc 240mmBMWAK píše:2,8 má stejnou spojku jako 2,3???Huska píše:pokud je přítlačák OK není třeba ho měnit ... stačí jen lamelu. Kdyby jsi chtěl mám nově repasovanou s obložením Ferodo Racing .. cena by byla 1600,-, s přítlačákem 2500,- ložisko nemám. V servise to dělámě běžně že pokud je OK tak se mění jen lamela a nikdy s tím nebyl problém ... stejně to mám na autě a kdo ví jak jezdím tak potvrdí že ji nijak nešetřím
To se takhle obecne neda rici. Zalezi na tom jak je spojka dimenzovana vs. kroutak vozidla. Nektere sportovnejsi kousky nemaji problem menit spojku kazdych padesat tisic a na druhou stranu najit auto s 300.000km a puvodni spojkou neni az tak vyjimecne. Proste zalezi na tom jak moc do ni investoval vyrobce, co je tam za motor a kdo a jak s tim jezdil.gyrous píše:Spojka má životnost 100tkm u všech vozidel. A záleží na tom jak se s tím jezdí. Někdy vydrží přes 120tkm a někdy 150tkm. S autem přes 200tkm je už měněná.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jenže nová sada nemá žádnej vliv na setrvák.... Speedeho názor nevyvracím a kdo má peníze na novou sadu tak je to samozřejmě lepší, přesto já osobně jsem nechal přítlačák zkotrolovat ... žádné nerovnosti (micrometrem) nebo popraskání přítlačné plochy neměl proto jsem s kliděm dal repasovanou lamelu ... ložisko je jak většinou KO. Na takto měněných spojkách jezdí spousta aut opravovaných u nás v servise (desítky ročně) a ještě nikdo neměl sebemenší problém. Proto jsem stejně postupoval i u svého auta.Hyri píše:Jo celu sadu koli tym pruzinkam jak pise speedy ja som dal luk co je origo.a ked sa vam stane to co mne tak potespanbuh... ked som musel menit setrvak.....
-
stanley07
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1032
- Kontaktovat uživatele:
Šetření na nesprávném místě.... Některý příspěvky bys měl možná psát místo modrý červeněHuska píše:jenže nová sada nemá žádnej vliv na setrvák.... Speedeho názor nevyvracím a kdo má peníze na novou sadu tak je to samozřejmě lepší, přesto já osobně jsem nechal přítlačák zkotrolovat ... žádné nerovnosti (micrometrem) nebo popraskání přítlačné plochy neměl proto jsem s kliděm dal repasovanou lamelu ... ložisko je jak většinou KO. Na takto měněných spojkách jezdí spousta aut opravovaných u nás v servise (desítky ročně) a ještě nikdo neměl sebemenší problém. Proto jsem stejně postupoval i u svého auta.Hyri píše:Jo celu sadu koli tym pruzinkam jak pise speedy ja som dal luk co je origo.a ked sa vam stane to co mne tak potespanbuh... ked som musel menit setrvak.....
-
BMWAK
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jak se dá zkontrolovat přítlačák jestli není ohnutý?Huska píše:jenže nová sada nemá žádnej vliv na setrvák.... Speedeho názor nevyvracím a kdo má peníze na novou sadu tak je to samozřejmě lepší, přesto já osobně jsem nechal přítlačák zkotrolovat ... žádné nerovnosti (micrometrem) nebo popraskání přítlačné plochy neměl proto jsem s kliděm dal repasovanou lamelu ... ložisko je jak většinou KO. Na takto měněných spojkách jezdí spousta aut opravovaných u nás v servise (desítky ročně) a ještě nikdo neměl sebemenší problém. Proto jsem stejně postupoval i u svého auta.Hyri píše:Jo celu sadu koli tym pruzinkam jak pise speedy ja som dal luk co je origo.a ked sa vam stane to co mne tak potespanbuh... ked som musel menit setrvak.....
btw:dal jsem setrvák,přítlačák a lamelu z 2,0 na 2,5 ze začátku dobrý ale po pár stech km začalo auto při rozjedu po ohřátí škubat-předpokládám že je to přítlačákem?asi tam vrátím ten těžší setrvák a komplet z 2,5ky..
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
dělají to na stroji podobném soustruhu kde ho upnou a micrometrem proměří rovinatost. Pukliny se kontrolují sprejem na pukliny, lamela se renovuje opět ověření že není ohla nebo nejsou poprakané pružiny, případně se vymění vymačkané nýty pak se lepí nebo nýtuje obložení. Otci to dělá borec který celý život dělal specialistu spojek na závodní auta. Podle jeho slov málokdy dochází k vymačkání pružin .. spíše se na dosedacích plochách vydřou drážky.BMWAK píše:[btw:dal jsem setrvák,přítlačák a lamelu z 2,0 na 2,5 ze začátku dobrý ale po pár stech km začalo auto při rozjedu po ohřátí škubat-předpokládám že je to přítlačákem?asi tam vrátím ten těžší setrvák a komplet z 2,5ky..
Jinak mě při pomalých rozjedech taky někdy poškubává, ale je to tvrdým obložením ferodo racing ... byl jsem na to upozorněn když jsem vybíral typ obložení ... v celkovém pohledu jsem max spokojený a přesně plní moji představu
-
BMWAK
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a co to tak stojí srovnání přítlačáku?a neohne se zase?Huska píše:dělají to na stroji podobném soustruhu kde ho upnou a micrometrem proměří rovinatost. Pukliny se kontrolují sprejem na pukliny, lamela se renovuje opět ověření že není ohla nebo nejsou poprakané pružiny, případně se vymění vymačkané nýty pak se lepí nebo nýtuje obložení. Otci to dělá borec který celý život dělal specialistu spojek na závodní auta. Podle jeho slov málokdy dochází k vymačkání pružin .. spíše se na dosedacích plochách vydřou drážky.BMWAK píše:[btw:dal jsem setrvák,přítlačák a lamelu z 2,0 na 2,5 ze začátku dobrý ale po pár stech km začalo auto při rozjedu po ohřátí škubat-předpokládám že je to přítlačákem?asi tam vrátím ten těžší setrvák a komplet z 2,5ky..
Jinak mě při pomalých rozjedech taky někdy poškubává, ale je to tvrdým obložením ferodo racing ... byl jsem na to upozorněn když jsem vybíral typ obložení ... v celkovém pohledu jsem max spokojený a přesně plní moji představu![]()
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak říká Pavel...nic se nerovná pouze se kontrolujePavel H píše:Ale no tak. Ten se přeci nerovná.BMWAK píše: a co to tak stojí srovnání přítlačáku?a neohne se zase?
