
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rada s tlumičem
Zdar všem,mám tady takovej oříšek,potřeboval jsem vyměnit pružinu na předku a jak jsem odšroboval vršek,zajela mi ta tyč(jak to nazvat líp?) do tlumiče a kouká jen asi 15cm,když jí chci vytáhnout tak to jde hodně ztěžka a stejně to úplně nepřetáhnu a zajede zase z5.jinak to co kouká chodí úplně normálně,nevypadá to že by byl v prdeli,je v tom nějakej fígl?Jsou to origo tlumiče,najeto asi 130kkm Dík za rady,celkem bych to potřeboval dát dohromady 

Netušíte někdo jestli se dá sehnat nějaký Jak na to nebo něco podobnýho kde by to bylo?Pružinu už se mi podařilo stlačit ale nevím čím jí zajistit aby mě to nezabilo.Hledání nic nenašlo.... a mluvil jsem s pánem co je repasuje a říkal že je to normální že je tam ještě nějaký péro proti,ale že netuší jak to dostat z5
Stahovákem je to málo...Já se s tímhle fakt ještě nesetkal,ten tlumič je OK takhle to má prostě fungovat,už jsem jeden starej rozkostil a žádná aretace tam není...Povedlo se mi to stáhnout upnutý v soustruhu na potřebnou výšku,ale právě jsem se bál těch drátů,přecejen je to pekelná energie.Proto se ptám,ale jak vidím,tak tlumiče nikdo neměnil.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
No já tlumiče vyměnil normálně tak, že jsem vyndal celej tlumič, stáhnul na 2 stranách stahovákem na pružiny a normálně sešrouboval a sundal stahováky, myslim že to je normální postup 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
To je normální postup u normálního tlumiče
Úplně blbej nejsem.U e39 jsou tlumiče,který maj mrtvej bod cca uprostřed,to znamená že po povolení vrchní matky pístnice zajede dovnitř a kouká jí půlka,což při tvaru pružiny a s tím že tam musíš nasadit ještě uložení stahovákama prostě stáhnout nejde.Nevím jak druhovýroba,ale podle mě musí fungovat stejně,protože se s tím protitahem se určitě počítalo při konstrukci podvozku.Jedině že by tam byla nějaká aretace,což u originálu není.
No nic,mám to z krku a přeju všem kteří to budou absolvovat hodně vynalézavosti a štěstí,je ho třeba


No nic,mám to z krku a přeju všem kteří to budou absolvovat hodně vynalézavosti a štěstí,je ho třeba


milonovo píše:To je normální postup u normálního tlumičeÚplně blbej nejsem.U e39 jsou tlumiče,který maj mrtvej bod cca uprostřed,to znamená že po povolení vrchní matky pístnice zajede dovnitř a kouká jí půlka,což při tvaru pružiny a s tím že tam musíš nasadit ještě uložení stahovákama prostě stáhnout nejde.Nevím jak druhovýroba,ale podle mě musí fungovat stejně,protože se s tím protitahem se určitě počítalo při konstrukci podvozku.Jedině že by tam byla nějaká aretace,což u originálu není.
No nic,mám to z krku a přeju všem kteří to budou absolvovat hodně vynalézavosti a štěstí,je ho třeba![]()
k tomu neni potreba zadna vynalezavost, akorat poradnej stahovak. tlumice o kterejch mluvis, maji i treba E34ka. a u E39ky trva vymena prednich tlumicu v klidu 1,5hodiny. myslim tim oba
Hm,tak mě poučte co je pořádnej stahovák...Já mám obyč. s kterýma jsem zatím udělal všechno,tady byly nedostatečný,no nic poradil jsem si jinak,ale mám to doma ještě v jednom exempláři rozdělaný,celkem bych Vás s těma super stahovákama chtěl vidět.Potom bych asi uznal že jsem kopyto,ale zatím si myslím že si zkrátka nerozumíme...
Speedy píše:No, nevim nevim, ale pokud je tlumič ok, tak pístnice musí vyjet až nahoru. Poikud zajede dovnitř tlumiče, tak je ten tlumič ko. A myslím si, že je jedno, jeslit je to na e39 nebo na S120...
Nene, kluci maju recht, tuto tlmice maju "totpunkt" v strede, nie hore ako klasicke vzduchokvapalinaky.