Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Po ruple vačce to nema vykon a po ohrati chcípá

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od Attac »

Rupla mi vyfukova vacka u m50 dal jsem to po domacku do kupy ale nejak to neni ono nejedeto a zereto po zahrati chcipa a trva mu 20 minut nez naskoci.Co stim muze byt????????Mimochodem jezdim bez vzduchove vahy.
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Rubini »

Teda promin popisujes to jako kdyz si z nudne chvile skladas lego. Jestli si ani nesundaval hlavu, tak se moc nediv. S nejvetsi pravdepodobnosti hranicici s jistotou dostaly nekery z ventilu pekne pres drzku a tudiz se jim nechce dal navazovat uzke vztahy s ventilovym sedlem - ztrata komprese.
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Klubové ID: 1110
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od AdaM5 »

Attac píše:Rupla mi vyfukova vacka u m50 dal jsem to po domacku do kupy ale nejak to neni ono nejedeto a zereto po zahrati chcipa a trva mu 20 minut nez naskoci.Co stim muze byt????????Mimochodem jezdim bez vzduchove vahy.
To je jako kdyby si se sem prisel pochlubit jak trapis svoje bmw :cry:
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Attac »

Hlava byla dole kompletni vyrovnani ventili z druhe hlavy vybrousene sedla aby sedely.Samozrejme ze nove tesneni ale nemel jsem ten pripravek na nastaveni vacek takze jsou nasteveny od oka a funkcnosti.Prosim jen o radu nejsem profik a ani bohatej abych to dal na servis.Ale dik za nazory
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od milo »

no, je celkem mozne, ze jsi na nejlepsi ceste si to cele zopakovat :roll:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#6 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Attac píše:Hlava byla dole kompletni vyrovnani ventili z druhe hlavy vybrousene sedla aby sedely.Samozrejme ze nove tesneni ale nemel jsem ten pripravek na nastaveni vacek takze jsou nasteveny od oka a funkcnosti.Prosim jen o radu nejsem profik a ani bohatej abych to dal na servis.Ale dik za nazory
Pokud jsi udelal nastaveni vacek od oka, tak se nediv ze ti to nefunguje...
N54 PWR
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od Attac »

Lukas H. píše:
Attac píše:Hlava byla dole kompletni vyrovnani ventili z druhe hlavy vybrousene sedla aby sedely.Samozrejme ze nove tesneni ale nemel jsem ten pripravek na nastaveni vacek takze jsou nasteveny od oka a funkcnosti.Prosim jen o radu nejsem profik a ani bohatej abych to dal na servis.Ale dik za nazory
Pokud jsi udelal nastaveni vacek od oka, tak se nediv ze ti to nefunguje...
Fungovalo to akorat ve 5000 letel bilej oblak a po chcipnuti jeste vyfuk kouril 2-3minuty
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Rubini »

No tak praci sis s tim dal, to jo. Takze kdyz mas jistotu, ze tesnej ventily, tak uz zase jenom spatny casovani vacky. Muzes si nekde sehnat info z TISu jak ma bejt spravne ustavena? Teda pokud se tohodle tyce, treba bude zavada i v necem jinym.....
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#9 Příspěvek od Attac »

Rubini píše:No tak praci sis s tim dal, to jo. Takze kdyz mas jistotu, ze tesnej ventily, tak uz zase jenom spatny casovani vacky. Muzes si nekde sehnat info z TISu jak ma bejt spravne ustavena? Teda pokud se tohodle tyce, treba bude zavada i v necem jinym.....
Zhanel jsem vsude nastaveni obou vacek ale kazdy mi rek ze to nejde udelat bez nejakeho pripravku a PC.Me se to povedlo ze to jezdi ale problem je ten vykon(Zda se mi ze se moc hlti a pak to tudys nejede) a pak ten problem stim chcipanim motoru po zahrati na provozni teplotu to chcipne a trva dlouho nez naskoci.Stava se to i pri jizde rucicka spotreby se strati za 30litry a motor zakucka kdyz je v zatezi pribrzdi motor ale ustoji to ale pokud seslapnu spojku kiksne okamzite
Odpovědět