Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém s automatem E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marten »

V sobotu jsem jel z Brna a musel zastavit na benzínce. Po nastartování mi začalo cvakat nějaké relé u spolujezdce v palubní přihrádce současně s převodovkou. Zobrazil se mi náhradní režim převodovky a po zařazení auto cukalo (nedalo se s tím vůbec jet) jakoby pořád sepínal a rozepínal měnič.
Už jsem začal obvolávat kamarády co mají odtahovku...
Pak jsem ještě jednou nastartoval (relé furt cvakalo a svítil náhradní režim) zařadil jsem D a pak jsem dal páku na 2. Nejdřív to furt cukalo, ale jak jsem dal tu dvojku tak to přestalo kopat a dalo se jet na náhradní režim.
Po pár kilometrech jsem zastavil, vypnul motor a počkal. Po nastartová bylo vše v pořádku a automat se choval jako dřív.
Čím to bylo?? Je v řídící jednotce automatu nějaká paměť závad??
Nechci aby se to opakovalo.... :(
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marten »

Že by nikdo nevěděl??? :cry:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

urcite napichnout na diagnostiku ...

jen tak na okraj ... kdy jsi posledne menil olej, nebo kontroloval kolik ho tam je?
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#4 Příspěvek od fotobobo »

Marten píše:Že by nikdo nevěděl??? :cry:


Ale on by to nekdo i vedel, kdyby nebyl linej odepisovat...
Kazdopadne bych zavolal do BMW servisu...

Zeptej se treba tady: 602 330-352 BOHM BMV

Tady na forum tohle asi nikdo vedet jentak nebude...
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marten »

Volal jsem Luňáčkovi a říkal, že mám přijet na diagnostiku.
Odkud je ten Bohm??
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Marten »

Jo a na olej mám najeto asi 20 tis.. Před 4 tisícama měněný gufero na páčce co vede od voliče a znovu kontrolovaná hladina.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marten »

Na diagnostice v Brně se zjistilo, že automatická převodovka jela na nouzový režim (což jsem samozřejmě věděl). Samotná diagnostika trvala asi 5 minut a stála 500 Kč. Bohužel něměla žádný přínos... :(
bas

#8 Příspěvek od bas »

Marten píše:Na diagnostice v Brně se zjistilo, že automatická převodovka jela na nouzový režim (což jsem samozřejmě věděl). Samotná diagnostika trvala asi 5 minut a stála 500 Kč. Bohužel něměla žádný přínos... :(


Kedze to prislo z nicoho nic a aj samo odislo, tak by som tipoval na nejaky problem v elektrike, nejaky blby kontakt, zoxidovany kabel apod....
Mal som link kde borec popisoval opravu relatka u TCM, vznikol mu tam studeny (vlastne odpaleny) spoj, rele nezaplo TCM a tym padom siel automat na nudzovy rezim. Mozno je to aj tvoj problem....ale v nudzovom rezime je zaradena trojka, ine rychlosti nejdu, jedine N a R. Auto v pohode jazdi (akurat ta spotreba a maximalka...)
EDIT:
http://ow.no/index.php?option=com_conte ... &Itemid=13
vitekk
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 06.12.2006 01:00
Bydliště: praha

#9 Příspěvek od vitekk »

No me se stalo to same. Kdyz jsem volal do servisu Jiriho Savky, jen jsem mu rekl, ze auto jede na nouzovy rezim a on presne popsal co se stalo predtim. Poradil, ze prevodovka musi ven, pry i kdyby tam jen nebyl olej nebo to bylo neco s elektronikou, nejmene lamely se musi vymenit. Nevim treba ze me jenom chteji vytahnout vic penez, ale udajne je fer.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Pavel H »

vitekk píše:No me se stalo to same. Kdyz jsem volal do servisu Jiriho Savky, jen jsem mu rekl, ze auto jede na nouzovy rezim a on presne popsal co se stalo predtim. Poradil, ze prevodovka musi ven, pry i kdyby tam jen nebyl olej nebo to bylo neco s elektronikou, nejmene lamely se musi vymenit. Nevim treba ze me jenom nechteji vytahnout vic penez, ale udajne je fer.


Věř mu. Jirka je na automaty machr.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Marten »

Ne že bych panu Savkovi nevěřil, ale automat řadí dobře takže dokud se nevysype tak lamely měnit nebudu. Zapoměl jsem napsat že jezdím na plyn a když přepnu na benzín tak je to v pohodě. Jen na ten plyn to zlobí. Musím ho nechat seřídit... :roll:
Odpovědět