Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
oprava klimy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
co takhle poslat na mkalous2@seznam.cz
diky
diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jak u diesela, tam je nizsi chladic, ale u 535i jsem to tahal predem uz asi 5x.
Postup celkem jednoduchy:
1) sundat predni listu na prednim narazniku
2) odsroubovat ty 4 matky narazniku, povytahnout
3) vytahat konektory teplomeru a mlhovek v narazniku a sundat ho uplne
4) na horni stene chladice odsroubovat 2 samorezy
5) myslim, ze stacilo jen dole povolit a odehnout ledvinky
6) v dolnim rohu povolit ty 2 prevlecny matice hadic a zachranit O krouzky
7) na spodku pod chladicem byva plastovy kryt, i ten je lepsi sundat
osm) sundat konektor z elektroventilatoru, dat bacha na odpor
9) myslim, ze se jeste uvolnoval a vyhejbal chladic oleje, nevim
10) chladic se nekdy podarilo i s vetrakem prizvednout a vytahnout za spodek, chce to trpelivost
Chladice byvaji 2 typy - bud maji jakesi hlinikova prevlecna futyrka (kolynka) na trubickach, kde to casto uchazelo blizko trubek, nebo celistve. Opravovat se to skoro neda, mam doma uz asi 4 chladice s tim hlinikem.
U tech ventilatoru odchazi ten odpor pro prvni rychlost ventilatoru - vetsinou uplne praskne to keramicke telisko a vyrezne spirala. Ja to mam uz proklemovane a vetrak jede jen na tu druhou rychlost. Ventilator se umi pridirat a pak se pali draty - ma velky odber. Da se rozebrat a cistit.
Postup celkem jednoduchy:
1) sundat predni listu na prednim narazniku
2) odsroubovat ty 4 matky narazniku, povytahnout
3) vytahat konektory teplomeru a mlhovek v narazniku a sundat ho uplne
4) na horni stene chladice odsroubovat 2 samorezy
5) myslim, ze stacilo jen dole povolit a odehnout ledvinky
6) v dolnim rohu povolit ty 2 prevlecny matice hadic a zachranit O krouzky
7) na spodku pod chladicem byva plastovy kryt, i ten je lepsi sundat
osm) sundat konektor z elektroventilatoru, dat bacha na odpor
9) myslim, ze se jeste uvolnoval a vyhejbal chladic oleje, nevim
10) chladic se nekdy podarilo i s vetrakem prizvednout a vytahnout za spodek, chce to trpelivost
Chladice byvaji 2 typy - bud maji jakesi hlinikova prevlecna futyrka (kolynka) na trubickach, kde to casto uchazelo blizko trubek, nebo celistve. Opravovat se to skoro neda, mam doma uz asi 4 chladice s tim hlinikem.
U tech ventilatoru odchazi ten odpor pro prvni rychlost ventilatoru - vetsinou uplne praskne to keramicke telisko a vyrezne spirala. Ja to mam uz proklemovane a vetrak jede jen na tu druhou rychlost. Ventilator se umi pridirat a pak se pali draty - ma velky odber. Da se rozebrat a cistit.