Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS blbe startuje - proc?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#1 Příspěvek od toretto »

kdyz je studeny motor, spatne startuje a kdyz chytne, tak cca 5vterin kolisa volnobeh - posledni dobou hodne (cca 400 - 1300 otacek).. :(
zhavitka jsou 2 mesice nove, filtry tam jsou necelych 6kkm..
take bych (!subjektivne!) rekl, ze to jede nejak hur..

cim by to mohlo byt?
diky
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#2 Příspěvek od AndrejKv »

Cerpadlo - nejsp. spatne nacasovane. Mozna i vybehane - jenze to by pravdepodobne blbe chytalo i zahrate (ale ne vzdy je tomu tak)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RuDoSh »

zhavicky?
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#4 Příspěvek od toretto »

RuDoSh píše:zhavicky?
to bych normalne taky rekl, ale ty jsem pred dvema mesici menil :(
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#5 Příspěvek od toretto »

AndrejKv píše:Cerpadlo - nejsp. spatne nacasovane. Mozna i vybehane - jenze to by pravdepodobne blbe chytalo i zahrate (ale ne vzdy je tomu tak)

cerpadlo uz asi nacaty bude, ale radsi bych zkusil nejdriv ten zbytek.. krome toho nevim kde v mem okoli by mi to seridili..
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RuDoSh »

tak snad jeste nejaky vstrik....
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#7 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Taky ty PHM u nás stojej prej za hov.o :? ,kde tankuješ?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

seridit predvstrik nekde v bosh servise cca 1000 - 1500kc

jinak ja si taky myslim ze by to mohlo bejt zhavickama - zkus je premerit

ja menil minuly rok vsechny a tento uz dalsi 2. a buh vi od kdy byly ko
protoze ted to startuje hned za kazde situace
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#9 Příspěvek od toretto »

Rejchy píše:Taky ty PHM u nás stojej prej za hov.o :? ,kde tankuješ?
ARAL.. tedy ted uz OMV, ale to je asi jedno..
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#10 Příspěvek od pepus »

jestli to je cerpadlem, tak to poznas bezpecne az se teploty vyhoupnou nad cca 15 stupnu - to se teprve nacaty cerpadlo poradne ozve...
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#11 Příspěvek od toretto »

nemuze na to mit vliv napeti baterky? BC mi pri zhaveni ukazuje 11,6V..

trosku jsem se zameril na to co to presne dela a.. po startu to chvili jakoby vynechava na jeden valec.. ale nepravidelne.. skytne, pak chvili klid, pak treba 2x za sebou..
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#12 Příspěvek od tds »

toretto píše:nemuze na to mit vliv napeti baterky? BC mi pri zhaveni ukazuje 11,6V..

trosku jsem se zameril na to co to presne dela a.. po startu to chvili jakoby vynechava na jeden valec.. ale nepravidelne.. skytne, pak chvili klid, pak treba 2x za sebou..

dle tohohle bych řek že zhavič, a jestli si to hned po startu ještě parkrát zadýmý modře tak je to na 100% zhavič,převstřik je blbost ten se z ničeho nic nerozesere to by dělalo pořád.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#13 Příspěvek od skautik Čestný člen »

ja taky tvrdim, ze je to zhavic
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od vally »

A co řídící vstřik....?
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Slavisimo »

tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#16 Příspěvek od toretto »

vally píše:A co řídící vstřik....?

Slavisimo píše:tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.

kde to najdu???
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#17 Příspěvek od Kubastds »

no me to studený po ránu chtne na tuknutí ale teplí kdyš to stojí tak hodinu až na podruhý??? :( čim to je...
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#18 Příspěvek od fornax »

toretto píše:kdyz je studeny motor, spatne startuje a kdyz chytne, tak cca 5vterin kolisa volnobeh - posledni dobou hodne (cca 400 - 1300 otacek).. :(
zhavitka jsou 2 mesice nove, filtry tam jsou necelych 6kkm..
take bych (!subjektivne!) rekl, ze to jede nejak hur..

cim by to mohlo byt?
diky

Nejspíš někde přisává vzduch do nafty. podívej se na hadičku jestli tam nechodí bublinky
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od vally »

TDS-o ho mělo normálně nahoře na motoru, pod tim plastovým krytem - ostatně jako všechny vstřiky - akorát, že k tomuhle vede kablík... Mně to vyvádělo podobný věci, tak jsem ho vyměnil a byl klid. Tenkrát se to mimochodem projevovalo taky tim, že z něho trošku tekla nafta....
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#20 Příspěvek od tds »

vally píše:A co řídící vstřik....?

je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
Odpovědět