zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny?? kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny?? kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej ) ... da se to najit i v etk ...
S těma širokejma ledvinama u 8v jsi si 100% jist ?
Takže, když uvidím úzký ledviny u 540i r.v. 92, tak je to nějaká bota. Jestež to tak ?
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny?? kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
je to strasne slabe a bude ti to zrat ako mne a to mam 3L
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej ) ... da se to najit i v etk ...
presne tak.. ony nektery auta jsou k videni i s ouzkejma treba r.95, ale to jsou vsechno bastly po rane..
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny?? kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej ) ... da se to najit i v etk ...
moje TDSo z roku 93 melo siroke (byla to predvadecka z nejakeho velkeho autosalonu).... jestli to bylo zborka nevim, ale vechny plechy byly origo BMW
To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
vally píše:To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
No ja opravdu o tom nikdy neslyšel a ani neviděl. Mejlit se muže každej, ale podle mě tohle je jen předělavka. Prostě tam někdo nalepil IS
A? to byl 12V či 24V tak označení nalepený vzadu bylo vždy třeba 525i a dle ETK ani není možné pro řadu E34 označení IS koupit.
Máš nejspíš pravdu, ale ten nápis mi vrtá hlavou, fakt jsem jich nejkolik viděl... A mam pocit, že na E-34 jsou všechny znaky spojený, takže dodatečné is by muselo bejt znát...