Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

novej člen

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od rob2fab »

zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?


facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip ;-)
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od rob2fab »

RuDoSh píše:
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?


facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip ;-)
oká dík
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#4 Příspěvek od Strosek »

alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej :) ) ... da se to najit i v etk ...


S těma širokejma ledvinama u 8v jsi si 100% jist ?
Takže, když uvidím úzký ledviny u 540i r.v. 92, tak je to nějaká bota. Jestež to tak ?
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#5 Příspěvek od Catalyst »

rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?


je to strasne slabe a bude ti to zrat ako mne a to mam 3L
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od Martinéz »

alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej :) ) ... da se to najit i v etk ...


presne tak.. ony nektery auta jsou k videni i s ouzkejma treba r.95, ale to jsou vsechno bastly po rane..
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matal Moderátor »

rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?


Jj..raději tu 525i vanos-141Kw.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od RuDoSh »

alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej :) ) ... da se to najit i v etk ...


moje TDSo z roku 93 melo siroke (byla to predvadecka z nejakeho velkeho autosalonu).... jestli to bylo zborka nevim, ale vechny plechy byly origo BMW :)
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od vally »

Jj..raději tu 525i vanos-141Kw.. :wink:[/quote]

To už je ale 525is, pokud se nepletu...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od RuDoSh »

vally píše:To už je ale 525is, pokud se nepletu...


525is snad nikdy nebyla :-) (nebo o ni nevim)
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od divinol »

jestli to není jen znak na kufru tak stojí u nás před barákem....
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od vally »

Pokud vim, tak 525i měla 125 kW a 525is měl 141 kW a dělala se i ve verzi 525isx...
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od vally »

Teď jsem ještě nakouk do tech. informací, které jsou k dispozici na stránkách klubu a tam se o 525is nepíše, tak nevim...
Checker
Registrovaný
Příspěvky: 164
Registrován: pát 24.02.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Checker »

...525i Vanoz doporučuju, silný vůz s relativně nízkou spotřebou. :lol:
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Pivson »

525is pobavil jsem se o žádným takovým modelu nevím)
525ix je jasný, ale tam to x značí pouze pohon všech kol

525i (12V)
motor: M20B25
počet ventilů na válec: 2
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 110 kW / 150 PS

525i (24V)
motor: M50B25
počet ventilů na válec: 4
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 141 kW / 192 PS

Vanos model táhne líp od spoda
Vanos se dáva od 9/92 (našel jsem i značení motoru M50TU)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Pivson »

jo a siroky ledvinky pro všechny modely od 05/1994
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od vally »

To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Pivson »

vally píše:To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...


No ja opravdu o tom nikdy neslyšel a ani neviděl. Mejlit se muže každej, ale podle mě tohle je jen předělavka. Prostě tam někdo nalepil IS

A? to byl 12V či 24V tak označení nalepený vzadu bylo vždy třeba 525i a dle ETK ani není možné pro řadu E34 označení IS koupit.

U trojek 318is to je jiná
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od vally »

Máš nejspíš pravdu, ale ten nápis mi vrtá hlavou, fakt jsem jich nejkolik viděl... A mam pocit, že na E-34 jsou všechny znaky spojený, takže dodatečné is by muselo bejt znát...
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#20 Příspěvek od Catalyst »

IS bola len 1.8 a tam slo aj o ostrejsiu vacku a tak... preto aj na to tie motory trpeli ..... ine IS neexistuje... :-)
Odpovědět