novej člen
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to liprob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
oká díkRuDoSh píše:facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to liprob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
-
Strosek
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
S těma širokejma ledvinama u 8v jsi si 100% jist ?alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej) ... da se to najit i v etk ...
Takže, když uvidím úzký ledviny u 540i r.v. 92, tak je to nějaká bota. Jestež to tak ?
-
Catalyst
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
moje TDSo z roku 93 melo siroke (byla to predvadecka z nejakeho velkeho autosalonu).... jestli to bylo zborka nevim, ale vechny plechy byly origo BMWalp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej) ... da se to najit i v etk ...
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
divinol
- Registrovaný
- Příspěvky: 324
- Registrován: úte 19.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
-
Checker
- Registrovaný
- Příspěvky: 164
- Registrován: pát 24.02.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
525is pobavil jsem se o žádným takovým modelu nevím)
525ix je jasný, ale tam to x značí pouze pohon všech kol
525i (12V)
motor: M20B25
počet ventilů na válec: 2
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 110 kW / 150 PS
525i (24V)
motor: M50B25
počet ventilů na válec: 4
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 141 kW / 192 PS
Vanos model táhne líp od spoda
Vanos se dáva od 9/92 (našel jsem i značení motoru M50TU)
525ix je jasný, ale tam to x značí pouze pohon všech kol
525i (12V)
motor: M20B25
počet ventilů na válec: 2
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 110 kW / 150 PS
525i (24V)
motor: M50B25
počet ventilů na válec: 4
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 141 kW / 192 PS
Vanos model táhne líp od spoda
Vanos se dáva od 9/92 (našel jsem i značení motoru M50TU)
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
No ja opravdu o tom nikdy neslyšel a ani neviděl. Mejlit se muže každej, ale podle mě tohle je jen předělavka. Prostě tam někdo nalepil ISvally píše:To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
A? to byl 12V či 24V tak označení nalepený vzadu bylo vždy třeba 525i a dle ETK ani není možné pro řadu E34 označení IS koupit.
U trojek 318is to je jiná
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
-
Catalyst
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
