Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530 D volnobeh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
saly
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 05.02.2006 01:00

#1 Příspěvek od saly »

Mam problem s volnobehom je prilis nizky a nepravidelny. Neviete niekto recept co s tym? Dost to trasie. Vypnem zapnem zapalovanie a je to na chvilu OK. Dik za odpovede.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#2 Příspěvek od Maxiczech »

saly píše:Mam problem s volnobehom je prilis nizky a nepravidelny. Neviete niekto recept co s tym? Dost to trasie. Vypnem zapnem zapalovanie a je to na chvilu OK. Dik za odpovede.

Stručněji tu závadu popsat nemůžeš? :lol:
Nech si seřídit volnoběh. :roll: Teda pokud seš si jistý, že ti to šlape na všechny válce. Jinak vstřiky nebo čerpadlo. :wink:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Maxiczech píše:
saly píše:Mam problem s volnobehom je prilis nizky a nepravidelny. Neviete niekto recept co s tym? Dost to trasie. Vypnem zapnem zapalovanie a je to na chvilu OK. Dik za odpovede.

Stručněji tu závadu popsat nemůžeš? :lol:
Nech si seřídit volnoběh. :roll: Teda pokud seš si jistý, že ti to šlape na všechny válce. Jinak vstřiky nebo čerpadlo. :wink:


a jéje,pan všemohoucí se ozval :D tak volnoběh jo? :D nebo čerpadlo dokonce...hmm tak to je mazec :lol:

Na 99,9% jsou v pí vstřiky,stačí když je po smrti jeden nebo dva a dělá to paseku....a až je koupíš nové tak kupuj jen dobrou naftu :D
saly
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 05.02.2006 01:00

#4 Příspěvek od saly »

Na volnobeh sa to chova akokeby to slo a 5 valcov , ale upozornujem , ked vypnem a hned natocim je to na chvilu ok. V pracovnych otackach je to absolutne v poriadku. :)
saly
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 05.02.2006 01:00

#5 Příspěvek od saly »

Nafta len shell , serie ma len to s tym vypnutim a nastartovanim. Stojm na semafore zacne to blbnut vypnem zapnem a jeto na chvilu ok. Po ca minute to zacne znova. Niekedy cely den nic. Sorry nebol som pri compe. :D
Sandál
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.04.2003 00:00

#6 Příspěvek od Sandál »

tak,tak, pravděpodobnost na vadný vstřik je velmi velká :-)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#7 Příspěvek od abdul »

vubec nad tim neuvazuj, vstrik v pasti... mel sem na 530D ten samy problem... nakonec sem musel ty vstriky vymenit dva a bylo po problemu...
saly
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 05.02.2006 01:00

#8 Příspěvek od saly »

Dik za rady , idem zajta skusit ten vstrek. :D
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hyri »

Tak ja mam Rovnaky problem vcera som doviezol 530D RV 2000 a robi mi to to iste,chcem sa spytat ci neviete ci to ide repasovat alebo treba kupit nove vstriky... alebo kde sa to na nejlevnejc sehnat... napr.Elit 13000 Sk ....Diki
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#10 Příspěvek od abdul »

repasovat jdou, ale v Cr ne... bosch do cr neposila repas sady, protoze to tady pry sidime a nebude davat zaruku kdyz se nedodrzujou repas postupy... predpokladam ze oba mate motory 184ps...novejsi 193 uz jsou v poho a ty vstriky jim neodchazeji... bohuzel u tech 184ps jsou ty vstriky neduh jako remen,odchazi to fest... staci skocit na ctecku a zmerit kolik kazdy vstrik potrebuje proudu ke svojemu utevreni... jsou hodnoty ve kterych se to ma pohybovat, jak je to mimo mez tak jedine vymenit... prvne se to projevuje jenom neklidnym volnobehem, pozdeji zacina ta masina jit hur z volnobehu do otacek...
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Hyri »

tak ja mam 193 a robi mi to co pises...takze jedine nove?...kua tak to bude balik,keby sa dali tie repasovane.....nekurvi sa tam neco ked to tak vibruje...?
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bpytlik »

abdul píše:repasovat jdou, ale v Cr ne... bosch do cr neposila repas sady, protoze to tady pry sidime a nebude davat zaruku kdyz se nedodrzujou repas postupy... predpokladam ze oba mate motory 184ps...novejsi 193 uz jsou v poho a ty vstriky jim neodchazeji... bohuzel u tech 184ps jsou ty vstriky neduh jako remen,odchazi to fest... staci skocit na ctecku a zmerit kolik kazdy vstrik potrebuje proudu ke svojemu utevreni... jsou hodnoty ve kterych se to ma pohybovat, jak je to mimo mez tak jedine vymenit... prvne se to projevuje jenom neklidnym volnobehem, pozdeji zacina ta masina jit hur z volnobehu do otacek...


Este to taky muze byt silen na motoru, ale prvni bych zkusil ty vstriky :)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Hyri »

Nemozem ist na diag,lebo nemam SPZ a Silentblok motora ti neovplyvnuje volnobeh :? .takze vstriky.
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#14 Příspěvek od delawega »

no cudoval by si sa co dokaze narobit posr*ty silentblok ked som nastartoval auto na volnobeh som ani nevedel ci ide abo nie...casom mi prdol pravy silentblok a mal som pocit ze sa mi auto rozpadne do minuty od tych vybracii.
takze nieje to naskodu skontrolovat.. budes si aspon isty a mozej jednu vec vylucit....
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Hyri »

Pozrem ale problem je ze kolisu otacky a vidracie su tym sposobene .
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#16 Příspěvek od delawega »

ok, skoda ze tie vstreky tak skoro odchadzaju....mohli by to trochen vylepsit aby sa zivotnost a funkcnost zachovala dlhsie aj pri menej kvalintej nafte, nehovoriac otom ak sa zacne celosvetovo pridavat vacsi pomer biozlosky do mineralnej nafty....napr. v nemecku tie trysky aj cerpadlo mavaju dlhsiu zivotnost z dovodu kvalitnejsej :roll: nafty.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Hyri »

No je to skoda,ja som to kupil a zistil som ze mi zacal kolisat volnobeh,takze tak...
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#18 Příspěvek od pysta »

Nemci sa toho nezbavuju zo srandy ;-)
Dalsia vec je ze nie vsetko je dozivotne. Je viacero sposobov ako predlzit zivotnost cerpadla a vstrekov aj pri pouzivani "sirnej" nafty ako mame my. Okrem toho uz aj samotne bmw robi cerpadla na 530d ktore su urcene zvladat aj bionaftu.
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#19 Příspěvek od abdul »

silenbloky na 530d sice maji prisavani vzduchu podle otacek na motoru, ale jak se to na ten volnobeh trepe a jinak je to ok tak jedine vstriky...
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Hyri »

JJ trepe to takze obavy su asi spravne....uvidim ked zozeniem niekoho na Diagnostiku co to vypise....
Odpovědět