Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M50 se uchlastává....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#1 Příspěvek od ROB »

Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....

Netusi nekdo co s tim ???????????
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

ROB píše:Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....

Netusi nekdo co s tim ???????????
Asi ti, člověče, nejde moc dobře zapalování. Ten benzín se má vznítit po každém vstřiku, ne se hromadit ve válcích.
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#3 Příspěvek od ROB »

Spis mi pripada ze tam toho benzinu de trochu moc..Kdyz sem auto dal do vytapeny garaze tak druhej den chytlo normalne...
Paxtartovalo vpohode nez zase prisly mrazy..
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

začni svíčkama, pak cívky a prohlídnout kabel ke svíčkám.
Každopádně diagnostika
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#5 Příspěvek od ROB »

Taxem si dnes nasel chvili cas a u kamose na dilne jsme zacli trochu badat.. Jiskru to haze supr(silnou modrobilou),svicky jsme taky zkusili jiny.Zapalovani je v pohode ale tlaci to tam neskutecny mnozstvi benzinu.Kdyz vyndam svicky taxou mokry od benzinu.Vstriky normalne fungujou,ne ze by nezaviraly nebo protejkaly.Kdyz jsme je odpojili tak auto melo snahu chytit,po opetovnem pripojeni ani neskytlo.Tlakovej ventil na liste vstriku funguje,pri pokusu o nastartovani tlaci benzin zpateckou do nadrze.Fakt nikdo netusi co s tim???
Uz me nebavi poslouchat od vsech okolo proc sem si radsi nekoupil ropohlta od VW :evil:
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RedBaron »

Řekl bych, že snímač teploty pro řídící jednotku je další podezřelý, pokud ne, pak samotná řj.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od BMWAK »

no to čidlo zkus ale je pěknej vomrd se na něj dostat:-/ pak ještě zkus odpojit lambdu jestli jsi to nezkoušel..a kdybys chtěl pujčit jednotku tak neni problém ...kdyžtak SZ...
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#8 Příspěvek od ROB »

Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BMWAK »

ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#10 Příspěvek od ROB »

Aha,taxe na to zkusim pres tyden mrknout... Nevis nahodou jaky ma to teplotni cidlo mit parametry abych ho zkusil promerit ?? Diky
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BMWAK »

ROB píše:Aha,taxe na to zkusim pres tyden mrknout... Nevis nahodou jaky ma to teplotni cidlo mit parametry abych ho zkusil promerit ?? Diky
při 20ti stupních 2,5 ohmů
mengi
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Manchester, Brno

#12 Příspěvek od mengi »

BMWAK píše:
ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...
...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od BMWAK »

mengi píše:
BMWAK píše:
ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...
...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.
hm a jak ho v tom svazku najde?
ROB
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 654

#14 Příspěvek od ROB »

Tak auti uz jezdi :-)
Bylo to fakt mrtvy teplotni cidlo.Pristup neni zas tak hroznej,staci odpojit privod vzduchu na chlazeni alternatoru.
Cidlo bylo preruseny,taxem ho provizorne nahradil 5Ohmovym odporem a motor chytil napoprve :-)

Diky vsem :-)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RedBaron »

ROB píše:Tak auti uz jezdi :-)
Bylo to fakt mrtvy teplotni cidlo.
Tak to jsem rád. Vstřikování je takový lego, u nějž člověk občas řeší rébusy a hádanky. :)
Odpovědět