Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M50 se uchlastává....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: sob 09.10.2004 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 654
Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....
Netusi nekdo co s tim ???????????
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....
Netusi nekdo co s tim ???????????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Asi ti, člověče, nejde moc dobře zapalování. Ten benzín se má vznítit po každém vstřiku, ne se hromadit ve válcích.ROB píše:Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....
Netusi nekdo co s tim ???????????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: sob 09.10.2004 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 654
Taxem si dnes nasel chvili cas a u kamose na dilne jsme zacli trochu badat.. Jiskru to haze supr(silnou modrobilou),svicky jsme taky zkusili jiny.Zapalovani je v pohode ale tlaci to tam neskutecny mnozstvi benzinu.Kdyz vyndam svicky taxou mokry od benzinu.Vstriky normalne fungujou,ne ze by nezaviraly nebo protejkaly.Kdyz jsme je odpojili tak auto melo snahu chytit,po opetovnem pripojeni ani neskytlo.Tlakovej ventil na liste vstriku funguje,pri pokusu o nastartovani tlaci benzin zpateckou do nadrze.Fakt nikdo netusi co s tim???
Uz me nebavi poslouchat od vsech okolo proc sem si radsi nekoupil ropohlta od VW
Uz me nebavi poslouchat od vsech okolo proc sem si radsi nekoupil ropohlta od VW

...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.BMWAK píše:jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
hm a jak ho v tom svazku najde?mengi píše:...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.BMWAK píše:jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?