Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Automat ANO-NE

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Frenky
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.05.2005 00:00
Bydliště: Vištuk
Klubové ID: 1042

#21 Příspěvek od Frenky »

:D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#22 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Frenky píše::D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D
N54 PWR
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#23 Příspěvek od kosh »

Frenky píše::D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
bože než něco napišeš tak se zamysli
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#24 Příspěvek od Pavel H »

Lukas H. píše:
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D
S tim nelze jinak nez souhlasit!!!
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#25 Příspěvek od Martinéz »

no, mrknete na bestmotoring kde srovnavaj jagra s novou m5 a cls 55 amg. na sprintech mu mercek naklada jak chce, u bava ta prevodovka radi nejak prapodivne az si z toho delaj legraci. ale na silnici je to kotel, to sem cumel jak puk...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Huska »

Mad Max píše:Podle mě je to jedno automat/manuál. At si každý vybere co mu líp vyhovuje. !

mám stejný názor

V poslední době jezdím se všemi třemi typy..manuál/automat obyč./steptronic..... osobně preferuji manuál, ale steptroniku bych se nebránil..... obyč bych už nebral.
je to individuální a budeš muset se rohodnout sám

:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
mengi
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Manchester, Brno

#27 Příspěvek od mengi »

Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí :?:
Frenky
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.05.2005 00:00
Bydliště: Vištuk
Klubové ID: 1042

#28 Příspěvek od Frenky »

tak soráč, že som tu rozvíril debatu troška mimo. jasne že sa to nedá porovnáva? automat tam a tu. ale osobne si myslím, že akýkoľvek prvok, čo zjednoduší ovládanie čohokoľvek, by mal by? štandart. a poruchovos? - aký pán, taký krám. ja som videl tupcov, čo rozbili a zadreli manuál...

A inak, vozil som sa so SMARTom, a pre mňa to radenie bolo nepríjemné. Na 535 (1999) a 530 (2002) to nemalo chybu, ale na tom smartovy (2001) som to nemohol počúva?, ten spôsob radenia.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od milo »

to bude mozna proto, ze smart ma automaticky razenou manualni prevodovku pokud se nemylim ...
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Lukáš »

mengi píše:Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí :?:
ne v sezoně 2005 už musel pilot plně řadit(mačkat páčky), v sezoně 2004 to byly skoro automaty....
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Lukáš »

Lukas H. píše:Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D
jenže to co mamnova M5 je manual.........s robotizovanou spojkou.......

takže klasickej automat je klasickej automat....
Frenky
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.05.2005 00:00
Bydliště: Vištuk
Klubové ID: 1042

#32 Příspěvek od Frenky »

už v tom začínam stráca? prehľad 8O

asi naj je sa previes? a poveda? si chcem, nechcem.
Bulda
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: sob 06.09.2008 00:00
Bydliště: Prag

#33 Příspěvek od Bulda »

ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic
mengi
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Manchester, Brno

#34 Příspěvek od mengi »

Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo :? Ale to asi nebude to stejné :D
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#35 Příspěvek od Maxiczech »

Hanz píše:
Bulda píše:...do sviho car co si vemu
matal píše:...nepatrně višší spotřebu..
pravopys je zvyne ale todlec je vostri :-)
Abi sez hanzI neposral.. fšem tady jde o pravopys. Penysy.. :roll:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#36 Příspěvek od Maxiczech »

mengi píše:Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo :? Ale to asi nebude to stejné :D
:lol: 18 tun je hodně? Možná jak na co. Pokud to vozidlo bylo stavěno na tuto tonáž, tak by neměl být problém. Zcela jistě je srovnatelná převodovka z vozidla Likino s podvozkem Zil s BMW. To bude ono. :roll:
:idea: Automat je na pohodu. Manuál může někoho otravovat. Mě otravuje "nudí" automat. I když máš manuál, musíš vypnout všechnu elektroniku (když si chceš zablbnout), jinak se ani s manuálem nechytáš.
Mám manuál. Pokud mi nezůstane řadička v ruce, jsem v poho.. 8) :lol: :lol:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12997
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od matal Moderátor »

Ano 18tun je hodně 1tuna=1000kg :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Klubové ID: 57

#38 Příspěvek od Maca »

Bulda píše:ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic
Moje zkušenost: 528 Steptronic, kupoval jsem se 153tis. na tachometru (kdoví kolik ve skutečnosti) - momentálně mám 240tis. a jezdím z 99% na režim automatu a neměl jsem s tím jedinej problém a nepozoruju, že by za těch skoro 90 tis. km něco měnilo k horšímu. A ke spotřebě - v TP je průměrná spotřeba psaná 11l/100l. Dlouhodobou za celý rok 2005 mám 10,3l/km a když jedu dálnici Jihlava-Praha a zpět tak se vejdu do 9,5l/100km (při rychlosti 140-150). A ta pohoda je k nezaplacení - zejména při popojíždění po Praze.
Odpovědět