Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#1 Příspěvek od milonovo »

Co je to za motor,vylepšená 525tds,nebo něco novýho?Má to 163 PS.Už jsem se rozhodl že chci pětku touring v naftě,takže jsem vybíral z TDs nebo 530d a teď jsem narazil na tohle.Dík.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bpytlik »

to je uplne novy motor stejne jako 2.0d co se taky daval do petky...proste mensi 3.0d :)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RuDoSh »

a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od bpytlik »

RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Klubové ID: 53
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od margos »

bpytlik píše:
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#6 Příspěvek od major »

Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Klubové ID: 53
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od margos »

major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

margos píše:
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jinde
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Klubové ID: 53
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od margos »

skautik píše:
margos píše:
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jinde
jo to je ale obsahove je stejnej kvuli vysi pov. ruceni atd.. to bylo jen proobjasneni problematiky. :wink:
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#10 Příspěvek od major »

margos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
Tak to jsem netušil, dík za info :wink: .
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#11 Příspěvek od milonovo »

Díky za vyčerpávající info,zmapovaný bych to teda měl,teď už jen počkat na ten správnej kousek.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#12 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

margos píše:
bpytlik píše:
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#13 Příspěvek od major »

Vlasta píše:
margos píše:
bpytlik píše: a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.
Tak,tak :( .
Odpovědět