Co je to za motor,vylepšená 525tds,nebo něco novýho?Má to 163 PS.Už jsem se rozhodl že chci pětku touring v naftě,takže jsem vybíral z TDs nebo 530d a teď jsem narazil na tohle.Dík.
Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jinde
jo to je ale obsahove je stejnej kvuli vysi pov. ruceni atd.. to bylo jen proobjasneni problematiky.
margos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic