525d
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jindemargos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
jo to je ale obsahove je stejnej kvuli vysi pov. ruceni atd.. to bylo jen proobjasneni problematiky.skautik píše:jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jindemargos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.margos píše:a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplatibpytlik píše:a nizsi povinne ruceni oproti 3.0dRuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
