Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#1
Příspěvek
od ardo » pát 12.08.2005 12:05
Mam E39 530D touring,rv 99,najeto 60000km.Kdyz tocim klickem motor jeste chvily bezi a pak zhasne.Co to muze byt.Dela to ale vetsinou az po ohrati::Poradi nekdo? DIk
JFK
Čestný člen
Příspěvky: 4718 Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2
#2
Příspěvek
od JFK » pát 12.08.2005 13:49
servis...
skautik
Čestný člen
Příspěvky: 4132 Registrován: úte 17.01.2012 18:39
#3
Příspěvek
od skautik » pát 12.08.2005 16:55
muze bejt chyb v elektromagnetickym ventilu nebo v elektronice
)
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#4
Příspěvek
od ardo » ned 14.08.2005 18:39
kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117 Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677
#5
Příspěvek
od major » ned 14.08.2005 19:17
ardo píše: kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
Já taky přesně netuším jakej elektromagnetickej ventil má u 530D kolega na mysli ,ale dle mého to bude spíše problém elektronické jednotky řízení vstřiku EDD.Každopádně to chce na diagnostiku.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895 Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí
#6
Příspěvek
od Petr_1 » ned 14.08.2005 19:31
U klasickýho dieselu je na vstřikovacím čerpadle elektromagnetický ventil, klterým se otvírá a zavírá přívod nafty do vysokotlaké části čerpadla. U commonrailu nevim, zda tam něco podobného je.
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#7
Příspěvek
od ardo » ned 14.08.2005 19:40
Dik,necham to napichnout a uvydim.
skautik
Čestný člen
Příspěvky: 4132 Registrován: úte 17.01.2012 18:39
#8
Příspěvek
od skautik » pon 15.08.2005 09:15
presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035 Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od voko21 » pon 15.08.2005 13:46
Musí to bejt ten elmag. ventil na čerpadle, je zablokovanej v otevřeným stavu, což je ta lepší varianta, protože kdyby byl zavřenej, tak by nechytnul motor. Po vypnutí klíčkem ještě motor žere zbytkovou naftu a proto se točí.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117 Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677
#10
Příspěvek
od major » pon 15.08.2005 14:43
skautik píše: presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu
Aha,jasně.Myslíš díl č.ETK 13517787537 "tlakový regulační ventil".Kdyby se ale zasekl v otevřené poloze tak proč to chcípá tedy i za jízdy?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895 Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí
#11
Příspěvek
od Petr_1 » pon 15.08.2005 16:34
Pokud je ten ventil podobný jako u klasiky, tak je tam vratná pružina, může být prasklá, nebo se ventil zadírá.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895 Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí
#12
Příspěvek
od Petr_1 » pon 15.08.2005 16:36
skautik píše: presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu
Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#13
Příspěvek
od ardo » pon 15.08.2005 22:05
Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#14
Příspěvek
od ardo » pon 15.08.2005 22:06
Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
skautik
Čestný člen
Příspěvky: 4132 Registrován: úte 17.01.2012 18:39
#15
Příspěvek
od skautik » úte 16.08.2005 09:19
Petr píše: skautik píše: presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu
Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
to nebylo rypnuti do tebe
myslel jsem to vseobecne a je to jen muj dohad.
ten motor jsem taky nijak nestudoval
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#16
Příspěvek
od ardo » úte 16.08.2005 18:41
Byl jsem na diagnostice a pry je chyba asi nekde v ridici jednotce.Zitra budu vedet vic.Musi zjistit kde presne to je,nejaky koncovy stupen.Nevite za kolik se da ta ridici jednotka poridit? Dik