Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530D jde blbe chcipnout

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#1 Příspěvek od ardo »

Mam E39 530D touring,rv 99,najeto 60000km.Kdyz tocim klickem motor jeste chvily bezi a pak zhasne.Co to muze byt.Dela to ale vetsinou az po ohrati::Poradi nekdo? DIk
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#2 Příspěvek od JFK Čestný člen »

servis...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#3 Příspěvek od skautik Čestný člen »

muze bejt chyb v elektromagnetickym ventilu nebo v elektronice :))
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#4 Příspěvek od ardo »

kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#5 Příspěvek od major »

ardo píše:kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
Já taky přesně netuším jakej elektromagnetickej ventil má u 530D kolega na mysli ,ale dle mého to bude spíše problém elektronické jednotky řízení vstřiku EDD.Každopádně to chce na diagnostiku.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#6 Příspěvek od Petr_1 »

U klasickýho dieselu je na vstřikovacím čerpadle elektromagnetický ventil, klterým se otvírá a zavírá přívod nafty do vysokotlaké části čerpadla. U commonrailu nevim, zda tam něco podobného je.
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#7 Příspěvek od ardo »

Dik,necham to napichnout a uvydim.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu :)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od voko21 »

Musí to bejt ten elmag. ventil na čerpadle, je zablokovanej v otevřeným stavu, což je ta lepší varianta, protože kdyby byl zavřenej, tak by nechytnul motor. Po vypnutí klíčkem ještě motor žere zbytkovou naftu a proto se točí.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#10 Příspěvek od major »

skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu :)
Aha,jasně.Myslíš díl č.ETK 13517787537 "tlakový regulační ventil".Kdyby se ale zasekl v otevřené poloze tak proč to chcípá tedy i za jízdy?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#11 Příspěvek od Petr_1 »

Pokud je ten ventil podobný jako u klasiky, tak je tam vratná pružina, může být prasklá, nebo se ventil zadírá.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#12 Příspěvek od Petr_1 »

skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu :)
Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#13 Příspěvek od ardo »

Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#14 Příspěvek od ardo »

Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#15 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Petr píše:
skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu :)
Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
to nebylo rypnuti do tebe :) myslel jsem to vseobecne a je to jen muj dohad.

ten motor jsem taky nijak nestudoval :)
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#16 Příspěvek od ardo »

Byl jsem na diagnostice a pry je chyba asi nekde v ridici jednotce.Zitra budu vedet vic.Musi zjistit kde presne to je,nejaky koncovy stupen.Nevite za kolik se da ta ridici jednotka poridit? Dik
Odpovědět