Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mám koupit BMW 520D r.v. 2001 , poraďte

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Kora
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 18.05.2005 00:00

#1 Příspěvek od Kora »

Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

Kora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?


s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne delo ;-), ale pokud je to slusne vybavene, tak proc ne :-)
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od margos »

no k temhle dilum by mel patrit pravdepodobne jeste pr. naraznik a vselijake plasty a picoviny kolem teto rany, nedejboze aby byly chycene kompresor od klimy, kladky atak.. jsem si to tak zhrknul, kdyz to dobre pujde a ver mi, ze 2/3 toho na vrakacih nesezenes (myslim motorovejch veci jako chladice a spol.) tak jen za dily das cca 120 tycek + prace + lak, takze myslim, ze ve finale si ji muzes koupit rovnou nebouranou..
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Lukáš »

pokud je to 520d a ne 530d tak na to ani nemysli
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matal Moderátor »

spočítej si to dobře, taky si myslím, že za ty lowe koupíš nebouranou 530d v solidním stavu. Ta 520d ještě touring nebude žádná závodnička.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od psena »

Na zacatku je snaha usetrit a na konci se lidi boji vubec pocitat aby nezjistili ze prodelali...
Me se jevi jako lepsi radsi nejaka takova varianta
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#7 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

RuDoSh píše:
Kora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?


s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne delo ;-), ale pokud je to slusne vybavene, tak proc ne :-)


Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#8 Příspěvek od P-J »

M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bpytlik »

P-J píše:
M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:

starou ma na mysli zadni na touringa :)
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#10 Příspěvek od P-J »

bpytlik píše:
P-J píše:
M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:

starou ma na mysli zadni na touringa :)


To jsem pochopil.... Přední je přece stejný u obou provedení. 8)
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#11 Příspěvek od Toydolls »

Nesel bych do toho - nezda se me ta cena a motor na takhle tezky auto, z toho budes nestastnej-proste na tom bych tak nesetril

Mrkni na mobile.de apod.. pr.
530D
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 165910480&

530d
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 162226837&
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#12 Příspěvek od michal »

opravte me jestli se mylim,ale v tomto roce by to uz mel(mohl) byt comonreill, tzn.150koni :?:

jezdil jsem v e39 sedanu s timto motorem a nejelo to vubec spatne :)
jasne ze kombi je tezsi,ale je jich i spusta ve dvulitru benzinu a taky jezdi :!:

nebrat to kvuli motoru je si myslim blbost
spis kvuli te cene,na bouracku je to dost...
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od margos »

pokud je to "d" tak je to vzdy commonrail, jinak by to muselo byt oznacene tds, popr. td., navic v roce 01 se uz tdeska davno nevyrabela a 520d nema 150 ps ani omylem, tusim kolem 135..
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#14 Příspěvek od Martinéz »

posledni 520d tech 150k mely..
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Lukáš »

Martinéz píše:posledni 520d tech 150k mely..


ne neměly.....520d měla vždy 136k a motor byl klasický tdi....rotační čerpadlo + přímý vstřik
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#16 Příspěvek od Martinéz »

V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od matal Moderátor »

Myslím, že to moc nepojede v touringu obzvláš?, je to hodně těžky auto..
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Lukáš »

Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#19 Příspěvek od Martinéz »

Lukáš píše:
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail


dik za zaplneni mezery ve vzdelani..:)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Lukáš »

Martinéz píše:
Lukáš píše:
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail


dik za zaplneni mezery ve vzdelani..:)


neni za co
Odpovědět