Mám koupit BMW 520D r.v. 2001 , poraďte
-
Kora
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 18.05.2005 00:00
Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne deloKora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
no k temhle dilum by mel patrit pravdepodobne jeste pr. naraznik a vselijake plasty a picoviny kolem teto rany, nedejboze aby byly chycene kompresor od klimy, kladky atak.. jsem si to tak zhrknul, kdyz to dobre pujde a ver mi, ze 2/3 toho na vrakacih nesezenes (myslim motorovejch veci jako chladice a spol.) tak jen za dily das cca 120 tycek + prace + lak, takze myslim, ze ve finale si ji muzes koupit rovnou nebouranou..
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
psena
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
Na zacatku je snaha usetrit a na konci se lidi boji vubec pocitat aby nezjistili ze prodelali...
Me se jevi jako lepsi radsi nejaka takova varianta
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
Me se jevi jako lepsi radsi nejaka takova varianta
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho neděláRuDoSh píše:s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne deloKora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?, ale pokud je to slusne vybavene, tak proc ne
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
Toydolls
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: čtv 30.09.2004 00:00
Nesel bych do toho - nezda se me ta cena a motor na takhle tezky auto, z toho budes nestastnej-proste na tom bych tak nesetril
Mrkni na mobile.de apod.. pr.
530D
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 1165910480&
530d
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 1162226837&
Mrkni na mobile.de apod.. pr.
530D
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 1165910480&
530d
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 1162226837&
-
michal
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř 26.02.2003 01:00
- Bydliště: u Znojma
opravte me jestli se mylim,ale v tomto roce by to uz mel(mohl) byt comonreill, tzn.150koni
jezdil jsem v e39 sedanu s timto motorem a nejelo to vubec spatne
jasne ze kombi je tezsi,ale je jich i spusta ve dvulitru benzinu a taky jezdi
nebrat to kvuli motoru je si myslim blbost
spis kvuli te cene,na bouracku je to dost...
jezdil jsem v e39 sedanu s timto motorem a nejelo to vubec spatne
jasne ze kombi je tezsi,ale je jich i spusta ve dvulitru benzinu a taky jezdi
nebrat to kvuli motoru je si myslim blbost
spis kvuli te cene,na bouracku je to dost...
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
dik za zaplneni mezery ve vzdelani..Lukáš píše:Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
neni za coMartinéz píše:dik za zaplneni mezery ve vzdelani..Lukáš píše:Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
