Ale jedná se mi o to, že mi auto stále topí, a já už nevím, čím to může být. Milion dílů jsem vyměnil a o víkendu jsme si řekl, že to celé rozeberu (přístrojovku a celej vnitřek) , pročistím, zkontroluji elektriku a jestli všechno funguje a pak to zas vrátím do původního stavu (doufejme)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ventilace
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím. Mám dotaz. Potřeboval bych vysvětlit, jak funguje pouštění teplého a studeného vzduchu do auta (samozřejmě ne otevřeným okýnkem)
Neptam se taky ani na to, jak otevirat a zavírat ventilační průduchy a jak hejbat táhlama a podobně, to vše chápu. Kupodivu
Ale jedná se mi o to, že mi auto stále topí, a já už nevím, čím to může být. Milion dílů jsem vyměnil a o víkendu jsme si řekl, že to celé rozeberu (přístrojovku a celej vnitřek) , pročistím, zkontroluji elektriku a jestli všechno funguje a pak to zas vrátím do původního stavu (doufejme)
Jen bych potřeboval poradit. napadlo mě totiž, žě asi někde nefunguje nějaká klapka, která reguluje mícháni teplého a studeného vzduchu, ale která? Když vypnu motor, hlavní klapka před předním sklem se zavře, to by mělo být v pohodě...... Táhla v přístrojovce, kterejma štěluji, kam vzduch pujde, taky fungujou.. Takze počítám s tím, že nějaké klapky ovládají elektricky ty podělaný kolečka, kterejma šteluji teplotu. A teď se mi jedná o to, kde ty klapky najdu.... Jakym principem se míchá teplej vzduch se studeným... Nevíte někdo o tom něco? Docela by se hodila jakákoliv informace..... 
Ale jedná se mi o to, že mi auto stále topí, a já už nevím, čím to může být. Milion dílů jsem vyměnil a o víkendu jsme si řekl, že to celé rozeberu (přístrojovku a celej vnitřek) , pročistím, zkontroluji elektriku a jestli všechno funguje a pak to zas vrátím do původního stavu (doufejme)
-
Anonymous
Zdar,sem tam mě to taky dělalo ale myslím si že rozebírat palubovku je k ničemu.Určitě ti to budou dělat uzavírací ventyli teplí vody.Jsou to ty dva válečky u pojistkový bedny v motorovím prostoru.Spíš bych se zaměříl na očistění těch konektoru co jsou k tomu,možmá by neškodilo si je vod někoho propujčit na skoušku a pak uvidíš .Myslím si že je to nejméně drastycké řešení a uvidíš že to bude vono.Poruchy je třeba hledat sistematicky a v tejch nejednodušších věcech.Ještě jedno vyskouše sáhnout na ty vývodní hadice s těch ventylů když máš nakoplej a zahřátej motor.Když to dělalo mě tak jsem vždycky perfektně pročistil ty kontakty a bylo zase po problému.Tak hodně zdaru a napiš jak to dopadlo.

-
Anonymous
no, tak presne tyhle ventili jsme vcera menil a vysledek nastal za nic.... Stale stejne... Jedine co me nenapadlo bylo to, ze kdyz jsme mel nakoplej motor, sahnou na hadice, jestli v nich neco proudi... Mimochodem, ke ktere ppojistce jsou tyhle ventili napojene?? Jestli to neni treba v elektrice....
A co treba ty podelane teplotni senzory, ktere jsou pred prednim sklem u otvoru na nasavani vzduchu, druhej je v ovladani ventilace a treti v palubovce... Co ty delaji a na co tam jsou?
A co treba ty podelane teplotni senzory, ktere jsou pred prednim sklem u otvoru na nasavani vzduchu, druhej je v ovladani ventilace a treti v palubovce... Co ty delaji a na co tam jsou?
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
a proto ti rikam PRECTI SI TEN ZKURVENEJ MANUAL, dozvis se to, dozvis se ktera klapka je cim ovladana a co dela.mkalous píše:jakej manual??? mam v hlave diru..... nejedna se mi o to, cim mam kroutit a za co tahat, aby mi sel vzduch tam, kam chci, to uz jsme dávno pochopil (toby nepochopil snad jen uplnej ...), ale jedna se mi o to, co se deje uvnitr trubek, kdyz otocim spinacem na teplotu... Chápačky???
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš takovej ten manual pro používaní vozidla, co ho mám od někoho v němčině zkopnuteho na formát A4. Původně to byl formát A5?? Nebo máš na mysli jinek manual. Já jen, abych byl v obraze. Navic, kazda rada se hodi....darmon píše:a proto ti rikam PRECTI SI TEN ZKURVENEJ MANUAL, dozvis se to, dozvis se ktera klapka je cim ovladana a co dela.mkalous píše:jakej manual??? mam v hlave diru..... nejedna se mi o to, cim mam kroutit a za co tahat, aby mi sel vzduch tam, kam chci, to uz jsme dávno pochopil (toby nepochopil snad jen uplnej ...), ale jedna se mi o to, co se deje uvnitr trubek, kdyz otocim spinacem na teplotu... Chápačky???
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ne manual od mikrovlnky asi. pochopitelne servisni manual.mkalous píše:Myslíš takovej ten manual pro používaní vozidla, co ho mám od někoho v němčině zkopnuteho na formát A4. Původně to byl formát A5?? Nebo máš na mysli jinek manual. Já jen, abych byl v obraze. Navic, kazda rada se hodi....darmon píše:a proto ti rikam PRECTI SI TEN ZKURVENEJ MANUAL, dozvis se to, dozvis se ktera klapka je cim ovladana a co dela.mkalous píše:jakej manual??? mam v hlave diru..... nejedna se mi o to, cim mam kroutit a za co tahat, aby mi sel vzduch tam, kam chci, to uz jsme dávno pochopil (toby nepochopil snad jen uplnej ...), ale jedna se mi o to, co se deje uvnitr trubek, kdyz otocim spinacem na teplotu... Chápačky???
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
Je to klasicky problem u e34 znam jich plno co to delaji... DOkonce nam to dela i e24... Jsou to ty ventyly na ovladani teple/studene vody. Je to pod kapotou za pojistkama... Uz sem to jednou s kamosem opravoval a bylo to ok. Je tam vytlacena takova guma takze to prolina a topi.... Kdyz se to rozdela tak sou tam takovy tycky s kovovyma hrotama na koncu a ty maji na sobe gumu, ktera uz tam asi neni...
No a ja sem koupil ve vodo instalo takovy gumovy ku**y a to vymenil za ty kovovy hroty a bylo to ok... U me to nastesti jeste nedela...
Nejlepsi je kdyz jedes do italie venku 40°C ve stinu a v aute neni klima a topi to vostosest.....

No a ja sem koupil ve vodo instalo takovy gumovy ku**y a to vymenil za ty kovovy hroty a bylo to ok... U me to nastesti jeste nedela...
Nejlepsi je kdyz jedes do italie venku 40°C ve stinu a v aute neni klima a topi to vostosest.....
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
no, tak tyhle po...ný ventily jsem měnil za novější, a stále nic.... Takže kde hledat dál? Mimochodem, ty ventily do nich jde voda z toho maléhe čerpadýlka, co je pod nima, že jo.... takže tamtudy proudí voda ohřátá od motoru... přes oba dva ventily.... ale kde se ve ventilaci bere chladnej vzduch? kdyz nemáš spuštěnou klimačku....to nasává prachobyčejnej vzduch z okolí?
A ještě k těm ventilům. Jsou dva, a hadice od nich jdou kam dál??? Nevíte náhodou někdo?
Sakra, já jsme ale zvědavej.
A ještě k těm ventilům. Jsou dva, a hadice od nich jdou kam dál??? Nevíte náhodou někdo?
Sakra, já jsme ale zvědavej.
a vis urcite ze byly na 100% funkcni? taky pokud se dlouho nepouzivali mohla ta guma na nich odejit... ja bych to rozdelal a poresil to jak povida Zavemkalous píše:no, tak tyhle po...ný ventily jsem měnil za novější, a stále nic.... Takže kde hledat dál? Mimochodem, ty ventily do nich jde voda z toho maléhe čerpadýlka, co je pod nima, že jo.... takže tamtudy proudí voda ohřátá od motoru... přes oba dva ventily.... ale kde se ve ventilaci bere chladnej vzduch? kdyz nemáš spuštěnou klimačku....to nasává prachobyčejnej vzduch z okolí?
A ještě k těm ventilům. Jsou dva, a hadice od nich jdou kam dál??? Nevíte náhodou někdo?
Sakra, já jsme ale zvědavej.
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych to taky rozdelal a mrkl na to... Treba si koupil temer ve stejny stavu...skautik píše:a vis urcite ze byly na 100% funkcni? taky pokud se dlouho nepouzivali mohla ta guma na nich odejit... ja bych to rozdelal a poresil to jak povida Zavemkalous píše:no, tak tyhle po...ný ventily jsem měnil za novější, a stále nic.... Takže kde hledat dál? Mimochodem, ty ventily do nich jde voda z toho maléhe čerpadýlka, co je pod nima, že jo.... takže tamtudy proudí voda ohřátá od motoru... přes oba dva ventily.... ale kde se ve ventilaci bere chladnej vzduch? kdyz nemáš spuštěnou klimačku....to nasává prachobyčejnej vzduch z okolí?
A ještě k těm ventilům. Jsou dva, a hadice od nich jdou kam dál??? Nevíte náhodou někdo?
Sakra, já jsme ale zvědavej.
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
no, bylo malo casu, bylo to menene jeste s ramenem podvozku, takze se to zvladlo na jednou, kdyz uz jsme mel spinave ruce.. A pruser byl v tom, ze jsem je nerozdelal... takze je asi budu muset rozdelat.
Jinak, na jakym principu funguje to pomocne cerpadelko pod tema ventilama? Nasaje teplou vadu, posle do ventilu a hotovo. Vim, ze tam je nejamkej elektromagnet, vim ze tam je vrtule. Kdyz to sepne, tak se toci.... To by melo byt v pohode, ne?
Jinak, na jakym principu funguje to pomocne cerpadelko pod tema ventilama? Nasaje teplou vadu, posle do ventilu a hotovo. Vim, ze tam je nejamkej elektromagnet, vim ze tam je vrtule. Kdyz to sepne, tak se toci.... To by melo byt v pohode, ne?
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
kdyz na tech hrotech ta guma nebude, tak tam mam dat gumove hroty? nebo ty kovove potahnou nejakou šprc.ou? Kdyz ty ventili fungujou, jak maji, tak z obou leze tepla voda???Zave_M50 píše:Je to klasicky problem u e34 znam jich plno co to delaji... DOkonce nam to dela i e24... Jsou to ty ventyly na ovladani teple/studene vody. Je to pod kapotou za pojistkama... Uz sem to jednou s kamosem opravoval a bylo to ok. Je tam vytlacena takova guma takze to prolina a topi.... Kdyz se to rozdela tak sou tam takovy tycky s kovovyma hrotama na koncu a ty maji na sobe gumu, ktera uz tam asi neni...![]()
No a ja sem koupil ve vodo instalo takovy gumovy ku**y a to vymenil za ty kovovy hroty a bylo to ok... U me to nastesti jeste nedela...![]()
Nejlepsi je kdyz jedes do italie venku 40°C ve stinu a v aute neni klima a topi to vostosest.....![]()
