Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Spojkovej pedal dela mrtvyho..
- 
				Anonymous
 
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
- 
				Anonymous
 
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Jinak to jede normálně, ale smrdí to z kapoty po spáleným oleji, když zastavím a nadechnu se zvenku, ten typickej smrad spjky.1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.
- 
				Pavel H
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3694
 - Registrován: ned 18.01.2004 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 98
 
Podívej se ze spoda na komoru spojky, jestli tam neteče olej. Je možné, že prdnul simering a prolíná tam trochu oleje a spojka klouže. I když to by nemělo mít vliv na zdvih pedálu. To bych přisuzoval zničenýmu přítlačáku nebo vysypanému axiálnímu ložisku /to by taky pískalo/. V každém případě to vypadá na výměnu. Ale pokud máš rampu, tak to se dá za odpoledne zvládnout.
			
			
									
						
										
						- 
				
								Jawak 
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4103
 - Registrován: stř 03.09.2003 00:00
 - Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
 - Klubové ID: 125
 - Kontaktovat uživatele:
 
Spojku jsem teda ještě nevyměňoval... ale někdy se to musím naučit 
 
Nevíte někdo, jestli pasuje spojka z 325tds na 320i ?
Čuměl jsem do ETK a zda se mi to být stejný. Akorát jsem se díval u mé 320i rv. 07/1992, tak přesně od toho měsíce tam je u auta s klimatizací jiná ta placka s lamelama normální: je to číslo 21211223636
nebo "Zweimassenschwungrad"- to rozumím jako dvojité závaží, nebo co.. číslo 21211223678
Co všechno musím vyměnit? Asi co je pr..eli, to ale nevim, tak asi všechno, ach jo..
			
			
									
						
										
						Nevíte někdo, jestli pasuje spojka z 325tds na 320i ?
Čuměl jsem do ETK a zda se mi to být stejný. Akorát jsem se díval u mé 320i rv. 07/1992, tak přesně od toho měsíce tam je u auta s klimatizací jiná ta placka s lamelama normální: je to číslo 21211223636
nebo "Zweimassenschwungrad"- to rozumím jako dvojité závaží, nebo co.. číslo 21211223678
Co všechno musím vyměnit? Asi co je pr..eli, to ale nevim, tak asi všechno, ach jo..
- 
				Anonymous
 
To není žádná složitost. Máš rampu nebo zvedáK Pokud ano, tak sundáš kardan, zajistíš motor, povolíš šrouby okolo příruby, sundáš vše z převodovky/spojkový válec a tak/. Převodovka není tak těžká. Ve dvou jí sundáš v pohodě, ale vyndaval jsem jí i sám 
 Musíš mít připravený trn na vystředění lamely. Vyměň ložisko v setrváku, namontuj tam přítlačák, šup s převodovkou zpátky a můžeš drandit. Jestli nebudeš vyměnovat přítlačák, tak si poznamenej jeho polohu a dej ho tam stejně. To samé platí u kardanu. Zdar při práci. Btw, jde to dělat i na chodníku, ale je to vopruz. Již nikdy.
Kdyby něco, tak napiš a dáme to dohromady.
			
			
									
						
										
						Kdyby něco, tak napiš a dáme to dohromady.
