Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spojkovej pedal dela mrtvyho..
-
Anonymous
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
-
Anonymous
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Jinak to jede normálně, ale smrdí to z kapoty po spáleným oleji, když zastavím a nadechnu se zvenku, ten typickej smrad spjky.1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Podívej se ze spoda na komoru spojky, jestli tam neteče olej. Je možné, že prdnul simering a prolíná tam trochu oleje a spojka klouže. I když to by nemělo mít vliv na zdvih pedálu. To bych přisuzoval zničenýmu přítlačáku nebo vysypanému axiálnímu ložisku /to by taky pískalo/. V každém případě to vypadá na výměnu. Ale pokud máš rampu, tak to se dá za odpoledne zvládnout.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Spojku jsem teda ještě nevyměňoval... ale někdy se to musím naučit
Nevíte někdo, jestli pasuje spojka z 325tds na 320i ?
Čuměl jsem do ETK a zda se mi to být stejný. Akorát jsem se díval u mé 320i rv. 07/1992, tak přesně od toho měsíce tam je u auta s klimatizací jiná ta placka s lamelama normální: je to číslo 21211223636
nebo "Zweimassenschwungrad"- to rozumím jako dvojité závaží, nebo co.. číslo 21211223678
Co všechno musím vyměnit? Asi co je pr..eli, to ale nevim, tak asi všechno, ach jo..
Nevíte někdo, jestli pasuje spojka z 325tds na 320i ?
Čuměl jsem do ETK a zda se mi to být stejný. Akorát jsem se díval u mé 320i rv. 07/1992, tak přesně od toho měsíce tam je u auta s klimatizací jiná ta placka s lamelama normální: je to číslo 21211223636
nebo "Zweimassenschwungrad"- to rozumím jako dvojité závaží, nebo co.. číslo 21211223678
Co všechno musím vyměnit? Asi co je pr..eli, to ale nevim, tak asi všechno, ach jo..
-
Anonymous
To není žádná složitost. Máš rampu nebo zvedáK Pokud ano, tak sundáš kardan, zajistíš motor, povolíš šrouby okolo příruby, sundáš vše z převodovky/spojkový válec a tak/. Převodovka není tak těžká. Ve dvou jí sundáš v pohodě, ale vyndaval jsem jí i sám
Musíš mít připravený trn na vystředění lamely. Vyměň ložisko v setrváku, namontuj tam přítlačák, šup s převodovkou zpátky a můžeš drandit. Jestli nebudeš vyměnovat přítlačák, tak si poznamenej jeho polohu a dej ho tam stejně. To samé platí u kardanu. Zdar při práci. Btw, jde to dělat i na chodníku, ale je to vopruz. Již nikdy.
Kdyby něco, tak napiš a dáme to dohromady.
Kdyby něco, tak napiš a dáme to dohromady.
