Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

mechanické čerpadlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
gejza
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 18.10.2003 00:00

#1 Příspěvek od gejza »

Zdravim , někde jsem slyšel že jde de do 2,5 namontovat mechanický čerpadlo (diesel),je to možný?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

a k cemu je to dobre? :)
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ManyP »

nani to zadne problem staci jen prehodit a natahnot tam lanko a prodat ridici jednotky
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

jako na klicku ? :)
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ManyP »

jako tahlo an pridavani plynu pac to tve elektronicke ma na plynu jen potenciometr!!!
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od RostaO »

...no a pak jen pedaly z trojkolky a uz to svisti :D
gejza
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 18.10.2003 00:00

#7 Příspěvek od gejza »

s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu?
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ManyP »

cau pre ztracis nejake ty desitky krotaku ale jinac vykon stenen ale uz to neni elektronika takze uz ne chip
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#9 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal gejza
[B]s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu?


bullshit, everythink
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od RostaO »

...no spolehlivejsi to bude...prece jen, mechanika je mechanika...ale predelavat to? Na to bych se vysral...jo a prestat tlakovat muze stejne dobre mechanicky jak el. cerpadlo - to je o te spodni casti, ktera se casem 400k km opotrebi - no a ten elektronickej vrsek nestoji na vrakale moc cca 6k a jezdi se dal.

Jo, PS: kdyby nekdo chtel dobrej elektronickej vrsek cerpadla na 2.5TDS motor, tak se mi jeden vali v garazi ...prodam za 3.5k
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

to rosta : voe taky sis mohl vzpomenout pred mesicem....ted jsem ho musel repasovat za 11k ........ :-( skoda :( beee
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od voko21 »

Ja jsem přehazoval pumpu za mechanickou, protože mam někde kra?ase a DDE a původní čerpadlo dělalo kraviny. Ani u BMW mi to nenašli, tak nic jiného nezbylo. Mechanické se napojí také na vodu, aby při studeném motoru trochu čerpadlo zvedlo otáčky. Pokles na výkonu trochu je.. Jde hlavně o to, jak se čerpadlo nastaví (Poměr výkon/spotřeba). Výhoda je spolehlivost a můžeš dělat pokusy s různým nastavením. Dokonce se mi povedlo dosáhnout výkonu vyššího, ale už to začínalo kouřit. Spotřeba je při inteligentním nastavení asi o litr víc. Dokázal jsem to ale i na 6,5l. Pro informaci je to 524td-91r.
Odpovědět