Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M62TU chybove kody INPA

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#1 Příspěvek od tanner540i »

Zdravim, resim na sve 540i tyhle chybove hlasky LR-adaptation multipl. area1 (bank2). Po smazani se vzdy do 10km objevi znovu. Tusim ze to ma co do cineni se spatnym pomerem palivo/vzduch. Takze to muze byt zavada od prisavani vzduchu, pres lambdu, vahu vzduchu atd. Ma nekdo nejaky tip? Resil nekdo tuto chybu?

Motor ma obcas (tak jednou za 200km) vypadek v tahu, jakoby prestane palit nektery valec. Staci ubrat a zas pridat plyn a zase jede normalne. Vzdy je to mezi 1500 az 2000ot.

Jeste dodam ze je pretesnene komplet sani vcetne nove membrany a v aute je sekvencni LPG.

Diky vsem za postrehy.
Přílohy
3333.jpg
3333.jpg (93.82 KiB) Zobrazeno 995 x
2222.jpg
2222.jpg (85.8 KiB) Zobrazeno 995 x
1111.jpg
1111.jpg (102.03 KiB) Zobrazeno 995 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

to bude seřízením plynu, stěžuje si na adaptace, tzn je to moc bohaty nebo moc chudy, zkus najet třeba 200km čistě na benzín, tím se ujistiíš že je to zpusobeny LPG,
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#3 Příspěvek od tanner540i »

Jo, to zkusim. Je mozne ze haze chybu, protoze musi hodne upravovat delku vstriku, ale realna bohatost je v poradku? Protoze podle mereni emisi je smes idealni. Skoro totozne hodnoty jako na benzin.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#4 Příspěvek od tanner540i »

nikdo nic?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

tanner540i píše:Jo, to zkusim. Je mozne ze haze chybu, protoze musi hodne upravovat delku vstriku, ale realna bohatost je v poradku? Protoze podle mereni emisi je smes idealni. Skoro totozne hodnoty jako na benzin.
dyt ti to tam přece píše, prostě je blbě seřízenej LPG, motor už si to víc nemuže upravit protože je na dorazu.
směs bude vždycky idealni když bude fungovat lambda
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#6 Příspěvek od tanner540i »

Tak v tom pripade to bude moc bohaty, protoze jsem si nechaval trochu pridat. Predtim to chybu nehazelo...
Akorat me prijde divny, ze i kdyz je jednotka na hranici a nemuze dal ridit bohatost smesy, nesviti kontrolka motoru ani aktualni spotreba neukazuje nesmysly.
Ted se mi prave po dlouhe dobe podarilo dokopat plynare k tomu, aby to auto jelo na plyn stejne jak na benzin a zaroven melo dobrou spotrebu...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

hlavně jet k plynaři aspon 20km na benzín, přijet tam na LPG je uplně zbytečny to pak seřizovat, potřebuješ aby se to první srovnalo na benzín.
idealni je to seřizovat s dvouma notasama, jednim sledovat LPG a nastavovat a druhym sledovat DME
Odpovědět