jiny vstriky
-
kamil320i
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 21.08.2011 00:00
- Bydliště: Dobříš
- Klubové ID: 2836
-
Lubos1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 07.12.2011 01:00
K tomu budeš nejspíš potřebovat i nové benzínové čerpadlo, aby stíhalo dodávat vstřikovačům palivo a určitě přeprogramovat ECU, aby si dokázala poradit s vyšším množstvím paliva. A když tam dostaneš víc paliva, tak potřebuješ do motoru dostat i víc vzduchu, abys ho vůbec spálil - takže zvýšit průchodnost sacího potrubí a v ten okamžik už musíš přemýšlet i tom, jak ten zvětšený objem plynů dostat z motoru, takže výfuk jakbysmet.
-
Lubos1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 07.12.2011 01:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
K hoření paliva je potřebný kyslík, tedy je třeba k zvýšené dávce paliva nějak dostat nad píst i větší dávku vzduchu.
Kompresor? Turbo?
Kompresor? Turbo?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
kamil320i
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 21.08.2011 00:00
- Bydliště: Dobříš
- Klubové ID: 2836
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
kamil320i
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 21.08.2011 00:00
- Bydliště: Dobříš
- Klubové ID: 2836
