Potřebuji radu jak postupovat při hledání "černého" odběru.
Kamarádky otec si před měsícem začal stěžovat na věčně vybitou baterku. Do vánoc vše OK. Byl s tím v servise, na nic nepřišli, koupil i novou baterku a pořád nabíjí. Nejedná se o vůz z řad BMW (Škoda Oktávka 1,9..4x4), ale závada je ve zkratce takováto.
Večer nechá nabít baterku, ráno dá do auta, odjede do práce, přijede z práce, ale na večerní nákup už je baterka KO. Alternátor je OK
Slaboproudu vcelku rozumím ale nějak si nedokážu plně uvědomit, jak postupovat, najít za pomoci multáku špatné relátko, nebo závadu...když nemám v ruce schéma
Každý den mrtvá beterie
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2367
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
přepni si multimetr do polohy ampérmetr - odpoj od baterky minus a ampermetr zapoj mezi minus a ten odpojeny kabel - změříš kolik proudu to žere - chce to chvilku počkat než se hodnota ustálí - budeš mít nějaký odběr - pak budeš vytahovat pojistky a až odběr spadne, tak víš, kterej okruh má problém a to se pak řeší individuálně dle okruhu - dost často je to třeba pojistka rádia, protože na ní kdekdo bastlí kdeco...
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
Mountainbiker
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
-
Dan td
- Registrovaný
- Příspěvky: 3290
- Registrován: sob 19.04.2003 00:00
- Klubové ID: 590
Je to jak píše DC, jen si zjisti, jestli se auto typu Octa "uspává" jako třeba e39 - jinými slovy, v e39 ještě cca 10 minut po zamčení fungují různé okruhy, které se po této době vypnou, pak teprve změříš ten proud, který hledáš. tzn. dostat se k pojistkám, připojit ampérmetr, zbytek auta pozavírat nebo narafačit aby si myslelo, že je zamčené (dveřní a kapotový snímač, atd...), dát si cigáro a až potom měřit.
Pokud je tam dodělávaný alarm nebo něco podobného, můžeš začít tím a máš velkou ššanci, že uspěješ napoprvé, někteří jedinci to zapojují tak že je zázrak, že to auto neshoří
Pokud je tam dodělávaný alarm nebo něco podobného, můžeš začít tím a máš velkou ššanci, že uspěješ napoprvé, někteří jedinci to zapojují tak že je zázrak, že to auto neshoří
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
-
mirdas
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
- Bydliště: Rokycany
a mrkni na autorádio, jestli není origo, musí tam bejt přechodka na zesilovač antény - mezi rádiem a anténim kabelem je tak 15cm mezikus, na tom je černej plastovej váleček a z něho vede modrej kablík. Ten kabel musí vést do konektoru k rádiu a né do kabeláže. Tzn, že proud do něho jde až když pustíš rádio, je to napájení zesilovače antény. Nejsem si jistej teda, jestli by to stihlo vybít baterku za 1 den. Dál potom koukni jak je řešený napájení přímo rádia. Pokud ti rádio hraje i když vyndáš klíček, tak je to taky špatně, mě to takhle vybíjelo na Fábii. Škodovky maj přehozený stálý a spínaný +, takže po vyndání klíčku nedrží pamět . Mohl to klidně někdo propojit ze stálýho proudu a to rádio žere.
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
