Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prořízlá guma
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
- Kontaktovat uživatele:
kamos dela tady
Chára Sport, a.s.
Jeremiášova 870,
areál Skanska
155 43 Praha 5
Tel. +420 251 620 764
Fax +420 257 292 515
E-mail chara-praha5@chara.cz
Provozní doba Po - Pá 7 – 18
Chára Sport, a.s.
Jeremiášova 870,
areál Skanska
155 43 Praha 5
Tel. +420 251 620 764
Fax +420 257 292 515
E-mail chara-praha5@chara.cz
Provozní doba Po - Pá 7 – 18
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Tak jeste presneji(bez urazky). Z boku se pneumatiky nelepi, ani nevari, ale vulkanizuji.
(ale vareni se tomu slengove samozrejme rika) Delame to taky, ale je problem u osobnich pneumatik, ze to je hodne omezeno velikosti a smeru prurazu. Pokud je to opravdu tech 6cm, tak to si myslim nelajzne nikdo opravovat, protoze to uz vlozka, co se dava zevnitr nepodrzi tak jak origo vlakna a bude to delat bouly anebude to bezpecny. Maximum co se tak opravuje je tak do 3cm kolmo k vlaknum, aby to bylo jeste se zarukou.

-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
On píše 3mm...
Boční průrazy se lepí,jsou na to spešl záplaty,opravovali jsme tim díry max 5mm. Dělalo se to normálně za studena,tepelnou vulkanizaci sme nedělali. Děr z boku sem opravil za studena nespočet a vždycky to drželo,ale větší díru bych radši neopravoval,to radši tu pneumatiku vyhodit


BMW E34 540iA


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jeee, to sem nejak prehlidnul.
Mel sem za to ze tam pise 6cm.
Tak v tomhle pripade to jde vetsinou opravit bezproblemu, pokud to tedy neni moc blizko u patky, u behounu to muze bejt jakoliv blizko a klidne i v nem, tam to nevadi.
A jinak co tyce opravovani bez predchoziho zavulkanizovani diry je technologicky spatne a nemelo by se to tak delat, ale dam ti za pravdu ze to drzi taky.
Hlavni duvod vulkanizace je aby se zacelila dira a nemohla se dostavat voda a popripade sul ke kostre, ktera pak oxiduje a to ji zasadne narusuje a tim narusuje i celou pneumatiku!!!!!!! Samotna vulkanizace jinej duvod vpodstate nema, protoze je to jen pryz, ta rozhodne nenahradi pretrzena vlakna a sama o sobe i v zvulkanizovanem stavu nema moc velkou pevnost. Proto se tam pak dava vlozka odpovidajici velikosti diry.

Tak v tomhle pripade to jde vetsinou opravit bezproblemu, pokud to tedy neni moc blizko u patky, u behounu to muze bejt jakoliv blizko a klidne i v nem, tam to nevadi.
A jinak co tyce opravovani bez predchoziho zavulkanizovani diry je technologicky spatne a nemelo by se to tak delat, ale dam ti za pravdu ze to drzi taky.
Hlavni duvod vulkanizace je aby se zacelila dira a nemohla se dostavat voda a popripade sul ke kostre, ktera pak oxiduje a to ji zasadne narusuje a tim narusuje i celou pneumatiku!!!!!!! Samotna vulkanizace jinej duvod vpodstate nema, protoze je to jen pryz, ta rozhodne nenahradi pretrzena vlakna a sama o sobe i v zvulkanizovanem stavu nema moc velkou pevnost. Proto se tam pak dava vlozka odpovidajici velikosti diry.