Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prořízlá guma

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poleta
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2888

#1 Příspěvek od Poleta »

Zdravím
Nikde jsem téma nenašel, tak zakládám nový
Dnes ráno jsem přišel do garáže a měl jsem řízlou pneumatiku cca 6mm. Je nějaká možnost zalepení? Pneumatiky mám půl roku.
Předem díky za rady
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#2 Příspěvek od martas11 »

Předpokládám,že to máš z boku :) Lepit se to dá,pneuservisy to dělají.
Poleta
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2888

#3 Příspěvek od Poleta »

Nějaký tip na šikovnej pneuservis v Praze?
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od sa-tan666 »

kamos dela tady

Chára Sport, a.s.
Jeremiášova 870,
areál Skanska
155 43 Praha 5
Tel. +420 251 620 764
Fax +420 257 292 515
E-mail chara-praha5@chara.cz
Provozní doba Po - Pá 7 – 18
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#5 Příspěvek od xyron »

lidská závist je strašná věc... doufám že se to tomu zmrdovi, kterej nevydejchal že někdo má na nový gumy, vrátí... :mad:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

z boku se nic nelepi z boku se pneumatiky vari... a to ne vsichni delaji.
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#7 Příspěvek od martas11 »

Snejk píše:z boku se nic nelepi z boku se pneumatiky vari... a to ne vsichni delaji.
Jsou na to speciální laty a lepí se to :) Samozřejmě ne díra jak od výfuku :wink:
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bohhy »

Tak jeste presneji(bez urazky). Z boku se pneumatiky nelepi, ani nevari, ale vulkanizuji. :D (ale vareni se tomu slengove samozrejme rika) Delame to taky, ale je problem u osobnich pneumatik, ze to je hodne omezeno velikosti a smeru prurazu. Pokud je to opravdu tech 6cm, tak to si myslim nelajzne nikdo opravovat, protoze to uz vlozka, co se dava zevnitr nepodrzi tak jak origo vlakna a bude to delat bouly anebude to bezpecny. Maximum co se tak opravuje je tak do 3cm kolmo k vlaknum, aby to bylo jeste se zarukou.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2689
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec
Klubové ID: 1458

#9 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

On píše 3mm... :) Boční průrazy se lepí,jsou na to spešl záplaty,opravovali jsme tim díry max 5mm. Dělalo se to normálně za studena,tepelnou vulkanizaci sme nedělali. Děr z boku sem opravil za studena nespočet a vždycky to drželo,ale větší díru bych radši neopravoval,to radši tu pneumatiku vyhodit
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#10 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

To co popisuješ ty je taková poloviční oprava.Nejdřív je potřeba tu díru zavulkanizovat na thermopresu a pak navulkanizovat specialní záplatu,která nahradí porušené plátno.Těch 6mm by mělo jít bezproblému,pokud to není moc blízko běhounu,nebo patce.
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Bohhy »

Jeee, to sem nejak prehlidnul. :D Mel sem za to ze tam pise 6cm.
Tak v tomhle pripade to jde vetsinou opravit bezproblemu, pokud to tedy neni moc blizko u patky, u behounu to muze bejt jakoliv blizko a klidne i v nem, tam to nevadi.
A jinak co tyce opravovani bez predchoziho zavulkanizovani diry je technologicky spatne a nemelo by se to tak delat, ale dam ti za pravdu ze to drzi taky.
Hlavni duvod vulkanizace je aby se zacelila dira a nemohla se dostavat voda a popripade sul ke kostre, ktera pak oxiduje a to ji zasadne narusuje a tim narusuje i celou pneumatiku!!!!!!! Samotna vulkanizace jinej duvod vpodstate nema, protoze je to jen pryz, ta rozhodne nenahradi pretrzena vlakna a sama o sobe i v zvulkanizovanem stavu nema moc velkou pevnost. Proto se tam pak dava vlozka odpovidajici velikosti diry.
Odpovědět